Troleibusų miesto gatvėse gali nelikti: sprendimas – dar šiemet

Komentarai 31

  1. Stanislav says:

    Būtina palikti troleibusus ir net jos plėtoti.

  2. Jonas says:

    Argi neaišku – Svarbiausia dalis šioje nesamonėje – kas tyliai priglaus šimtus kilometrų laidų!
    Jei kitur trūlikų nėra – ten yra tramvajai, metro – sistemos veikia, jos ekologiškos. Kam naikinti tylius, ekolologiškus trulikus??? Tvarkykit eismą, peržiūrėkit kvailus greičio ribojimus, pagaliau sureguliuokit ŽALIUS KORIDORIUS, čia milijonų nereikia, reikia tik ūkiškumo. Deja pas mus stumia tik milijoninius projektus – visiems jiems naudinga… Keista mintis dėl trūlikų – nustebinot!

  3. Ra says:

    Troleibusai – netaršus ir patogus miesto transportas, negalima jo išmontuoti, kol alternatyva – dyzeliniai autobusai. Ir kokia prasmė išvis?!

  4. zigmus says:

    Kažkurį laiką – pabrėžiu, laikinai – tuos laidus galima būtų naudoti elektrinių autobusų pakrovimui. Nes įtampa 600V ir daug srovės gali praleisti. Priedo atskirose linijose įtampą galima ir padidint atjungus nuo troleibusų naudojamų linijų.

  5. taccido says:

    Troleibusai Vakarų Europos šalyse (ten, kur jau yra tinklas) yra vystomi, tinklai plečiami, o Vilnius eina skurdžių postsovietinių šalių pėdomis, kaip Maskva ir kiti Rusijos miestai (t.y. naikina vienintelį efektyvų elektrinį transportą).
    Troleibusai Vilniuje lėti sankryžose ir žieduose, kur kontaktiniame tinkle yra kryžmės ir iešmai. Šias spec. dalis pakeitus (o tai tikrai nėra kosminės investicijos) troleibusai gali lėkti per posūkius ir iešmus visiškai nestabdydami. Pažiūrėkite į Youtube, kaip važinėja Austrijos, Šveicarijos ir kitų normalių šalių troleibusai! Viso kontaktinio tinklo tikrai nereikia remontuoti, nes jis ir taip nuolatos prižiūrimas, tiesiose atkarpose troleibusai ir taip gali važiuoti greitai. Transporto tvarkaraščiai sudarinėjami vis pridedant laiko troleibusams, todėl jie turi vis laukti stotelėse ir šliaužti. Tačiau pastebėkite – kai troleibusas vėluoja, arba vairuotojas skuba į galinę stotelę pietauti, netgi senoji Škoda gali važiuoti 60 km/h ir švilpti su vėjeliu.
    Elektriniai autobusai nėra išeitis, nes jų eksploatacija vis dar brangi, reikia daugiau vairuotojų, daugiau transporto priemonių. Be to, žiemą baterijų galingumo neužtenka šildyti salonui ir reikia naudoti dyzelį!
    Ir apskritai elektrobusai V. Europoje atsiranda ne VIETOJE troleibusų, o vietoje dyzelinių autobusų. T.y. europiečiai įsiveda troleibusus ten, kur jokio kontaktinio tinklo nėra ir pakeičia vidaus degimo variklius. Vilnius, tuo tarpu, JAU turi ganėtinai išvystytą kontaktinį tinklą, kuriame reikia pakeisti tik iešmus ir kryžmes. Pagrindines gatves jau dengia elektrinis tinklas – tai reiškia, kad nusipirkus troleibusus su autonomine eiga, galima esamus troleibusų maršrutus pratęsti ten, kur nėra laidų. Tokiu būdu turėtume DAUGIAU elektrinio transporto. Dabar norime visą troleibusų tinklą išdraskyti ir įrenginėti elektrobusų pakrovimo stoteles nuo nulio.

