Traukiniai

Susisiekimo ministras: „Rail Balticos“ europinio geležinkelio jungtis turi tiesiogiai pasiekti Vilniaus ir Kauno oro uostus

Susisiekimo ministras Marius Skuodis inicijuoja diskusijas apie „Rail Balticos“ europinio geležinkelio jungtį su Vilniaus ir Kauno miestais. Galimybės „Rail Balticos“ geležinkeliu sujungti Vilniaus ir Kauno oro uostus aptartos ministro susitikime su abiejų miestų ir Kauno rajono merais, Lietuvos geležinkelių ir oro uostų atstovais.

„Rail Balticos“ projekto tikslas – sujungti trijų Baltijos šalių sostines su Europos geležinkelių tinklu. Pasak susisiekimo ministro, norint išnaudoti visą europinio geležinkelio potencialą, o keleiviams ir krovinių vežėjams pasiūlyti kuo patrauklesnes, aukštos kokybės paslaugas, būtina, kad europinė vėžė tiesiogiai pasiektų Vilniaus ir Kauno oro uostus, o ne būtų nutiesta tik šalia jų.

„Europinė vėžė Lietuvai garantuos ne tik patogesnį susisiekimą su kaimyninėmis Baltijos valstybių sostinėmis ir Vakarų Europa, bet taip pat galėsime gerokai greičiau nukeliauti į didžiuosius Lietuvos miestus. Jau dabar nemažai keliautojų, vykdami tarp Kauno ir Vilniaus, renkasi traukinį dėl greitesnio susisiekimo ir patogumo, todėl tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, atsižvelgdami į šių miestų poreikius ir lūkesčius,  kad kelionė iki šalies oro uostų būtų dar lengvesnė ir patogesnė, pasirenkant tvarią ir darnią aplinkai susisiekimo priemonę – traukinius“, – susitikime sakė M. Skuodis.

 

Šiuo metu atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Balticos“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno, šiemet iš jų bus pasirinkta viena, labiausiai atitinkanti susisiekimo poreikius ir kurios pasekmės aplinkai bus mažiausios. 

Ministro teigimu, planuojant šį projektą daugeliui metų į priekį, reikalingi sprendimai, kad europinė vėžė eitų ne šalia oro uostų, o atvestų iki pat jų „durų“. Atsižvelgiant į galimus „Rail Balticos“ linijos tarp Vilniaus ir Kauno variantus bei šalies oro uostų plėtros planus, tokio tipo jungčiai ateityje numatomas didelis potencialas. Be to, ji galėtų generuoti papildomus keleivių srautus.

Susisiekimo ministerijos iniciatyva balandžio–gegužės mėnesiais bus organizuojami nuotoliniai susitikimai su savivaldybių, per kurių teritorijas bus tiesiamas „Rail Balticos“ geležinkelis, merais. Šiuose susitikimuose bus koncentruojamasi į konkrečių regionų savivaldybių aktualijas ir joms rūpimus klausimus, diskutuoti bus kviečiami ir verslo bendruomenių atstovai. 

 

„Rail Baltica“ yra plyno lauko geležinkelio transporto infrastruktūros projektas, kurio tikslas – integruoti Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio dvikelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km/val. greičiu. Projektą planuojama užbaigti iki 2026 m. pabaigos.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
31 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
8 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį

BEPRASMIS PINIGU ISMETIMAS I BALA….

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį

Netikėtas geras ėjimas. Šaunu.

Mare
Mare
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

😀
geras ejimas… O kur čia einama? RB statoma greitiesiems traukiniams, kad konkuruoti su lektuvais. Kad iš Warsau iki Wilno galetum nuvaziuoti per 3-4 valandas su ilipimu/išlipimu miesto centre ir be jokiu tarpiniu stoteliu. Ir ne viena karta per diena, bet bent 3-4. Tai galai kažkaip nesueina, ka čia i briuselius skraidantys biurokratai ruošiasi iš traukinio i lektuva sodinti?

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  Mare

Tarptautinis reisas nestos oro uostų stotelėse, tik regioniniai reisai kurie riedės tais pačiais bėgiais.

VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

NEBUS JOKIU TARPTAUTINIU REISU….IS KUR JIE ATSIRAS IR KUR JAIS VAZIUOSI ??????? A IS VARSUVOS….NU, NU….AUTOBUSO KELEIVIU NEPRIRENKA O CIA TRAUKINI REIKS KAS DIEN IR NE VIENA PRIRINKTI KELEIVIU !!!!!!! IS KUR JIE ATSIRAS ?????AR I EGIPTA AR MALJORKA TRAUKINIAIS VAZIUOSIME ??????

Mare
Mare
1 mėnesį
Atsakinėti į  Nereikalingas

Tai tegu SMas ir užsiima regioninio tinklo pletra ir prijungimu prie RB. O dabar eilini karta darko ir letina projekta del piaro

VILNIUS-MINSKAS 2
VILNIUS-MINSKAS 2
1 mėnesį
Atsakinėti į  Mare

TIK O KAM I TA VARSUVA VAZIUOTI ?????? JUK NESKRYSI I PARYZIU IS VARSUVOS O VAZIUOTI GELEZINKELIU IKI BERLYNO ….UZIMS GAL PARA…REISK PERSEDIMU…BEPRASMIS PINIGU ISTESKIMAS I BALA…VILNIUJE GATVES GRIUVA, GREITKELIAI SULOPYTI IR SU VEZOMIS, KELIAI KAIP BANGLADESE O KIEK TUKSTANCIU KM ZVIRKELIU ????? VIEN VILNIUJE ZVYRUOTU GATVIU 500 KM !!!!!! PLANUOTOJAMS REIK GALVAS PERSISVIEST…

Nereikalingas
Nereikalingas
1 mėnesį
Atsakinėti į  VILNIUS-MINSKAS 2

Ateityje tikriausiai atsiras naktinis traukinys iki Berlyno per Varšuvą. Ir geležinkelį tiesią ne Vilniaus savivaldybė, o LG su EU finansavimu. Tai vienas svarbiausių Europos transporto infrastruktūros projektų sujungiantis Šiaurės Europą su Centrine (Helsinkis – Varšuva). Be to, pamirštat, kad svarbi ar net svarbesnė geležinkelių paskirtis yra pigus krovinių pervežimas.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button