Vilniaus gatvės

Naugarduko gatve automobiliai važiuos 30 km/h

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas, kad jomis galėtų saugiai važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviratininkai. Gatvėje taip siaurės važiuojamoji dalis, galios 30 km/val greičio režimas.

Gatvės dalyje link Švitrigailos gatvės – judant į kalną – bus įrengta dviračių juosta, o kita juosta – link Pylimo gatvės dviratininkai galės judėti drauge su lėčiau judančiais automobiliais.

Gatvė pat taps saugesnė labiausiai pažeidžiamiems eismo dalyviams – dėl pokyčių mažės automobilių greitis. Šioje gatvėje bus tvarkingiau išdėstytas parkavimas – automobilių stovėjimo vietos bus paslinktos nuo gatvės krašto

 

Specialistų teigimu, greičio apribojamas iki 30 km/h užtikrina didesnį eismo saugumą. Specialistai yra paskaičiavę, kad automobiliui važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu tikimybė žūti pėsčiajam yra 70-80 proc. Sumažinus greitį iki 30 kilometrų per valandą, mirtinų sužeidimų tikimybė sumažėja iki maždaug 10 proc. Tyrimai taip pat rodo, kad greitį ribojant iki 30 km/val., gatvės pralaidumas kaip tik padidėja, nes eismas juda tolygiau (mažiau greitėjimų-stabdymų).

Primename, kad pernai Naugarduko gatvės atkarpa tarp Smolensko ir Švitrigailos gatvių jau tapo draugiškesne dviratininkams – čia jau paženklintos dviračių juostos, iki minimalių parametrų susiaurinta važiuojamoji dalis dėl ko sumažėjo automobilių greitis ir gatvė tapo saugesne.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
122 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
10 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Petras
Petras
1 metus

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Smolensko ir Švitrigailos gatvių jau tapo draugiškesne dviratininkams, iki minimalių parametrų susiaurinta važiuojamoji dalis dėl ko sumažėjo automobilių greitis ir gatvė tapo saugesne. Nesutikčiau, prasilenkti su autobusu ar sunkvežimiu sudėtinga, sukant į Biržėlio 23 osios gatvę gali nepamatyti iš už užstojančiu mašinu atlekianti paspirtukininka ar dviratininka su ausinėmis ir jį nukalti. Tikrai gatvė pasidarė saugesnė. Puikus spendimai, šaligatvis plačiausias galima buvo įrengti dviračiu taka, bet ne geriau susiaurinti gatvę.

niparish
niparish
1 metus

Tai jau ne tik automobilių modelius maketui iš anglų “nusiskolina”, bet ir nesąmoningas idėjas dėl dviračių takų nežinia iš kur traukia. Kuom blogai padaryt normalų dviračių taką ant važiuojamosios dalies kaip normalūs žmonės daro?

Dviratininkas
Dviratininkas
1 metus

Keistas klausimas, o yra ar buvo poreikis? Dviraciu pravazioju 5-6000km per sezona (~4 men per metus). Koks dviraciu srautas yra is Pylimo g. i Naugarduko g??? Kas nors matavo? Kiek zmoniu sugeba iveikti ta kalna su dviraciu? 4-5 per diena? 95% veda dviracius, nes kalnas yra sunkus. I kita puse vazioja tikrai daugiau, ir tai yra labai pavojinga-reikia geru stabdziu ir reakcijos, nes bet koks auto kuris suka pvz i Vingrio g. yra realus pavojus gyvibei. Maciau viena avarija, kada dviratininkas atsitrenke ten i masina. Tai ten kur atrodo reikia, ir yra pavojus, takelio nera, o ten kur vazioja vienetai… Skaityti daugiau

Agni
Agni
1 metus

Teoriškai greitis šioje gatvėje toks ir yra, nes asmeniškai aš nuo Vilkpėdės kalno viršaus iki Pylimo gatvės važiuoju minimum 20 minučiu su automobiliu, o prieš didžiąsias šventes buvo atveju kai stovėjau ir valandą laiko. Bet čia ne problemos sprendimas. Dabar Švtrigailos Naugarduko gatvėje matau, kad stato naujus šviesoforus, tačiau kairio posūkio vistiek neįrengė. Kamščiai šioje vietoje žiauriai dideli, pasukt į kairę sudėtinga. Šviesoforai kartais dega taip trumpai, kad tik porą mašinų išvis sugeba per žalią pervažiuoti gatvę. Kas reguliuoja šviesoforus, tikriausiai gyvenime nėra sėdėjęs už automobilio vairo. Apie kažkokį gerinimą nėra kalbos. gal galėtų koks autobusas važiuoti ir nuo Naugarduko… Skaityti daugiau

Gintaras
Gintaras
1 metus

Idėja ne bloga, bet yra minusų
Tai , kad automobilių kamštis dvigubai padidės,
aplinkiniai gyventojai , mokyklos , darželiai, centro poliklinika nukentės nuo oro taršos ir t.t.
Naugarduko g. iš dalies yra pagrindinė , nes dauguma vairuotoju , kertą klampus norėdami išvengti kamščių iš tokių gatvių, kaip Kauno g.,
Mindaugo g., Smolensko g., Švitrigailos g., Vytenio g., Algirdo g.
Saugumas yra svarbu, bet kartų yra svarbu ir žmonių sveikata!!! Mūsų vaikų sveika ateitis!!!
Kaip alternatyva, galima gatvėje įrengti greičio mažinimo kalnelius.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button