Vilniaus gatvės

Akropolis – (ne)draugiškas dviratininkams (papildytas „Akropolis Group“ komentaru)

Šiuo metu norintieji dviračiu numinti iki Akropolio ir apsipirkti – to padaryti beveik negali, nes infrastruktūra šalia prekybos ir pramogų centro nėra pritaikyta dviratininkams. Nors šalia kelių įėjimų į Akropolį yra dviračių stovai – daugumą jų užima maisto pristatytojų dviračiai.

„Dviračių jungtys šioje miesto teritorijoje planuojamos kartu su daugiafunkcio komplekso infrastruktūros plėtra, šios jungtys šiuo metu yra projektuojamos. Visgi, iki paties prekybos centro įėjimų dviračių infrastruktūra nebus tvarkoma, kadangi patektų į savivaldybės nevaldomą sklypą ir patogesniu privažiavimu dviračiais turėtų pasirūpinti pats prekybos centro valdytojas”, – komentuoja Anton Nikitin, Vilniaus miesto savivaldybės Vyriausiasis inžinierius.

Pagal 2020 m. parengtą Ozo, Ukmergės ir Siesikų g. rekonstravimo projektą, trūkstamose projekto vietose planuojama įrengti dviračių takus ir pėsčiųjų šaligatvius.

 

Nors dviračių takus aplink prekybos centro, remiantis projektu, planuojama sutvarkyti, už jų tiesimą iki paties Akropolio atsako pats prekybos ir pramogų centras.

„Dviračiais ir kitomis tvariomis transporto priemonėmis iki pat „Akropolio“ galima atvažiuoti dviem būdais – pėsčiųjų taku arba integruojantis į automobilių srautą, kuris prekybos centro prieigose juda apie 20 km/h greičiu. Jei nacionalinio stadiono projektas paskatintų dviračių takų įrengimą tokiose judriose miesto transporto arterijose kaip Ozo ir Ukmergės gatvės, o dviračiais atvykstančių klientų srautas itin išaugtų, be jokių abejonių, į situaciją esame pasiruošę reaguoti operatyviai”, – sako Dominykas Mertinas, „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas.

Pasak D. Mertino, dviračių stovais šiuo metu daugiausiai naudojasi Akropolio darbuotojai. Komunikacijos departamento vadovas pastebi, kad pandemijos laikotarpiu žmonės į prekybos centrą atvyksta rečiau, bet perka daugiau, todėl dažniau renkasi kitas transporto priemones nei dviračiai.

 

„Vis dėlto, kaip minėjau, situaciją nuolat stebime bei vertiname ir esame pasirengę svarstyti klientams daugiau patogumo suteikiančius sprendimus”, – apibendrina D. Mertinas.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
24 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Viktoras
Viktoras
1 mėnesį

Dviračio takas tarp Ozo ir Akropolio yra tragiškas, visi borteliai sukelti ir arba reikia šokinėti (tam reikalingas greitis), arba, kadangi, aplink gali būti automobilių – prilėtinus kaskart nulipti. Tai itin nepatogu, dviračio kelio borteliai neturi būti statūs, dėl greičio apribojimo borteliai galėtų būti bent sumažinti, nes dabar jų aukštis neadekvatus.

Darius
Darius
1 mėnesį

labai geras straipsnis. Kitas bus: Vilniaus baruose neskanus alus.
Šiaip Vilnius nedraugiškas ir sraigtasparniams ir kanojoms ir plento dviračiams ir keturračiams ir krosiniams mocams.. Nu ir ką?

kukulis
kukulis
1 mėnesį

PAGALIAU 🙂

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button