Senuose trantuose vairuotojų sėdynės per dešimtmečius dėl kasdienio 18 val rirdėjimo per parą,išsėdėtos,prasmirdusios.Ne vienas vairuotojas dėl to turi stuburo ligų.Ateini į darbą švariai apsirengęs,išeini visas prasmirdęs ir purvinas.Kniaukiama dėl pabrangusio kuro ir elektros.Kodėl savivaldybė verčia sudaryti tokias sutartis su vežėjais ,kur kuro ir elektros išlaidos nekintamos ,paskui taupoma darbuotojų sąskaita?
TAI GAL PAFINANSUOSI ???? JEI NEGEBA PER 30 METU PAKEIST SENUS LAUZUS NAUJAIS KAI MIESTE VISKAS ISLUZE IR ISGRIUVE…AR REALU KALBET APIE KOSMODROMA ?????
Gatvių siaurinimas, dvirtakiai, medeliai ir troleibusai, ty Vln miesto darnaus judumo 20 mecio planas, pamiršk bėgini transportą, Vilnius turi savo ipatinga, savitą kelią, simasiui nuo naujos žmonos aptemo protas
Kaip man “patinka” VVT vadovybė – iš pradžių žadėjo atimti profsąjungos finansavimą, matyt nesuveikė. Dabar – COVID19 situacija ir tai, kad vairuotojai prisidės prie tos situacijos bloginimo. O ar VVT praeitais metais nesumažindavo transporto skaičių? Kiek prisimenu buvo pilnutėliai autobusai žmonių (kaip ir dabar, beje). Kas toliau? Su tokiai etiniais valdymo metodais, galėtų pradėti skatiniti ATPK straipsnių dalinimą vairuotojams už epidimeologinių taisyklių pažeidimus (dalyvauji streike – gauk baudą). Nenustebčiau.
Po streiko vadovybė sumokės, nes pagal apibrėžimą yra romiųjų engėja, bet dosni bei svetinga įžūliems ir ryžtingiems. Nepalaikyčiau streikų, jei patirtis nerodytų, kiek galimybių yra užgniaužta kinkadrebių vadovų, kurie žino, kieno sūrį yra suvalgę. Puikiai tinka rusiškas posakis – “Pinigų nėra, o jeigu patikrinsim?”. Gėda “Vilniaus viešajam transportui”. Išeina, pinigų ir kitų galimybių turėjo, bet buvo užgniaužę.
Šiaip tai atrodo kaip realus skaičius – patikrinus Rekvizitai.lt, mediana rodo 1592EUR. Turint omeny kad dauguma darbuotojų – vairuotojai, skaičiai daugmaž sutampa. Čia gal jau klausimas ar kartais nėra didžiulio skirtumo tarp naujų ir senų vairuotojų. Nes naujų su mažesniu nei 1500EUR atlyginimu nepritrauksi.
Streikui
Senuose trantuose vairuotojų sėdynės per dešimtmečius dėl kasdienio 18 val rirdėjimo per parą,išsėdėtos,prasmirdusios.Ne vienas vairuotojas dėl to turi stuburo ligų.Ateini į darbą švariai apsirengęs,išeini visas prasmirdęs ir purvinas.Kniaukiama dėl pabrangusio kuro ir elektros.Kodėl savivaldybė verčia sudaryti tokias sutartis su vežėjais ,kur kuro ir elektros išlaidos nekintamos ,paskui taupoma darbuotojų sąskaita?
Šūdo malimas. Nratsako kaip bus su tais, kurie nepasidavė ir nesusibadė. Kas mokės už tuos testus?
Apie kokį vidutinį atlyginimą čia kliedi? Atskaičius mokesčius vairuotojai gauna apie 700eurų.Apie kokią skatinimo sistemą eina kalba?.Ką jie skatina?
Pamiršo, kad VVT dirba ne tik vairuotojai, bet ir tie, kurie dirba tam kad būtų ką vairuoti, bei kad troleibusai gautų elektros srovę.
Prajuokino. Pakalbėkite su vairuotojais, jie jums papasakos apie realią padėtį.
Statykite autonominį bėginį transportą kaip kiti ES miestai jūs suknisti nevykėliai apgailėtini.
TAI GAL PAFINANSUOSI ???? JEI NEGEBA PER 30 METU PAKEIST SENUS LAUZUS NAUJAIS KAI MIESTE VISKAS ISLUZE IR ISGRIUVE…AR REALU KALBET APIE KOSMODROMA ?????
Gatvių siaurinimas, dvirtakiai, medeliai ir troleibusai, ty Vln miesto darnaus judumo 20 mecio planas, pamiršk bėgini transportą, Vilnius turi savo ipatinga, savitą kelią, simasiui nuo naujos žmonos aptemo protas
Kaip man “patinka” VVT vadovybė – iš pradžių žadėjo atimti profsąjungos finansavimą, matyt nesuveikė. Dabar – COVID19 situacija ir tai, kad vairuotojai prisidės prie tos situacijos bloginimo. O ar VVT praeitais metais nesumažindavo transporto skaičių? Kiek prisimenu buvo pilnutėliai autobusai žmonių (kaip ir dabar, beje). Kas toliau? Su tokiai etiniais valdymo metodais, galėtų pradėti skatiniti ATPK straipsnių dalinimą vairuotojams už epidimeologinių taisyklių pažeidimus (dalyvauji streike – gauk baudą). Nenustebčiau.
Po streiko vadovybė sumokės, nes pagal apibrėžimą yra romiųjų engėja, bet dosni bei svetinga įžūliems ir ryžtingiems. Nepalaikyčiau streikų, jei patirtis nerodytų, kiek galimybių yra užgniaužta kinkadrebių vadovų, kurie žino, kieno sūrį yra suvalgę. Puikiai tinka rusiškas posakis – “Pinigų nėra, o jeigu patikrinsim?”. Gėda “Vilniaus viešajam transportui”. Išeina, pinigų ir kitų galimybių turėjo, bet buvo užgniaužę.
_vairuotojo atlyginimas rugsėjo mėnesį siekė 1526 Eur._
Bijau paklausti, kas nors gavo tokį atlyginimą? Didžiausias melas! Dar ne karto ne buvo tokio atlyginimo!
Šiaip tai atrodo kaip realus skaičius – patikrinus Rekvizitai.lt, mediana rodo 1592EUR. Turint omeny kad dauguma darbuotojų – vairuotojai, skaičiai daugmaž sutampa. Čia gal jau klausimas ar kartais nėra didžiulio skirtumo tarp naujų ir senų vairuotojų. Nes naujų su mažesniu nei 1500EUR atlyginimu nepritrauksi.
Čia su mokesčiais, atimkit juos ir pamatysit “tikrą” algą
Čia turbūt turima omeny “ant popieriaus”. Reiktų išminusuoti mokesčius.
cia ant popieriaus
Tai į rankas mediana 970. Tikrai mažokai, turėtų būti bent 1300 eur į rankas