MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Nuotrauka: Sauliaus Žiūros
Vilniaus gatvės

Atsinaujina Neries krantinės viršutinė terasa: nauji apšviesti takai ir sporto aikštynai

Vilniečiai jau kurį laiką kone visame  dešiniajame Neries krante mato plušant darbininkus – prasidėjo krantinės rekonstrukcijos baigiamasis etapas. Kas čia vyksta ir kaip pasikeis krantinės šlaitai bei viršutinė krantinės terasa? Iki 2019 m. pabaigos suplanuota visiškai atnaujinti krantinę nuo Tuskulėnų dvaro iki pat Žaliojo tilto. Čia bus įrengiamos aktyvaus laisvalaikio ir rekreacijos zonos prie Baltojo tilto, kuriose vilniečiai sportuos  lauko gimnastikos aikštelėse, naudosis lauko treniruoklių ir vaikų žaidimo aikštelėmis. Čia bus atnaujinta apie 1,4 km ilgio dviračių ir apie 3,6 km pėsčiųjų takų, taip pat įrengiami elektros tinklai, vandentiekio, buitinių ir paviršinių nuotekų tinklai.

„Neries krantinė buvo pavyzdys darbų Vilniuje, kurie buvo ignoruojami dešimtmečius ir trukdę įtraukti Nerį į sostinės gyvenimą. Neabejoju, kad visiškai užbaigta krantinė pavers Nerį centrine judėjimo pėsčiomis ir dviračiais arterija mieste”,– sakė Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

Nuotrauka: Sauliaus Žiūros

Šiame rekonstrukcijos etape tvarkomi laiptai, terasos ir aikštelės esamuose šlaituose, vėliau bus įkomponuojami mažosios architektūros elementai, atsiras modernus švietimas, takų ženklinimas. Bus tvarkomi želdiniai, formuojama nauja augmenija.

Dviračių ir pėsčiųjų takai šiuo metu tiesiami nuo Žaliojo iki Baltojo tilto. Rekonstrukcijos darbai Upės gatvės dalyje tarp Kalvarijų ir G. Baravyko gatvių atliekami etapais, kas 300 metrų. Taip siekiama užtikrinti saugų pėsčiųjų eismą. Laikinai panaikintas automobilių stovėjimas ir dalinai susiaurinta važiuojamoji dalis, vietoje stovėjimo vietų įrengta laikina pėsčiųjų eismo juosta. Šie laikini nepatogumai trumpalaikiai, tačiau nauja patogia infrastruktūra leis džiaugtis ilgus metus. Darbų rangovai pertvarkė pėsčiųjų eismo erdvę ties šviesoforais reguliuojama sankryža, užtikrindami dešinio posūkio eismo sąlygas iš Upės gatvės į Kalvarijų gatvę. Laikini eismo ribojimai važiuojamoje gatvės dalyje planuojami iki šių metų gruodžio, o dviračių ir pėsčiųjų takai bus visiškai įrengti iki 2020 vasario.

Nuotrauka: Sauliaus Žiūros

Vėliau darbai persikels į  atkarpą nuo Baltojo tilto iki G. Baravyko gatvės. Ši vilniečių mėgstama erdvė taip pat atsinaujins, atsiras pėsčiųjų ir dviračių takai.

Rekonstrukcijos darbus atlieka UAB „Sostinės gatvės“, UAB „LitCon“, UAB „ATEA“ bei „Geobuilders LLC“. Dešiniosios Neries krantinės rekonstrukcijos projektas finansuojamas iš sostinės savivaldybės biudžeto ir ES lėšų. Darbų vertė – daugiau kaip 6,5 mln. Eur.

PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
Pranešti apie

Panašūs pranešimai

Grandiozinis susisiekimo projektas: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių

Evaldas Činga

Sostinėje intensyviai vyksta gatvių apšvietimo atnaujinimo darbai

Made in Vilnius

Pavasarį prasidės Kareivių – Verkių ir Kareivių – Žirmūnų gatvių sankryžų rekonstrukcija

Evaldas Činga

Inovatyvios technologijos sostinėje padeda drausminti pažeidėjus

Evaldas Činga

Ar tikrai ant kelių barstoma druska gadina asfalto ir betono dangą?

LRT.lt

Vilniaus pakraščiuose sutvarkyta apie 400 km žvyrkelių

Evaldas Činga

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika