Dvikelė geležinkelio linija gali pervežti net milijoninius Londono ar Paryžiaus priemiesčius į centrą greičiausiu, patogiausiu ir žaliausiu būdu bei netrukdant ja važiuojantiems tarpmiestiniams maršrutams. Neintegruoti Rail Balticos į miesto transporto sistemą statant vietines, miesto stoteles grubiai kas pusę kilometro būtų tikra nuodėmė. Ar Vilnius planuoja ką nors tuo klausimu? Visi žinome atsakymą.
Negi visi traukiniai iš Vilniaus į Kauną stos Kaišiadoryse ir Vievyje? Negi tiems miesteliams nepakanka jau dabar esamų traukinių? Traukinys gali išvystyti 250km/h, bet kelionė iš Vilniaus į Kauną vis tiek truks beveik valandą. Kažkoks apsurdas
Dvikelė geležinkelio linija gali pervežti net milijoninius Londono ar Paryžiaus priemiesčius į centrą greičiausiu, patogiausiu ir žaliausiu būdu bei netrukdant ja važiuojantiems tarpmiestiniams maršrutams. Neintegruoti Rail Balticos į miesto transporto sistemą statant vietines, miesto stoteles grubiai kas pusę kilometro būtų tikra nuodėmė. Ar Vilnius planuoja ką nors tuo klausimu? Visi žinome atsakymą.
Negi visi traukiniai iš Vilniaus į Kauną stos Kaišiadoryse ir Vievyje? Negi tiems miesteliams nepakanka jau dabar esamų traukinių? Traukinys gali išvystyti 250km/h, bet kelionė iš Vilniaus į Kauną vis tiek truks beveik valandą. Kažkoks apsurdas