Vilniaus gatvės

Planuojama rekonstruoti požeminę pėsčiųjų perėją po Konstitucijos prospektu

Priešais prekybos ir laisvalaikio centrą „Europa“, ties naujai statomu pastatu Konstitucijos pr. 18B, Vilniaus miesto savivaldybės administracija numato rekonstruoti požeminę pėsčiųjų perėją. Pateiktuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog bus rekonstruojama stoginė ir laiptai, o perėja bus sujungiama su naujai statomu pastatu. Taip pat bus naikinama dalis perėjoje esančių komercinių patalpų, kad pagerinti pėsčiųjų judėjimą.

„Esama apleista požeminės perėjos ties pastatu Konstitucijos pr. 18B laiptų stoginė su apskritimo formos prekybos kiosku bus griaunami. Projektuojamas naujas modernus netaisyklingos formos tūris – laiptų stoginė, kurios didžioji dalis, siekiant kuo daugiau „įleisti“ natūralios šviesos į požeminę perėją bus dengiama stiklo atitvarais. Rekonstruojama požeminė perėja bus sujungiama su statomo administracinio pastato -1 aukšto požemine dalimi – automobilių saugykla, su vertikaliu patekimu į antžeminę statomo administracinio pastato atriuminę dalį ar tiesioginiu išėjimu į lauką sujungiant pėsčiųjų infrastruktūrą nuo Baltojo tilto, taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų srautų judėjimą. Ant naujai projektuojamų laiptų numatyti bėgeliai dviračiams“, – apie būsimą rekonstrukciją rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projektų techniniai parametrai

  • Planuojamų objekto adresas: Konstitucijos pr. ties pastatu Konstitucijos pr. 18b, Šnipiškės;
  • Projekto vystytojas: Vilniaus miesto savivaldybės administracija;
  • Projektinius siūlymus ruošė: UAB „Archinova“, projekto vadovas – Aleksandras Gvildys.

Viešieji svarstymai

Visuomenės atstovai iki liepos 8-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projektinių pasiūlymų viešasis svarstymas vyks liepos 8 d., 17.00 val., nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į vaizdo transliaciją čia.

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
15 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
9 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Senas Vilnietis
Senas Vilnietis
1 mėnesį

Požeminės perėjos mieste – postsovietinių miestų atgyvena, demonstruojanti šiuolaikinio miestų planavimo suvokimo stoką. Jau ne vieną dešimtmetį miestuose svarbiausias dėmesys skiriamas ne automobilių eismui, o pėsčiųjų patogumui, o Vilniuje rūpinamasi, kad žmonėms mieste visada būtų patogiau keliauti automobiliu. Tie vadinami darnaus judrumo šūkiai, tai bandymas tik įtikti visiems, nieko nekeičiant iš esmės. Tik dar daugiau žmonių važiuos automobiliais, tik dar didesnį bus kamščiai, mažės VT ir daugės asfalto laukų.

fizikos dėsniai
fizikos dėsniai
29 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Senas Vilnietis

Iš principo – manau, galima sakyti taip. Bet yra išimčių. Viena tokių – ši vieta. Bus puiku kai nuo Baltojo tilto bus galima požemine perėja patekti prie savivaldybės pastatų.

Vytautas
Vytautas
1 mėnesį

O kodėl verslui naudingą projektą vysto VMS? Verslas prisideda prie projekto ar viskas už miestiečių mokesčių pinigus?
Yra prastesnių perėjų be statomų dangoraižių kaiminystėje, kurių kažkodėl niekas nerenovuoja… Kodėl?

Pereja
Pereja
1 mėnesį

Galbut, nebus tokiu baisiu parduotuviu (a la Gariunai)? Tokio tipo parduotuves darko vaizda Vilniaus centre. Geriau ten butu prekiaujama kava, zurnalais ir t.t..

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį

Begeliai dviraciams… Wow. O gal net reiktu sakyt? Nes ko daugiau tiketis dviratininkui Vilniaus mieste?

ojojoj
ojojoj
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

šalia yra antžeminės normalios perėjos. O prie tų požeminių perėjų kurių nėra – reikia jas įrengti, o ne versti dviratinikus naudotis požėmiais su ar be bėgelių

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  ojojoj

Nereiktų antžeminių ir stabdyt jomis eismą, jeigu būtų padaroma požeminės su normaliomis nuovažomis. Dabar dviratininkams visiškai nepatogu, o neįgalieji išvis negali naudotis. Norėtų, padarytų serpantiną, bet ne, še jums bėgeliai, atsikniskit maždaug.

Vytautas
Vytautas
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Pritariu. Čia ir pasireiškia provincialų nemačiusių kaip atrodo dviratininkams skirta infrastruktūra užsienyje “bėginis” mastymas. Svarbiausia, kad statomam verslo centrui viskas tiktų ir patiktų, o tie dviratininkai…
Tretį metai jau turbūt Narbuto g. dvirtakį stato? 🤦‍♂️

ojojoj
ojojoj
29 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vytautas

visi kam įdomu jau matė kaip atrodo tie dviračių tuneliai Olandijoje, čia tiesiog visiškai netokia vieta, kur olandai rinktųsi įrengti požeminę perėją (jos įrengiamos ten kur žemesnės kategorijos dviračių gatvė lenda po geležinkeliu ar greitkeliu stačiu kampu, o ne ten kur tiesiog norima suteikti galimybę persikelti į kitą pusę gatvės). Net ir norint pritempti tai čia reiktų visiškai naujai statyti, nes perėja turėtų būti bent tris kart platesnė, o tik su kampuotomis nuovažomis nei dviratininkams nei pėstiesiems nebus patogu ja naudotis.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button