Gyvename, tikra to žodžio prasme, revoliucinį geležinkelio pertvarkos laikmetį. Tai labai puiku. Visada manau, kad reikia susitelkti bent penketui metų pagrindiniam tikslui ir malonu, kad tai vyksta. Žinoma negalima siekiant pagrindinio pokyčio pamiršti ir būtinus darbus susijusius su kitomis transporto rūšimis. Tiesiog pokyčiai ten turėtų vykti gerokai lėtesniais tempais.
“Skaičiuojama, kad maksimalus keleivių vežimo greitis sieks 234 km/val.”, taip pat reikėtų įvertinti ir tai, kad traukiniui reikės laiko įsibėgėti ir sustoti, miesto ribose turbūt nebus galima tokiu greičiu važiuoti. Naujiena labai pozityvi. Tai ypač naudinga verslui, jau net nekalbant apie turizmą. Šių pokyčių norisi greičiau.
Gyvename, tikra to žodžio prasme, revoliucinį geležinkelio pertvarkos laikmetį. Tai labai puiku. Visada manau, kad reikia susitelkti bent penketui metų pagrindiniam tikslui ir malonu, kad tai vyksta. Žinoma negalima siekiant pagrindinio pokyčio pamiršti ir būtinus darbus susijusius su kitomis transporto rūšimis. Tiesiog pokyčiai ten turėtų vykti gerokai lėtesniais tempais.
jei greitis 250 km/h, turi trukti trumpiau nei 30 min. Tai jau aiškiai VĖL pridirbs nesąmonių kur bus greitis 40 km/h…
“Skaičiuojama, kad maksimalus keleivių vežimo greitis sieks 234 km/val.”, taip pat reikėtų įvertinti ir tai, kad traukiniui reikės laiko įsibėgėti ir sustoti, miesto ribose turbūt nebus galima tokiu greičiu važiuoti. Naujiena labai pozityvi. Tai ypač naudinga verslui, jau net nekalbant apie turizmą. Šių pokyčių norisi greičiau.