Vilniaus gatvės

Karoliniškėse atnaujinama I. Šimulionio gatvė

Pradėta remontuoti beveik kilometro ilgio Igno Šimulionio gatvė. Iki vasaros pabaigos šioje atkarpoje bus paklota nauja asfalto danga, atnaujintas ženklinimas, abejose gatvės pusėse nusidrieks bene dvigubai platesnės – 2 metrų pločio dviračių juostos. I. Šimulionio gatvės remontui sostinės savivaldybė skyrė apie 130 tūkst. eurų.  

„I. Šimulionio gatvėje nusidrieksiantis takas taps saugia jungtimi tarp Viršuliškių ir Karoliniškių rajonų keliaujantiems viaduku per T. Narbuto gatvę. Vėliau, įrengus infrastruktūrą A.P. Kavoliuko g. ir likusioje L. Asanavičiūtės gatvės dalyje, bus užtikrinta nenutrūkstama jungtis su miesto takų sistema ir jungtimi su pernai nutiestu 1,5 km ilgio dviračių taku L.Asanavičiūtės gatvėje nuo SODROS pastato iki Pasakų parko. Taip kokybiškas nenutrūkstamas dviračių takų tinklas užtikrinamas tankiai gyvenmuose Pašilaičių, Justiniškių, Viršuliškių, Karoliniškių ir Lazdynų rajonuose“, – sako Susisiekimo dviračiais Vilniaus mieste projekto vadovas Anton Nikitin.

Nuotr.: Sauliaus Žiūros

Šiemet Karoliniškėse buvo sutvarkytas beveik 2 kilometrų ilgio kelias nuo Taurupės iki Sietyno gatvių: išplatinta važiuojamoji dalis, sutvarkyti kelkraščiai, paklota nauja asfalto danga, atnaujintas ženklinimas. Dabar kur kas patogiau ir saugiau daugiau kaip 11 tūkst. vilniečių pasiekti Karoliniškes ar Pilaitės prospektą. Pernai suremontuota A. P. Kavoliuko gatvė: paklota nauja asfalto danga ir atnaujintas ženklinimas.  

 

Kad būtų kuo mažiau būtų trikdomas transporto eismas darbai bus vykdomi darbai uždarant po vieną eismo juostą. Bus įrengti laikini įspėjamieji ir draudžiamieji kelio ženklai ir nukreipiamosios gairės.   

Šiuo metu mieste taip pat tvarkomos Geležinio Vilko, Parko, Rasų, Krivių, Subačiaus, Baltosios Vokės, Juodšilių, Šviesos, J. Tiškevičiaus, S. Konarskio, Sėlių, Upės, Slucko, Tyzenhauzų, Vydūno, M. Lukšienės gatvės ir Eišiškių plentas.

Nuotr.: Sauliaus Žiūros
Nuotr.: Sauliaus Žiūros
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
5 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Kurtas
Kurtas
1 metus

Kažkaip nepastebėjau, kur ten tvarkoma Tyzenhauzų g.

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
1 metus

Daugybę sezonų nuo gegužės iki lapkričio praleidau ant dviračio balno. Kai laikas leisdavo mindavau 50 km į darbą. atostogų metu nelyjant, Vilniuje stengiausi nesinaudoti nei automobiliu, nei visuomeniniu transportu, judėdavau vien pėsčiomis arba dviračiu. Kas keliauja šimtus kilometrų, netgi tūkstantines trasas, gali papasakoti kaip jaučiasi dviratininkai sutikdami panašius tarptautinius keliauninkus, patyriau ir tai…. Dviratis puikus dalykas. Deje negaliu pritarti pono Nikitino ir mero revoliucijoms dviračių takų tiesimo srityje. Manau reikia tai daryti nuosaikiau.. Neteigti spaudoje ir nefantazuoti, kad dviratis galės tapti kažkuo panašiu į tai kuo buvo kiniečiams prieš keletą dešimčių metų, jie džiaugiasi, kad tai jau praeitis. Dviračio naudą… Skaityti daugiau

Jonas
Jonas
1 metus
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

“Lėšų dviračiams reiktų skirti gerokai mažiau”

Jeigu pažvelgtumėt į savivaldybės biudžeto atsakaitas – pinigų dviračiams ir taip skiriama kapeikos, palyginus su sovietinių laikų projektavimo gatvių asfalto begalviu perliejimu, kas vadinama jų “remontu”.

“kovai su kamščiais”

Labai įdomu, kokius matote tos kovos būdus, jei alternatyvios judėjimo priemonės nėra vienas iš jų?
Spėju, gatvių platinimą, ir kitokius “veiksmingus” sąlygų automobiliams gerinimus, lygiai kaip tai daro visokie federalistai iš Rytų 🙂

vaidas
vaidas
1 metus
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Labai keistas poziuris, matyti kazka blogo skatinime ir reklamavime vazineti dviraciu. Jau ir taip tenka matyt jaunus apkrepejusius pirdylas, kurie senamiestyje engali 500metru pasiekti be Bolto, tai tokiu keliu visuomene nujudes, kad kas antras bus “fiziskai siplnesnis”. Dabar bent kiek gal matydami infrastrukturos gerejima ir pavyzdi, kazkam varztai biski susisukios i vietas, kad nejudejimas – peilis kunui

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button