Vilniaus gatvės

Planuojama plėsti „Statyk ir važiuok“ aikštelių tinklą

Besinaudojančių „Statyk ir važiuok“ aikštelėmis pastaraisiais metais išaugo daugiau kaip du kartus, o aikštelių tinklą planuojama dar plėsti, Eltą informavo savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“.

„2020 metų pabaigoje – 2021 metų pradžioje numatoma atidaryti dar vieną 250 vietų „Statyk ir važiuok“ aikštelę Pilaitės prospekte, šalia naujai statomo prekybos centro. Taip pat bus vertinamos ir kitos vietos, numatant jas ne tik „Statyk ir važiuok“ aikštelėms, tačiau ir multimodalinėms aikštelėms – jose savo kelionei bus galima rinktis ne tik viešąjį transportą, tačiau ir, pavyzdžiui, dviračius ar paspirtukus“, – Eltą informavo įmonės komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė.

Pasak jos, 2018 metais fiksuota 16,5 tūkst. apsilankymų, per 2019 metus aikštelėse vairuotojai automobilius statė daugiau kaip 32 tūkst. kartų.

M. Bielinytės teigimu, siekiant, kad aikštelėmis gyventojai naudotųsi aktyviau, bus plečiamas A juostų tinklas.

„Šiuo metu mieste įrengta 36 kilometrai A juostų, per 2020-2021 metus viešojo transporto juostas preliminariai planuojama įrengti T. Narbuto, Kalvarijų, Ozo, Kareivių gatvėse. Taip pat bus vertinamos ir kitos gatvės, kuriose galėtų atsirasti viešojo transporto juostos arba stiprėti jų kontrolė siekiant didinti viešojo transporto greitį“, – Eltą informavo M. Bielinytė.


„Statyk ir važiuok“ aikštelės buvo pristatytos 2017 metais.

Įmonė nurodo, kad šių aikštelių tikslas yra paskatinti vairuotojus pakeisti savo įpročius – į miesto centrinę dalį nevažiuoti asmeniniu automobiliu, o rinktis viešąjį transportą, taip mažinant užterštumą bei stovėjimo vietų apkrovimą.

Kornelija Mykolaitytė (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

29 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
FastFood
FastFood
1 metus

Dar viena investicija į fiasko.

Andriuss
Andriuss
1 metus

Tokia sistema veikia tik miestuose turinčiuose metro, tada žmonės iš tolesnių nuo centro aplinkinių rajonų palieka auto ir į centrą važiuoja su metro.

Auksinis kardas
Auksinis kardas
1 metus

Tokios sistemos veikia išimtinai tik miestuose su geru bėginiu VT. Miestuose, kuriuose yra tik autobusai, o parkuoti galima kur nori ir kaip nori, tokios sistemos neveikė ir neveiks.

Zigmas
Zigmas
1 metus

Būtų gerai,kad taip pat vystytų paspirtuku parkavimo,saugojimo …infrostruktūrą,nes kai statau savo auto į Jūsų aikštelę,imu iš bagažinės paspirtuką važinėju po centrą,PC ir t.t.,bet nėra kur parkuoti,saugoti,neišvystyta infrostruktūra …Būtų gerai gauti komentarą …

aleksas
aleksas
1 metus
Atsakinėti į  Zigmas

Kokios infrastruktūros tau reikia paspirtuko parkavimui? Rakini prie artimiausio dviračių stovo ar gatvės stulpo ir tiek žinių.

Zigmas
Zigmas
1 metus
Atsakinėti į  aleksas

Paspirtukams parkavimo įrenginiai skiriasi nuo dviračių …,,o ir dviračiams l.mažai jų yra.Domėkites kokie įrenginiai pasiduoda labiau išsivysčiose šalyse ..

Back to top button