Vilniaus gatvės

Numatoma įrengti papildomas Laisvės prospekto ir Oslo gatvės jungtis

Sostinėje, greta statomo verslo komplekso „Business Garden Vilnius“, numatoma rekonstruoti dalį Laisvės prospekto, taip pat įrengti papildomą jungiamąjį dviejų juostų kelią tarp Laisvės prospekto ir Oslo gatvės. Bendras rekonstruojamų gatvių atkarpų ilgis sieks daugiau nei 1 kilometrą. Rekonstruojamojo atkarpoje ir jungiamajame kelyje numatomas atnaujintas gatvių apšvietimas bei lietaus nuotekynė.

Atsiras jungiamasis kelias tarp Laisvės prospekto ir Oslo gatvės

Projektiniuose siūlymuose nurodoma, jog jungiamasis kelias tarp Laisvės pr. ir Oslo g. turėtų būti dviejų eismo juostų. Ties įvažiavimu į verslo komplekso teritoriją projektuojama papildoma eismo juosta kairiam posūkiui, bei saugumo salelė iki sankryžos su Laisvės pr. Ties įsijungimu į Oslo g. projektuojama lėtėjimo ir greitėjimo juostos į jungiamąjį kelią.

Rekonstruos ir Laisvės prospekto dalį

Rekonstruojant Laisvės pr. Numatoma įrengti dvi papildomas eismo juostas su 2,50 m pločio saugumo salele. Išilgai rekonstruojamos atkarpos bus įrengtas ir 3,00 m pločio raudono asfalto dviračių takas su šaligatviu. Projektiniuose pasiūlymuose taip pat nurodoma, jog šiaurinėje dalyje bus rekonstruojama ir autobusų įvaža.

 

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – jungiamasis kelias tarp Laisvės pr. ir Oslo g.;
  • Bendras rekonstruojamų gatvių ruožų ilgis  – 1 110 m;
    • Laisvės pr. atkarpa – 602 m;
    • Jungiamasis kelias – 210 m;
    • Oslo g, atkarpa – 298 m;
  • Juostų skaičius – 4-8;
  • Dviračių tako plotis – 3,0 m;
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
  • Projektinius siūlymus ruošė UAB „DO Architects“, projekto vadovas – Domantas Lukšėnas.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki liepos 26-osios savo pasiūlymus ir pastabas gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirdienį, rugpjūčio 1 d., Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, Konstitucijos pr. 3, 244 salėje. Diskusijų pradžia 17.00 val.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
10 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Džiugu. Esu prisiekęs kovos su kamščiais šalininkas todėl negaliu nesidžiaugti. Tačiau tuo pat metu man kyla ir daug spaudoje neišsakytų klausimų. Statant viaduką prie Akropolio buvo pasitelktas privatus kapitalas. Kokiomis lėšomis bus statomas šis objektas? Atsižvelgiant į funkcinę paskirtį jis tanaus pirmiausia greta esančiam verslo objektui. Puiku jei privatus kapitalas, kaip kad šauniai buvo padaryta Vilniaus prekybos atveju Akropolyje, padengs jei ne visas tai bent pusę objektui reikiamų lėšų. Kitaip objektas primins A. Zuoko estakadą iš Geležinio Vilko gatvės. Mažai tereikalingas miesto transporto srautams pastarasis objektas perša mintį, kad taip buvo atsiskaitinėjama už rinkimų metu gautas ir panaudojamas lėšas. Naujai… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button