Paskelbta, kuriose gatvėse bus diegiamos papildomos A juostos

Komentarai 9

  1. architektas says:

    Daug kur miestas, planuojamas neteisingai, vienas to pvz narbuto g rekonstrukcija su 6 eismo juostom 3+3, tas pats, planuojama siaurine g., cia taip mazinama automobilizacija ir co2 efektas? negali but miesto viduryje istisu automagistraliu, tai tik dar labiau paspartins automobilizacijos problemas, kurios veliau bus dar sunkiau sprendziamos ir miestui brangiai kainuos. Vakaru europoje irenginejami pozeminiai tuneliai automobiliams, o buvusios magistrales tampa laisvalaikio praleidimo vietomis su sutvarkyta aplinka, pritaikyta zmoniu laisvalaikiui, nepalanuokite 21 amziuje miesto, pagal sovietinius gostus

  2. Daiva says:

    Laisvės prospektas, žemyn nuo Lazdynų link Savanorių žiedo. Ten amžini kamščiai. O ta gatve juda GREITIEJI autobusai, i oro uostą.

  3. prieš a juostas says:

    Atvažiavau į Vilnių iš kaimo ir kuo toliau, tuo labiau miestas artėja prie kaimo, deja mentalu. Kuo daugiau keleivinių pridaryt, kuo daugiau kolektyvizmo. Žmonės iš kaimo į miestą atvažiuoja, kad išlipt iš to kolektyvizmo ir tapt individualistu, deja, dabar vyksta atvirkščiai. O tai vilnietei tai galiu pasakyt, kad jei esi ubagė, nekalbu apie finansus, o mentalą, tai ir liksi ubagė, nes nieko nesuvoki. Važiuoti automobiliu, tai jau yra sumokėjimas papildomas, nes aš perku kurą, moku akcizus ir kitus mokesčius, nes tvarkau automobilį ir t.t. TU ką siūlai? Dar labiau apmokestint kažką susijusio su automobiliais? Nepyk, bet tu kvailietė, o ne vilnietė. Kodėl aš turiu privemtu, pilnu bakterijų ir smirdalų viešuoju transportu. Tai yra priemonė iš bėdos ir baisinio taupumo arba kai esi girtas ir negali išsikviesti taksi, bet tai irgi paprasčiau. Mikriukai, kurie nors ir britkiai važinėdavo, va jie tai atlaisvindavo kamščius, nes buvo judrūs ir greiti, o VVT yra apgailėtinas budget klasės daiktas, kuris miestui dar ir kainuoja brangiai. Tegul bomžai važinėja tokiu VVT. Viskas daroma, kad tik žmonės atsisakytų automobilių, tai yra laisvės, nes automobilis yra kaip žirgas. Imi kada nori ir važiuoji kur nori ir kaip nori, gali važiuoti net pasivažinėti ir nieko neklausti.

  4. vilnietė says:

    Labai šaunu, kuo daugiau A juostų, tuo šauniau.
    Automobiliai yra labai gerai, bet žmonės vis dar nelabai suvokia, kad važinėtis automobiliu mieste yra prabanga. Jei sau tą gali leisti – liuks, bet būk mielas ir susimokėk už tą malonumą.
    O jei negali – tada pereik prie viešojo transporto ir baik niurgzti.

    • eretikas says:

      durna boba ir tiek…

    • .... says:

      vilniete ar kaimiete?panasias pasakas, kaip pasikeis eisma i gera jau girdejau kai primakart braize ir panaikino mikroautobusus, nuo to kamsciai sumazejo ir tarsa?tokios rasytojeles kazin pacios ar perseda i autobusus, kitas klausimas kad pagrindiniai kamsciai kai vezami moksleiviai ir darzelinukai i savo ugdymo vietas, jie perses su tevais i autobusus?sekmes tiket savivaldybes pezalais ir toliau

  5. Mindaugas says:

    Kazkoks sovietinis principas- sugadinkim kas veikia, kad s..das taptu patrauklesnis.
    Tai gal visai Vilniaus mieste uzdrauskim privatu transporta, kad neliktu alternatyvos viesajam?
    (Ir kam as apie tai uzsiminiau😳)

  6. Nesuprantu says:

    O kur Antakalnio, Žirmūnų gatvės?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar Vilniaus oro uoste reikalinga požeminė geležinkelio stotis?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist