Elektrifikuojant geležinkelio ruožą Kaišiadorys-Klaipėda bei Vilniaus mazgą, „Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ už maždaug 200 mln. eurų ketina pirkti iki 55 elektrovežių. 

Bendrovė šiuo metu konsultuojasi su rinka, o elektrovežių konkursą planuojama paskelbti antrąjį šių metų ketvirtį. Sutartį su tiekėju ar tiekėjais numatoma pasirašyti kitų metų pradžioje, o pirmieji lokomotyvai turėtų būti pristatyti 2024-aisiais, skelbia „LTG Cargo“.

Anot „LTG Cargo“ vadovo Egidijaus Lazausko, dyzeliną pakeitus elektra, pagrindine magistrale iki Klaipėdos kroviniai bus vežami iš esmės be taršos. 

Planuojama, kad nuo 2024 metų elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų Lietuvos geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai keleivių.

Ruožas nuo Vilniaus iki Kaišiadorių jau elektrifikuotas, todėl pratęsus jį iki Klaipėdos, tokių kelių ilgis sieks 731 km.

Neelektrifikuotuose ruožuose „LTG Cargo“ naudoja 2007-2009 metais įsigytus „Siemens“ lokomotyvus.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

5 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist