Viešasis transportas

Į Vilniaus gatves išrieda pirmieji nauji autobusai (nuotraukos)

Vilnius tęsia grandiozinį viešojo transporto atnaujinimą – įsigijo dar 50 naujų „MAN Lion‘s City G“ autobusų, iš kurių pirmieji 20 jau atvyko į sostinę. Po šio atnaujinimo viešasis transportas išsiskirs visoje Europoje – mieste važiuos jau daugiau kaip 70 proc. naujų autobusų.

Pirmieji penki dujomis varomi Vokietijos gamintojo „MAN“ autobusai į gatves išvažiuos jau šį ketvirtadienį, jie važiuos didžiausius keleivių srautus aptarnaujančiais 1G, 2G, 3G ir 53 maršrutais. Planuojama, kad viešojo transporto eismą kiekvieną savaitę papildys bent 4 nauji autobusai.

„Tai, kas prieš keletą metų atrodė sunkiai tikėtina, virto realybe – iš vieną seniausių viešojo transporto parkų turinčio miesto Vilnius virto bene moderniausia sostine Europoje pagal autobusų amžių. Viską darome tam, kad susisiekimas Vilniuje būtų komfortiškas ir patogus kiekvienam miestiečiui“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

 

Vokietijos gamintojas „MAN“ visus 50 ekonomiškų, šiuolaikiško dizaino ir komforto autobusų įsipareigojo pristatyti iki šių metų rugsėjo pabaigos. Šiuolaikiško dizaino žemagrindžiuose „MAN Lions City G“ autobusuose keleivių patogumui įrengta efektyvi salono kondicionavimo ir šildymo sistema, kokybiškas salono apšvietimas, galimybė ne tik naudotis transporte įrengtu WIFI ryšiu, bet ir pasikrauti išmanųjį įrenginį. Žemagrinde transporto priemone vienu metu galės keliauti tiek neįgalieji, tiek tėvai su mažais vaikais vežimėliuose ar dviratininkai – autobuse jiems įrengtos dvi specialios vietos. Kokybišką informacijos perdavimą užtikrins autobuse esantys multimedijos ekranai bei keleivių patogumui autobuso išorėje įrengtos papildomos maršrutų švieslentės.

„Siekdami nuolat gerinti kelionių po miestą paslaugos kokybę nuolat ieškome efektyviausių, patraukliausių sprendimų, kurie kartu būtų draugiški ir aplinkai – tai mums išlieka prioritetu renkantis naujas transporto priemones. Šis atsinaujinimas taip pat yra svarbus įvertinimas ir mūsų vairuotojams, kurių darbo sąlygų gerinimą laikome prioritetinių tikslu”, – teigia UAB „Vilniaus viešasis transportas” generalinis direktorius Rimantas Markauskas.

Žemagrindžiuose „MAN Lion‘s City G“ autobusuose vairuotojo darbo kasdienybę palengvins erdvi darbo vieta, kondicionavimą turinčios kabinos, patobulintas valdymo skydelis bei padangų techninę būklę leidžianti sekti slėgio ir temperatūros stebėsenos sistema. Taip pat autobusuose yra įrengti „A juostos“ mygtukai, kuriais vairuotojai galės fiksuoti incidentus ir tuos vairuotojus, kurie pažeisdami taisykles važiuoja viešajam transportui skirtomis A juostomis. Vairuotojų saugumui kabinoje autobusuose yra įrengtas specialus „SOS mygtukas“, kuris esant būtinybei leis informuoti atsakingas tarnybas apie vairuotojui iškilusį pavojų.

 

Naujiems „MAN Lion’s City G” žemagrindžiams autobusams įsigyti UAB „Vilniaus viešasis transportas” metų pradžioje pasirašė 14,6 mln. eurų (be PVM) sutartį su ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusiu tiekėju UAB „Adampolis“.

Vilniuje kursuoja 405 autobusai, iš kurių 305 priklauso “Vilniaus viešajam transportui“, o likęs šimtas – privačiam vežėjui. Baigus 50 autobusų atnaujinimą, net 315 autobusų bus nauji arba vos 2-3 metų senumo.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
63 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
9 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Marius
Marius
8 mėnesius

Parašyta kad “dujomis varomi”, bet neparašyta kokiomis konkrečiai dujomis… Būna propano-butano mišiniai (LPG) kurie parduodami beveik kiekvienoje degalinėje (išskyrus Neste), būna visapusiškai geresnis suslėgtų gamtinių dujų (metano) variantas (CNG) sakoma kad ir ekologijai mažiau kenkia, ir kaina patrauklesnė, nes gamtinių dujų kainos krenta, numatoma kad ateityje dar labiau nukris… Kuris iš šių variantų naudojamas?

Paskutinį kartą redaguota 8 mėnesius (Marius)
vaidas
vaidas
8 mėnesius
Atsakinėti į  Marius

CNG

Vairą sukantis
Vairą sukantis
8 mėnesius

Kur ratų gaubtai? Kur ketvirtos durys?greitsems maršrutams?apie kokią kabina jūs kalbat?stiklo pertvara tai ne kabina!!!kaip visados ekonomija ant visko.

Ok1
Ok1
8 mėnesius

Jokių alternatyvų su normaliu dizainu nebuvo? :/

Klaipėdiškis
Klaipėdiškis
8 mėnesius
Atsakinėti į  Ok1

Lygiai tokie patys yra Klaipėdoje. Puikūs autobusai, kondiškė ir viskas veikia puikiai. Čia vienintelis skirtumas, kad nėra švieslentės, kuri praneša stoteles.

Anonimas
Anonimas
8 mėnesius

Duodu dvi saveites kad kondiškė nebeveiks

Linas
Linas
8 mėnesius

Senas modelis

Paparazzi
Paparazzi
8 mėnesius
Atsakinėti į  Linas

Senas a ne senas, bet dirbau savo darbus kaip subrangovininkas naujajame uab “Adampolis” (MAN/Neoplan) serviso centre Terminalo g. ir ten tokių virš 20 vnt. privaryta programavimui ir adaptavimui vietos reikmėms. Beje, jie ėjo savo eiga iš zavodo Lenkijoje…

Paskutinį kartą redaguota 8 mėnesius (Paparazzi)
Albinas
Albinas
8 mėnesius
Atsakinėti į  Paparazzi

Lyg Solariai ne savo eiga važiavo… Stebuklą pasakei, bet autobusas kaip 2000 pagamintas atrodo

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button