Mėto jie šaibas kažkokiems klausimas ar reikalingiems pakeitimams – geriau jau asfaltą visiškai ištraiškytą perklokit pusėje Vilniaus, ir kanalizacijų šulinius, nuskendusius bent po 7 jei ne 10 cm į gylį, sutvarkykit. Man tai apgailėtina ši filosofija – kažką fragmentais rekonstruot, kai likusi visuma jau vadintina ŽVYRKELIŲ TINKLU SOSTINĖJE.
Gal jau nustokit siautėt? STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“189. Centrinėje skiriamojoje žaliojoje juostoje įrengiama veja, kurioje gali būti išdėstytos išilginėmis, skersinėmis ar įstrižomis juostomis laisvai augančios ar karpomos gyvatvorės, laisvai sukomponuotos ar karpomos krūmų grupės, kurios formuojamos iš 2–3 eilių krūmų, o jų aukštis turi būti ne didesnis nei 0,7.
Ten sovietu buvo tarp keliu numatyta trasa tramvajams, plius ten eina G autobusas, sitie subingalviai uzsodins medziais, po to reikes pjauti kai tramvaju statysim.
Amžinai – ne, bet ir kad greitai kažkas keisis – netikiu. Sakyčiau realistiškiausias variantas – iki 2030 pakeis daugumą mūsų dyzelinių autobusų elektriniais ir tiek.
Tai labiausiai ir reiktų tvarkyti nuo Ozo iki Kalvarijų, ypač padidinti pralaidumą šios sankryžos, įrengti daugiau juostų, vieną skirti tik sukimui į dešinę Kalvarijos g., nes kitaip kumšis ir autobusai ir automobiliai…
Svarbiausia, kad žmonės nepalaiko absurdišku sprendimų pritaikomų gatvėse, o jiems nesvarbu… Kas tie žmonės, kur mokesčius moka ir juos išlaiko?…
Paziurejus paskutinius sankryzu pertvarkimus Vilniuje, tai baisu darosi, ka jie sitoj vietoj sumaste…
Mėto jie šaibas kažkokiems klausimas ar reikalingiems pakeitimams – geriau jau asfaltą visiškai ištraiškytą perklokit pusėje Vilniaus, ir kanalizacijų šulinius, nuskendusius bent po 7 jei ne 10 cm į gylį, sutvarkykit. Man tai apgailėtina ši filosofija – kažką fragmentais rekonstruot, kai likusi visuma jau vadintina ŽVYRKELIŲ TINKLU SOSTINĖJE.
Vis planuoja ir planuoja
medžiai + muilas + babkės… 🙂
Gal jau nustokit siautėt? STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“189. Centrinėje skiriamojoje žaliojoje juostoje įrengiama veja, kurioje gali būti išdėstytos išilginėmis, skersinėmis ar įstrižomis juostomis laisvai augančios ar karpomos gyvatvorės, laisvai sukomponuotos ar karpomos krūmų grupės, kurios formuojamos iš 2–3 eilių krūmų, o jų aukštis turi būti ne didesnis nei 0,7.
Ten sovietu buvo tarp keliu numatyta trasa tramvajams, plius ten eina G autobusas, sitie subingalviai uzsodins medziais, po to reikes pjauti kai tramvaju statysim.
Nereikės, nes nieks tramvajaus neplanuoja. Susitaikykit jau pagaliau.
Pasikeis valdzia ir planuos, sitie nevykeliai ten nesedes amzinai, o vilniuje gero transporto vis tiek reikes
Amžinai – ne, bet ir kad greitai kažkas keisis – netikiu. Sakyčiau realistiškiausias variantas – iki 2030 pakeis daugumą mūsų dyzelinių autobusų elektriniais ir tiek.
ir tai visiškai nieko nepakeis, kuro tipas problemu nesprendžia
Šiuo metu atrodo, kad labiau nusidevėjusi dalis yra nuo OZO iki Kalvarijų g.
Tai labiausiai ir reiktų tvarkyti nuo Ozo iki Kalvarijų, ypač padidinti pralaidumą šios sankryžos, įrengti daugiau juostų, vieną skirti tik sukimui į dešinę Kalvarijos g., nes kitaip kumšis ir autobusai ir automobiliai…
medziu, dar medziu! dar reikia medziu! daugiau! nieko nereikia, tik medziu!
Darnios tai mazinant keliu ploti ir juostu?
stumia masinas is miesto 🙁
bus praplatinta įrengiant joje papildomą autobusų ir specialiojo transporto juostą
Deja, kaip tik atvirščiai.