Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projektavimo ir rangos konkursą. Tai bus vienas didžiausių pastarųjų metų geležinkelių projektų, didžioji jodalis bus finansuojama ES lėšomis.

Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos

Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška šią savaitę minėjo, kad ruožą tikimasi elektrifikuoti iki 2022 metų, o darbai kainuos 250–300 mln. eurų – gerokai mažiau nei planuota anksčiau.

Lietuvoje šiuo metu elektrifikuota vos 7 proc. viso geležinkelių tinklo. M. Bartuškos teigimu, bus siekiama, kad būtų elektrifikuota 30–40 proc. tinklo.

Šiemet baigtas kitas didelis elektrifikavimo projektas – 29 kilometrų ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Kenos prie Baltarusijos sienos už 26,3 mln. eurų elektrifikavo bendrovė „Fima“. Tai yra dalis geležinkelio iš Vilniaus į Minską – elektriniai traukiniai juo pradėjo važiuoti gruodžio pradžioje.

Autorius: Mindaugas Samkus

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist