Viešasis transportas

Vilniuje – devyni nauji viešojo transporto maršrutai, virš 20 ekologiškų autobusų


Iki 2023 m. sostinės viešojo transporto parką papildys dar mažiausiai 22 nauji dujiniai arba elektriniai autobusai, kurie kursuos ir keleivius veš devyniais maršrutais periferinėse miesto teritorijose. Po rinkos konsultacijų centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje paskelbtas keleivių vežimo mažos talpos autobusais paslaugų konkursas.

 „Siekiame koja kojon žengti su miesto plėtros planais ir dėl to natūraliai atsirandančiais gyventojų judumo poreikiais. Naujus viešojo transporto maršrutus mažos talpos autobusais numatėme labiau nutolusiuose gyvenamuosiuose rajonuose, sodų bendrijose. Iš čia link centro kasdien juda daugybė žmonių, o viešasis transportas padės pagerinti jų gyvenimo, judėjimo kokybę, kartu ir mažinti žalingą poveikį aplinkai. Esame paskaičiavę, kad viešasis transportas taps prieinamas maždaug 52 tūkst. gyventojų, o bendras jo pasiekiamumo rodiklis Vilniuje pasieks 92 proc.“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Keleivių vežimo paslaugą naujais maršrutais teiks viešojo pirkimo konkurso sąlygomis parinktas vežėjas.

 

Devyni nauji maršrutai per 2022 – 2023 m. numatyti ten, kur šiuo metu viešasis transportas nevažiuoja – Kriaučiūnuose, Platiniškėse, Pilaitėje, Rokantiškėse, Kryžiokų soduose, Visoriuise, Didžiuosiuose Gulbinuose, Mažuosiuose Gulbinuose, Riovonyse, Pavilnio soduose, Guriuose, Naujojoje Vilnioje, Ivaniškių soduose ir kitose. Vietovės parinktos, atsižvelgiant į gyventojų skaičių teritorijoje, miesto plėtros planus, taip pat siekiant skatinti darnesnį ir patogesnį judėjimą po miestą.

Pradėjus kursuoti viešajam transportui bus įrengtos ir stotelės saugiam, patogiam laukimui, prieigos prie jų, pritaikytas eismo organizavimas ir kita infrastruktūra.

Planuojama, kad naujuosius maršrutus aptarnaus M2 arba M3 klasės autobusai, talpinantys po maždaug 22 vietas keleiviams. Jie atitiks aukščiausius aplinkosauginius reikalavimus, bus kuo mažiau taršus. Konkretus autobusų skaičius paaiškės konkurso eigoje, tačiau preliminariai skaičiuojama, jog viešojo transporto parką papildys dar bent 22 nauji elektra ar dujomis varomi autobusai.

 
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
53 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
8 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Laurynas
Laurynas
20 dienas (-ų)

Kas iš tų mažos talpos dujinių bezdelūškių,jei ten dėl vietos stokos net sėdynių nėra,senukai turi stovėt.

moralė
moralė
24 dienas (-ų)

juokinga su ta ekologija… Gyvenu šalia Žvėryno žiedo (buvo ramu, KOL autobusininkai neužpuolė)…
Atvažiuoja… ką turėtų daryt??? Vėdinti autobusą… Korona gi… Ką daro???
NEIŠJUNGIA VARIKLIO IR TRATINA KAD IR 10 MINUČIŲ…
Ypač “ačiū” 11 ir 116 maršruto vairuotojams – visiški moliai…

Teresa
Teresa
25 dienas (-ų)

Labai reikalingas maršrutas Naujoji Vilnia-Santariškes

Dzo
Dzo
25 dienas (-ų)

Viešasis Vilniaus transportas smirda bomzais ir slapimu, įdomu kiek kartų metuose jie daro dezinfekcija 😃

Simas
Simas
25 dienas (-ų)

Kada į autobusą su dviračiu galima bus lipti?

Pamaciau
Pamaciau
25 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Simas

Tai kam tau dviratis? Ar i viena puse nori dviraciu vaziuot, o atgal suprakaitaves autobusu? Tai jau taros surinkejai tegu su maisais lipa, geriau kvepia bent

Darius
Darius
25 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Pamaciau

Na jei gyveni centre o darbas ar ukmerges g ar pilaites pr, tai su dviraciu i kalna uzmynes prasmirsi. Tokiu atveju galima ryte su autobusu i darba o grizti su dviraciu. Kiek zinau keli G autobusai veza dviracius

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button