Vilniaus gatvės

Įsigalioja draudimas automobiliams kirsti senamiestį tranzitu

Vilniuje antradienį įsigalioja draudimas automobiliams kirsti senamiestį tranzitu.

Įvedus vadinamąjį kilpinį eismą, automobiliais įvažiavus į senamiestį bus galima išvažiuoti tik toje pačioje pusėje.

Pagrindiniai įvažiavimai bus Trakų, Islandijos, Subačiaus ir Latako gatvėse, o išvažiavimai – Visų Šventųjų, Klaipėdos ir Universiteto gatvėse. Į senamiesčio teritoriją bus įmanoma patekti ir smulkesnėmis gatvelėmis, tačiau visos jos priklausys vienai iš keturių kilpų, kuriomis nuo šiol bus leidžiamas tik vienpusis eismas.

 

Naujovės įvedamos siekiant apriboti transporto srautus, jų keliamą triukšmą ir taršą, problemas eismo saugumui, gyvenimo ir laisvalaikio kokybei.

Vilniaus miesto savivaldybė tvirtina, kad iki šiol tranzitinis eismas senamiestyje sudarė apie 40 proc., o piko valandomis rytais – apie 70 proc. viso automobilių srauto.

Viešojo transporto maršrutai dėl šių naujovių senamiestyje nesikeis.

 

Autorius Ignas Jačauskas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
14 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
2 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
fizikos dėsniai
fizikos dėsniai
8 mėnesius

Labai reikalingas, minimum 20 metų vėlavęs sprendimas. Tai kas dabar padaryta (ypač prieš kilpinio eismo įvedimą) su senamiesčiu yra kažkas baisaus automobilių eismo prioretizavimo prieš pėsčiuosius prasme. Kilpinio eismo įvedimas yra puikus ir labai reikalingas žingsnis einant senamiesčio išautomobilizavimo linkme.

Sekantis žingsnis – pajungti lietvamzdžius į kanalizaciją, eismo juostų lygį padaryti viename lygyje su šaligatviais ir visą eismą – auto, pėstieji ir dviratininkai – paleisti vykti kartu. Toks sprendimas sukurs palankiausias sąlygas pėstiesiems.

vase
vase
8 mėnesius

kodel dabar kentes raudona zona gyventojai kai nebera kur statyti automoblio? kodel mes turim kentet ir dar kainas uzkelet vienkartinei rinklevai? kodel padaret isviso raudona jei buvo gelotona? i centra niekis nevaziuos bet kur eina raudona zona visi pradejo statyti pries 3 metus tokiu laiku tuscia buvo kam kelete kainas

Back to top button