Vilniaus gatvės

Dviračių ir pėsčiųjų takams Vilniuje – 2 mln. Eur papildomų lėšų

Prie metų pradžioje numatytų nutiesti ir sutvarkyti 26 km pėsčiųjų ir 14 km dviračių takų Vilniuje netrukus prisidės dar 10 papildomų kilometrų – bus sutvarkyta kur kas daugiau takų nei buvo planuota metų pradžioje. Tam skirti papildomi 2 mln. eurų. Pagal naująjį miesto gatvių standartą, dviračių ir pėsčiųjų takai vietomis platės, o taką nuo važiuojamosios kelio dalies atskirs nauji želdiniai.

„Vis daugiau vilniečių judant pėsčiomis ir dviračiais, ateina ir daugiau investicijų į infrastruktūrą, įrengiant ar tvarkant trūkstamas bei problemines atkarpas. Nebedaug trūksta ir pagrindiniai takai susijungs į vientisą tinklą, jo dalimi taps ir kai kurios ramaus eismo gatvės ir dauguma miesto gyventojų galės naudotis patogia infrastruktūra. Ypatingai daug dėmesio skirsime takų aplinkos želdinimui, daug dirbame, kad išsaugotume esamus želdinius, kad judėjimas būtų jaukus ir patogus“, – sako Vilniaus miesto vyriausiasis miesto inžinierius Anton Nikitin.

Laisvės pr. ties Spaudos rūmais (nuo Justiniškių g. iki Pilaitės pr.) planuojama sutvarkyti 400 metrų pėsčiųjų ir dviračių tako atkarpą. Esamą 7,5 m tako plotį ketinama skirti į dvi dalis: 3 m skirti pėstiesiems, o 3,5 m – dviratininkams. Siekiamybė – pėsčiųjų ir dviračių takus atskirti želdinių juosta, kuri ne tik užtikrintų eismo dalyvių saugumą atskiriant srautus, bet ir sukurtų daugiau jaukumo judrioje miesto vietoje. Skaičiuojama, kad tam prireiks apie 400 tūkst. eurų.

 

Atnaujinus Didlaukio gatvę, kurioje nuo šiol eismas judės ramiau, o pėstieji ir dviratininkai jausis patogiau, pėsčiųjų ir dviračių takų tinklo atnaujinimas persikels į gretimas gatves.

Kalvarijų g., nuo Santariškių žiedo iki Didlaukio g., bus atnaujinta 2,4 km pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa. Dviračių tako plotis didės trečdaliu ir sieks 3,5 m, o pėsčiųjų takas platės iki 2,25 m. Patogiam ir darniam judumui bus skirta apie 700 tūkst. eurų.

Beveik 1,4 km ilgio magistralinis dviračių takas bus atnaujintas L. Giros g., nuo Ateities g. iki L. Zamenhofo g. Šioje vietoje bus atnaujintas viršutinis asfalto sluoksnis. Investuojama apie 600 tūkst. eurų.

 

Pokyčių sulauks ir S. Batoro g. jungtis nuo Rudens g. iki Paplaujos g. Šioje vietoje bus įrengtas 2,5 m pločio dviračių ir pėsčiųjų takas: esama pėsčiųjų tako danga bus išasfaltuota. Už 100 tūkst. eurų planuojama sutvarkyti 400 m taką, kuriuo patogiai judės pėstieji ir dviratininkai.

Dar praėjusią savaitę pradėti jungties tarp Vilniaus ir Nemenčinės remonto darbai, kurių metu bus atnaujinta 5,6 km bendro dviračių ir pėsčiųjų tako danga. Takui, vedančiam nuo Kairėnų g. iki už Antavilių esančios miesto ribos, atnaujinti prireiks pusės milijono eurų.

Kiek bus įmanoma dėl saugomų želdinių, vietomis takas bus praplatintas iki 2,5 m, išasfaltuotas, pažeminti tako kelkraščiai, įrengtas lietaus vandens nutekėjimas. Planuojama, kad atkarpa nuo Kairėnų g. iki už Antavilių esančios miesto ribos bus sutvarkyta iki lapkričio.

 

Dviratininkų takams Vilniuje šių metų pradžioje buvo numatyta 3 mln. eurų, tačiau jau dabar skiriamos lėšos padvigubintos. Vietoje planuotų 14 km naujų dviračių, bus sutvarkyta dar 10 km daugiau takų aktyviems ir darnų judumą pasirinkusiems vilniečiams.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
35 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
8 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Agnė
Agnė
21 dienas (-ų)

Matyt, Šimašius niekaip teisių nesugebėjo išsilaikyti, kad taip akivaizdžiai tyčiojasi iš vairuotojų. Šimašiau, prieš rengdamas tokias nesąmones, pirmiausia įvesk oficialų tėvų darbo laiką 6 val.!!! Gal realiai ir vaizdžiai gali parodyti, kaip nuvežti vieną vaiką į mokyklą apie 1,5 km., kitą į kitą pusę 7 km. į darželį, suspėti į darbą ir suspėti susirinkti juos iš skirtingų ugdymo įstaigų iki 18 val.??? Rimtai galvoji, kad žmogus gali skirti sau tokią prabangą – apie 2 valandas važiuoti į darbą (į abi puses – apie 4 val.), kai automobiliu nė pusvalandžio nesugaišta??? Gal įsteik oficialų bedarbių fondą, nes tavo priimami sprendimai akivaizdžiai… Skaityti daugiau

Paulius
Paulius
24 dienas (-ų)

Ten nepatogus projektas. O su senų dangų naujinimais lengviau. Atnaujinai kilometrą asfalto – gavai savo % nuo 0.5 mln.

Agnė
Agnė
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Paulius

Nė vieno projekto nėra patogaus. Kur tik Šimašius nagus prikiša, tuoj viską sugadina. Geriau nė nelįstų prie gatvių.

Romas
Romas
24 dienas (-ų)

MErui bobas keisti lengviau nei miesta valdyti. Zadejo ir saligatvi su taku ir sviesa Dziaugsmo gatveje, bet kol kysiu negaus projektai nepajudes. Galim tik laukti kada nauji rinkimai.

Vytautas
Vytautas
24 dienas (-ų)

Kur žadėtas Narbuto kalno dvirtakis?
Viena pavojingiausių ir nepatogiausių dviračių trasų Vilniuje!
Kada pažadai bus vykdomi?

Mindaugas
Mindaugas
24 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vytautas

Pritariu. Viena pagrindinių jungčių, o takas apgailėtinos būklės

XooX
XooX
24 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vytautas

Meras klombas stato ir smilgas sodina, netrukdykit ..

Agnė
Agnė
21 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vytautas

Nesitikėk, kad bus geriau. Šimašius sugeba tik griauti: siaurina ir naikina gatves automobiliams, pažada dviračių takus, o galutinis rezultatas bus tas, kad galėsim pėstute po 20 km. per dieną vaikščioti. Taip paprasčiau galės sau į kišenę tuos milijonus susikišti…

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button