Vilniaus gatvės

„Panevėžio keliai“ nori stabdyti Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos darbus

Vilniaus miesto savivaldybė prieš kelias savaites paskelbė, kad dar šiemet planuoja pradėti Liepkalnio ir Žirnių g. bei Minsko pl. sankryžos rekonstrukciją. Tačiau gali būti, kad šioje sankryžoje darbai bus nukelti, kadangi viena iš konkurso dalyvių UAB „Panevėžio keliai“ praneša, kad savivaldybei pateikė pretenziją dėl konkurso rezultatų. Įmonė iš konkurso buvo pašalinta dėl neatitikimo pateikiant konkurso dokumentus.

„Su pralaimėjimu galima susitaikyti, kai kova yra sąžininga. Šiuo atveju dėl proceso skaidrumo turime pagrįstų abejonių, – sakė AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas. – Sudėtinga konkurso sąlygų konstrukcija, sąlygos daugybę kartų konkurso eigoje tikslintos, ekonominio naudingumo kriterijai suformuluoti sudėtingai ir nėra aiškiai apibrėžti, iki galo neapibrėžta kiekvieno kriterijaus išraiška, neįvardinta, kokia išraiška būtų neteisinga. Taip sukuriama vadinamoji pilkoji zona, sudaranti prielaidas neskaidriems procesams.“

„Formalią AB „Panevėžio keliai“ pasiūlymo, kuris visais atžvilgiais buvo konkurencingesnis, nei kitų konkurso dalyvių siūlytos kainos ir papildomos naudos, atmetimo priežastį būtų galima vertinti kaip skandalingą. Visais atžvilgiais užsakovui naudingesnis pasiūlymas atmestas tik dėl to, kad užsakovas savaip ėmė aiškinti keletą kartų jau ir taip tikslintas sąlygas, kaip turėtų būti pasiūlyme išreikšta papildomo garantinio laikotarpio termino trukmė. Papildomas, ilgesnis nei reikalauja statybos įstatymai, garantinis terminas buvo vienas iš pasiūlymų naudingumo vertinimo kriterijų“, – rašoma įmonės pranešime spaudai.

 

Kaip tvirtina „Panevėžio kelių“ atstovai, laimėjusiu paskelbtas bendrovių „Fegda“ ir „Tilsta“ pasiūlymas 222 tūkst. eurų brangesnis nei jų siūlyta projekto įgyvendinimo kaina.

„Be teisinio ir moralinio aspekto, šiame konkurse labai svarbus ir viešasis interesas, kuris reikalauja biudžeto lėšas naudoti racionaliai. Konkurso organizatorius turi pareigą užtikrinti, kad pirkimo dokumentai būtų tikslūs ir aiškūs, o ekonominio naudingumo kriterijaus parametrai maksimaliai išgrynintų labiausiai subalansuotą pasiūlymą. Akivaizdu, kad užsakovas šių prievolių nepaisė. AB „Panevėžio keliai“, pateikusi konkursui galimai naudingiausią pasiūlymą, privalo suprasti vykusį pasiūlymų vertinimo procesą ir bus priversta šiame konkurse siekti teisingo ir neginčijamo sprendimo“, – rašoma įmonės pranešime spaudai.

Primename, kad Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos rangovai – viešą konkursą laimėjo tiekėjų grupė UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“. 

 

Rekonstrukcija pagal tiekėjų pasiūlymą kainuos apie 31 mln. Eur. Dalį lėšų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, apie 22 mln. skirs Vyriausybė. Konkurse taip pat dalyvavo ir antrąją vietą užėmė tiekėjų grupė: UAB „YIT Lietuva“ ir AS YIT Eesti (pasiūlymas – apie 32,3 mln. Eur), tretieji liko AB „Kauno tiltai“ (apie 32,8 mln. Eur). Dalyvio AB „Panevėžio keliai“ pasiūlymą teko atmesti, kaip neatitikusį pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų. 

Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas. Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai. 

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
38 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vasilij
Vasilij
1 metus

geriau pastatyti rituli

Fasadas
Fasadas
2 metus

O realybėje yra taip: Žirnių g. – Minsko pl. transporto spūstims įveikti statomas tunelis, o Liepkalnio g. ir toliau rikiuosis kolonos vairuotojų, stebinčių kaip pėstieji šliaužia 6-ių juostų gatvę ir laukiančių savo eilės pajudėti bet kuria įmanoma kryptimi.

Viadukas
Viadukas
2 metus

Toli gražu ne visada pigiausias pasiūlymas būna geriausiu. Na, o stabdyti labai reikalingus Vilniuj ir visai Lietuvai darbus – tai mums labai būdinga.

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Projektas gražus. Reikia tikėtis, kad šis teisinis konfliktas nėra specialiai miesto politikų suprogramuotas ir teisiniai reikalai greitai išsispręs. Kovoti su kamščiais ši valdžia nenori, jai knieti miestiečių pinigus laidyti visiškai kitur. Norėdama pritraukti rinkėjus trejus metus ji žadėjo vykdyti net tris stambius projektus šioje srityje, netgi biudžete tam lėšas buvo numačiusi. Deje. Taip nieko ir nebuvo pradėta vykdyti. Nepalygins, pvz., su Aleknos ar Zuoko veikla. Politikams, kurie nenori vykdyti įsipareigojimus rinkėjams, laiko tęsimas juridiniame konflikte yra puiki galimybė ir toliau lėšas leisti sau patinkantiems, bet miestui nelabai reikalingiems reikalams, pvz., ketvirtos koncertų salės statybai ant Tauro kalno. Pastarosios kaina apie… Skaityti daugiau

Tomas
Tomas
2 metus

Supyko kad ne jiems pinigai atiteks 😀

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button