    Portalų komentuotojai, savaime aišku, mato tik „lėtus pasenusius troleibusus“. Vilniuje reikia diskutuoti, kaip pakeisti dyzelinius autobusus, o ne ir taip jau ekologiškus troleibusus!

    • Andro says:

      Niekur į Vakarus nuo Lietuvos troleibusai sostinėse nevažinėja, nei Varšuvoje ( kuri mums siunčia Soliarius), nei Prahoje( kuri mums siųsdavo Škodas), nei Berlyne, nei Vienoje,nei Romoje, nei Madride, nei Paryžiuje, nei Amsterdame, nei Stoholme, nei Helsinkyje( matyt kvailiai ten, nežino kokio gėrio neužturėjo)…Berne yra, bet miestukas maždaug Alytaus dydžio t.y. tinka ten kur gyvenimo tempas ne toks intensyvus…

      • Giedrius says:

        Daug kur troleibusų sistemos buvo panaikintos dar praeitame amžiuje dėl tokių priežasčių, kaip manevringumo ar kontaktinio tinklo gedimų problemos. Klausimas, o kam gi praeitame amžiuje dar rūpėjo ekologija? Mažai kam. Kuomet kontaktinio tinklo jau nėra, o poreikis turėti ekologišką transporto priemonę atsiranda, tuomet žinoma, jog nusipirkti elektrinių autobusų yra paprasčiau, nei iš naujo įrenginėti troleibusų kontaktinį tinklą.
        Tačiau hibridiniai troleibusai jau irgi ne naujiena. Prahoje jie jau važinėja (numarinti ir vėl prikelti), Berlyne planuojami paleisti, o ir kiti miestai apie tai galvoja. Ir atsiranda problema, kad nors hibridiniai troleibusai yra labai gerai, daug kas neturi tokių finansų įrenginėti kontaktinį tinklą ir dėl to pasirenka elektrinius autobusus. Ne todėl, kad jie yra geresni, o todėl, kad ekologiškesni už dyzelinius autobusus ir pigesni už visiškai naują troleibusų kontaktinį tinklą.
        Tačiau Vilnius turi troleibusų kontaktinį tinklą. Didelį tinklą. Svajonė, norint paleisti hibridinius troleibusus, kuriems jau ir manevringumas nebaisus, ir kontaktinio tinklo gedimai nė motais. Tad ar tikrai, turint omeny vakarų tendencijas, rauti su šaknimis visą kontaktinį tinklą ir pirkti elektrinius autobusus yra pati geriausia mintis? Bent jau aš taip nemanau.

      • Paulius says:

        Važinėja. Austrijos Lincas, Šveicarijos Ženeva. Labai gera transporto priemonė

      • Giedrius says:

        Daug kur troleibusų sistemos buvo panaikintos dar praeitame amžiuje dėl tokių priežasčių, kaip manevringumo ar kontaktinio tinklo gedimų problemos. Klausimas, o kam gi praeitame amžiuje dar rūpėjo ekologija? Mažai kam. Kuomet kontaktinio tinklo jau nėra, o poreikis turėti ekologišką transporto priemonę atsiranda, tuomet žinoma, jog nusipirkti elektrinių autobusų yra paprasčiau, nei iš naujo įrenginėti troleibusų kontaktinį tinklą. Tačiau hibridiniai troleibusai jau irgi ne naujiena. Prahoje jie jau važinėja (numarinti ir vėl prikelti), Berlyne planuojami paleisti, o ir kiti miestai apie tai galvoja. Ir atsiranda problema, kad nors hibridiniai troleibusai yra labai gerai, daug kas neturi tokių finansų įrenginėti kontaktinį tinklą ir dėl to pasirenka elektrinius autobusus. Ne todėl, kad jie yra geresni, o todėl, kad ekologiškesni už dyzelinius autobusus ir pigesni už visiškai naują troleibusų kontaktinį tinklą. Tačiau Vilnius turi troleibusų kontaktinį tinklą. Didelį tinklą. Svajonė, norint paleisti hibridinius troleibusus, kuriems jau ir manevringumas nebaisus, ir kontaktinio tinklo gedimai nė motais. Tad ar tikrai, turint omeny vakarų tendencijas, rauti su šaknimis visą kontaktinį tinklą ir pirkti elektrinius autobusus yra pati geriausia mintis? Bent jau aš taip nemanau.

