Didžiausios Baltijos šalyse geležinkelių grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ ruošiasi gabenti puspriekabes Lietuvoje – praėjusią savaitę Vilniaus intermodalinį terminalą (VIT) pasiekė pirmoji vilkiko puspriekabė, traukiniu atvežta iš Klaipėdos jūrų uosto.

Bandomojo vežimo metu iš Danijos keltu atplukdyta puspriekabė Centriniame krovos terminale (CKT) buvo pakrauta ant specialios „LTG Cargo“ traukinio platformos ir išgabenta į VIT. Vilniuje į puspriekabę buvo pakrautas krovinys ir ji išvežta atgal į Klaipėdos jūrų uostą.

„Atlikdami technologinius bandymus siekiame kuo geriau pasiruošti reguliariems puspriekabių pervežimams. Šiemet jau sėkmingai pervežėme puspriekabes iš Vokietijos į Lietuvą, dabar atliekame bandymus ir Lietuvoje, o visoje krovinio logistikos grandinėje apjungiame geležinkelio ir jūros transportą. Tokiu būdu potencialiems klientams planuojame siūlyti jungtis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Europoje puspriekabių gabenimas traukiniais sparčiai vystosi ir populiarėja, o tokią tendenciją iš esmės lemia dvi priežastys: pirmiausiai, puspriekabių perkėlimas ant geležinkelio atlaisvina kelius ir didina eismo saugumą, antra – tai reikšmingai prisideda prie aplinkos tausojimo, nes į aplinką patenka gerokai mažiau CO2“, – pažymi „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Reguliariai vežti puspriekabes „LTG Cargo“ planuoja pradėti dar šiemet, o klientams bus siūlomas susisiekimas ir su Skandinavijos šalių uostais – Kyliu, Karlshamnu, Treleborgu.

„Centrinis Klaipėdos terminalas suinteresuotas nuolat plėsti ir tobulinti savo teikiamas paslaugas. Siekiame neatsilikti nuo kitų Europos ro-ro terminalų, tad moderniais sprendimais ir inovacijomis privalome išlikti patrauklūs savo klientams. Šiandien žengtas pirmas žingsnis leidžia praverti „žaliojo uosto“ koncepcijos duris, tęsiant sunkiasvorio transporto srautus Klaipėdoje mažinančius uosto projektus“, – teigia CKT generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.

Dabar automagistrale Vilnius-Kaunas-Klaipėda per parą pravažiuoja apie 3 tūkst. vilkikų su puspriekabėmis. Tuo tarpu „LTG Cargo“ vienas traukinio sąstatas gali pervežti apie 40 puspriekabių.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

14 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist