Vilniaus gatvės

Prasideda svarbaus Bukiškio mazgo rekonstrukcija (bus eismo ribojimų)

Pagal Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir UAB „Fegda“ pasirašytą sutartį valstybinės reikšmės magistralinio kelio A2 Vilnius–Panevėžys, krašto kelio Nr. 171 Bukiškis–Sudervė–Dūkštos ir rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala sankryžoje pradedami rekonstravimo darbai.

Pradėjus vykdyti rekonstravimo darbus, eismas bus dar sudėtingesnis. Dėl šios priežasties darbų vykdymo metu bus keičiama eismo organizavimo schema, aktuali važiuojantiems į Avižienių gyvenvietę iš Vilniaus ir vykstantiems nuo Bendorių ir Riešės gyvenviečių į Vilnių.

Lietuvos automobilių kelių direkcija atsiprašo vairuotojų dėl laikinų nepatogumų ir rekomenduoja darbų vykdymo metu pasirinkti alternatyvius maršrutus (žr. schemą). Nors visus darbus pagal sutartį planuojama baigti 2019 m. liepos 23 d., vis dėlto pagrindinius, turinčius didžiausią įtaką eismo laidumui, rangovas įsipareigojo pabaigti iki šių metų pabaigos.

 

Šioje sankryžoje eismo sąlygos yra sudėtingos, nes piko metu susidaro dideli automobilių srautai. Sostinės priemiesčiuose įsikūrę gyvenamųjų namų kvartalai generuoja itin didelį eismo intensyvumą ir eismo srautų persiskirstymą.

Sankryžos rekonstravimo projekte numatyta įrengti papildomą lėtėjimo juostą valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A2 Vilnius–Panevėžys, papildomą greitėjimo juostą valstybinės reikšmės rajoniniame kelyje Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala, valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5214 Bukiškis–Maišiagala ir Mokyklos g. sankryžą rekonstruoti į žiedinę. Numatytas ir šios žiedinės sankryžos apšvietimas, taip pat pėsčiųjų ir dviratininkų infrastruktūros įrengimas.

 

Skaičiuojama, kad, rekonstravus Bukiškio mazgą, vidutinė vieno automobilio patiriama gaištis nuo pusantros minutės sumažėtų iki 18 sekundžių, t. y. net 78 proc. Taip pat sumažėtų ir susidarančios automobilių eilės: jei šiuo metu ilgiausią automobilių eilę sudaro vidutiniškai 80 automobilių, tai įrengus sankryžą ji sumažėtų net 89 proc. – iki vidutiniškai 9 automobilių. Dėl to sumažėtų ir vidutinė kelionės trukmė visame mazge – nuo daugiau nei 2 minučių iki kiek daugiau nei 1 minutės, tai yra 50 proc.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vairuotojas
Vairuotojas
2 metus

Na, kas čia džiaugėsi Bukiškio mazgo rekonstrukcija? Kaip jums situacija šiomis dienomis (nuo 09 24 d.)? Po darbo kamštis ne tik nuo Ukmergės g. pusės, bet iš Bukiškio į miestą ar Avižienius. O dar šviesoforą įjungė nesutvarkius iki galo kelio dangos. Tenka dardėti duobėmis vos judant. “SUPERINIS PROJEKTAS” !!!!! Tiesiog medalis autoriui…

buba
buba
2 metus

nesamone kazkokia….

nesuprantu, kodel ir del ko sumazes kamsciai.
juk kamstis pastoviai del to, kad vaziuojantys Ukemerges plentu negali pasukti i Bukiski del vaziuojaciu i miesta nuo Orangeoffice.
Tas srautas vaziuoja pagrindiniu keliu, todel sukantys i Bukiski ar Bendorelius pradeda “kauptis”magistraleje.
kas is to, kad padarys letejimo juosta? ji bus pilna stovinciu masinu.
kas is to, kad padarys ziedine sankryza su Mokyklos g? juk kamstis formuojasi anskciau, prie posukio link Orangeoffiso. srautai ten susikerta.

kamsciai sumazes, jei uzdraus sukti desine po viaduku nuo Orangeoffiso.
kitap visa si rekonstrukcija neturi jokios prasmes

Lupena
Lupena
2 metus

Kosmosas bus išvis. Prieš pradedant tokias reonstrukcijas, turi būti sugalvota kur nukreipti esamus srautus arba jiems sukurta laikina alternatyva, bet ne tokia, kad norint išvažiuoti iš iš Orangeoffice ir patekti į aplinkkelį, reikės 5 km lėkti iki Transekpsedicijos, apsiskukti ir tiek pat grįžti atgal.
Paleiskite eismą per Mykolo Lietuvio – Ukmergės plento sankryžą į aplinkkelį, kitaip čia bus visiškas chaosas.

Liudas
Liudas
2 metus
Tadas
Tadas
2 metus

Pagaliau :), tik kaip visada reikai butinai darbus pradeti kai didziausi pikai buna, butent nuo rugsejo menesio 😀

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button