Vilniaus gatvės

Naujamiestyje prasidės V. Kudirkos gatvės rekonstrukcija: mažės eismo juostų automobiliams, naikins posūkius į kairę

Sostinės savivaldybei pristatyti projektiniai siūlymai su numatomais V. Kudirkos gatvės rekonstrukcijos darbais. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog mažės eismo juostų automobiliams, atsiras eismo juosta elektromobiliams ir viešajam bei taksi transportui. Taip pat numatoma pertvarkyti posūkius į dešinę, po rekonstrukcijos šioje gatvėje bus draudžiamas posūkis į kairę.

Kairysis posūkis į M.K. Čiurlionio gatvę bus draudžiamas

Kaip minėjome, jog rekonstruojant V. Kudirkos gatvės atkarpą nuo J. Basanavičiaus gatvės iki Pamėnkalnio gatvės, numatoma drausti kairiuosius posūkius, t.y. važiuojant nuo Švitrigailos gatvės Lukiškių aikštės kryptimi nebebus galima sukti į M. K. Čiurlionio gatvę, taip pat nebeliks galimybės sukti ir į Z. Sierakausko gatvę. Atitinkamai kylant Kudirkos gatve Švitrigailos gatvės kryptimi transporto priemonės nebegalės posūkiu į kairę pasiekti M. Valančiaus bei M.K. Čiurlionio gatvių. Automobiliams visoje atkarpoje numatoma palikti tik vieną eismo juostą, o po vieną juostą kiekvieną kryptimi galės važinėti tik elektromobiliai, viešasis transportas bei taksi.

Bus siaurinami gatvės išplatėjimai

Gatvės išplatėjimas ties V. Kudirkos ir Z. Sierakausko sankirta taip pat bus pertvarkomas – numatoma sankryžą susiaurinti, mažai naudojama dalis bus pertvarkoma į mini skverą, kurioje augs veja, kalninės pušys bei sedula.

 

Pertvarkos sulauks ir Švitrigailos gatvės dešinysis posūkis į Basanavičiaus gatvę (gatvės išplatėjimas važiuojant į kalną, iškart už M.K. Čiurlionio gatvės sankryžos): numatoma šį gatvės išplatėjimą susiaurinti iki vienos eismo juostos.

„V. Kudirkos gatvės dalyje nuo Z. Sierakausko ir M. Valančiaus sankryžos iki Pamėnkalnio g., Tauro kalno papėdėje bus projektuojamas 2,5 m pločio dviračių takas. Dviračių tako danga – raudonas asfaltas. Paviršinis vanduo nuo važiuojamosios dalies bus nuvedamas skersiniu bei išilginiu nuolydžiu ir surenkamas į naujai projektuojamus lietaus surinkimo tinklus“, – rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – V. Kudirkos gatvės atkarpa nuo J. Basanavičiaus g. iki Pamėnkalnio g., Naujamiestis;
  • V. Kudirkos gatvės atkarpa – 840 m;
  • Eismo juostų skaičius – 2-4 vnt.;
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
  • Projektinius siūlymus ruošė UAB „Atamis“, projekto vadovas – Rimvydas Juodka.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki spalio 21-osios, 15.00 val., savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projekto viešas svarstymas numatomas spalio 21 d. Diskusijų pradžia 17.30 val. Projektiniai siūlymai bus aptariami nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į transliaciją pateikta čia. Prisijungimo kodas: 914998

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
84 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
18 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Naujamiesčio kaimynas
Naujamiesčio kaimynas
11 dienas (-ų)

Kodėl A juosta leidžia supuvusius taksi dizelius. Užtektų leisti elektromobilius. Galėtų ir taksistai naudoti elektromobilius.

ištaisykit
ištaisykit
12 dienas (-ų)

“Pertvarkos sulauks ir Švitrigailos gatvės dešinysis posūkis į Basanavičiaus gatvę (gatvės išplatėjimas važiuojant į kalną, iškart už M.K. Čiurlionio gatvės sankryžos): numatoma šį gatvės išplatėjimą susiaurinti iki vienos eismo juostos.”

Ten Kudirkos gatvė

šikmašius
šikmašius
12 dienas (-ų)

tauragės plūgas

Paulius
Paulius
12 dienas (-ų)

Labai sveikintina iniciatyva, ypač žiūrint į tai iš kito rajono 🙂 Bet kadangi tvarkoma visi keliai vienu metu, o be to viešasis transportas ir infrastruktūra paliekami be pokyčių – tai arba gyventojai apsišarvuoja kantrybė arba perka paspirtukus / dviračius / gerus žieminius batus.

Cha cha cha
Cha cha cha
12 dienas (-ų)

Ką “sėkmingai” daro šita vms, tai automobilių eiliminavima iš senamiesčio ir jo prieigų, be alternatyvų, to pasekoje jau matome automobilius vazinejancius šaligatviais ir dvirtakiais. Visa tai gerai, bet tai automobilių mieste nesumažins, nes yra miegamieji rajonai iš kurių ir atvažiuoja didžiausias srautas ir jie neperses iš savo auto i labai neefektyviai veikianti ir organizuojama viešąjį transportą, kas norės sėsti į 1984 m šlapimu dvokianti troleibusą ar nauja autobusą, kurio reikia laukti 40 min ?

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button