      • Wat says:

        Prahoje važinėja tramvajai!

      • Architektas says:

        Bet ten važinėja tramvajus, nebent tokia alternatyva troleibusams, kitaip pastarųjų naikinimas būtų nesuprantamas sprendimas

      • Hesburgeris says:

        Prahoje prie6 3 metu atidarytos naujos troleibusu linijo, kitos europos sostinės arba kalba, arba jau jau turi toleibusų linijas. Tad prašau neskleisti melo.

  6. Jin says:

    Juos galėtų palikti kur tiesesnės trasos, ir tada užtektų tų naujų trulikų – pagaliau į poilsį išeitų tie trulikai, kur lygtais ir už mano tėvus vyresni.

  7. A J says:

    Elektriniai autobusai turi keisti pirmiausiai paprastus autobusus. Ten kur jau yra troleibusu linijos jos turi buti saugomos ir tinkamai priziurimos, kaip pvz

  8. Andrius says:

    Troleibusai ne atgyvena, o vat kontaktinis tinklas – tragiskas tiek Vilniuje, tiek Kaune. Please, Šimašiau, kaip LP narys prašau, nuvažiuok į Salzburgą, pažiūrėk koks kontaktinis tinklas ten ir kaip važinėja troleibusai… Elektriniai autobusai nėra ekologiškos transporto priemonės, baterijos turi labai ribotą tarnavimo laiką, o mūsų vis dar gyvos Škodos važinėja su tais pačiais elektriniais varikliais nuo pat gamyklos.
    Sakote remsimės skaičiais… Sveikintina, bet reikia dar turėti omeny ir kaip tie skaičiai yra gaunami. Jei analizuosim keleivių srautus, tai be abejo, troleibusai (tose atkarpose, kur juos dubliuoja autobusai) perveža mažiau keleivių, bet tik todėl, kad jie pastatyti į nelygiavertę dvikovą su dažniau kursuojančiais ir rečiau stojančiais greitaisiais…

  9. Lukas says:

    Pagaliau. Jau seniai laikas išmontuot tuos laidus virš gatvių ir nustot stabdyti eismą. Net nauji trūlikai prieš kiekvieną laidų jungtį turi vos ne iki 0 sustoti, kad ūsai nenukristų.

    • Giedrius says:

      Tai būna automatiniai iešmai (persijungia iš anksto) ir mechaniniai iešmai (persijungia važiuojant). Tai Vilniuje iešmai yra mechaninai, dėl ko troleibusai tose vietose ir stabdo. Tereikėtų pakeisti visus iešmus ir nebūtų stabdymų. O tai būtų žymiai pigiau, nei ardyti visą kontaktinį tinklą, pirkti elektrinius autobusus ir įrenginėti naują infrastruktūrą jiems.

  10. Andriuss says:

    Tie troleibusai yra atgyvena, laidai atrodo negražiai, tačiau, kas juos pakeis? Metro, tramvajaus nebus…. Tapsime amerikietišku miestu, kur viskas pasiekiama tik automobiliais?

    • Lukas says:

      Ilgainiui pakeis elektriniai autobusai. Jau dabar tokie kai kuriais maršrutais sėkmingai važinėja. Faktas, kad troleibusų išnykimas tik laiko klausimas, kai baterijos nuolat tobulinamos.

      • dar says:

        Nereikia čia meluoti, Vilniuje yra tik 5 elektriniai autobusiukai, talpinantys po 20 žmonių ir išsikraunantys po mažiausių šalnų. Čia tokiais siūlot troleibusus keist?

        • Mina says:

          Iki šios dienos daroma viskas,kad visi vaźinėtu nuosavu transportu.Troleibusai ir tie jau trukdo jums,kur čia logika?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist