Vilniaus gatvės

Liepkalnio gatvės atkarpa palei oro uostą bus platinama iki keturių eismo juostų

Miesto tarybos priimtu sprendimu norima rekonstruoti Liepkalnio gatvės atkarpą nuo Ušos iki Salininkų gatvių. Projektiniuose siūlymuose nurodoma, kad šią gatvės atkarpą norima išplatinti iki 4 eismo juostų su skiriamąja juosta, įrengti jungiamuosius kelius, pėsčiųjų ir dviračių takus, suplanuoti saugų susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų tinklą.

Ruože numatomos 4 šviesoforais reguliuojamos sankryžos

„Ties Ušos g., Ditvos g., Beržuonos g. ir Pripetės g. numatomos 4 šviesoforinės sankryžos. Likusiose ruožo nuovažose numatoma eismą organizuoti dešiniais posūkiais. Numatyta įrengti bendrą pėsčiųjų ir dviračių takus rytinėje Liepkalnio g. dalyje, vakarinėje gatvės dalyje, numatomi atskiri pėsčiųjų ir dviračių takai. Liepkalnio – Salininkų – Sodybų gatvių sankirtoje numatyta žiedinę sankryžą keisti į šviesoforais reguliuojama sankryžą“, – apie būsimą rekonstrukciją rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – Liepkalnio gatvės atkarpa nuo Ušos g. iki Salininkų g.;
  • Atstumas – kiek daugiau nei 2,5km;
  • Numatomi pėsčiųjų ir dviračių takai;
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius;
  • Projektinius siūlymus ruošė SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovas – Vaidotas Lukošiūnas.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki sausio 29-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirtadienį, sausio 30 d., Vilniaus miesto savivaldybės patalpose, Konstitucijos pr. 3, 215 kabinete. Diskusijų pradžia 17.30 val.

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
34 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
1 metus

Tai puikus ir teisingas sprendinys. Komentuodamas straipsnį apie Liepkalnio transporto mazgą, kuriame jis buvo pristatomas skaitytojui kaip gigantiškas projektas Liepkalnyje, pastebėjau, kad gigantišku projektą galima būtų laikyti tuo atveju kuomet greta transporto mazgo būtų statoma būtent tokia gatvė, o Dunojaus gatvė pratęsta tiesiai iki NESTE degalinės, esančios ties Žirnių gatve. Galima sakyti, kad tikrai įvyks labai didelės, puikios ir esmingos Liepkalnio transporto sistemos permainos. Liepkalnio transporto sistemos kardinali pertvarka laikytina vienu iš sostinės jubiliejui skiriamų labai stambių, esmingai miestą keičiančių darbų. Jiems turime truputį daugiau nei 1000 dienų. Padarytus didelius darbus galėsime džiaugdamiesi sumuoti sostinės jubiliejaus metu.

Arvydas
Arvydas
1 metus

Kam tie šviesoforai kas šimtą metrų? Jeigu jie bus, kamščiai bus tokie kaip buvo, arba dar didesni. Žiedinės sankryžos daug pralaidesnės.

Raimis
Raimis
1 metus
Atsakinėti į  Arvydas

Pilnai pritariu, galvojau, kad ten pėsčiųjų perėjoms reguliuoti, bet ten sankryžos bus. Tai tikrai tik žiedinės….

Jonas
Jonas
1 metus
Atsakinėti į  Arvydas

Pinigeliu daugiau reikia pasisavint

Tomas
Tomas
1 metus

wow. puki naujiena

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button