Traukiniai

„Lietuvos geležinkeliai“ skubos tvarka nori sujungti Vilnių su Varšuva bei Ryga

„Lietuvos geležinkeliai“ jau artimiausiu metu, keleiviniais traukiniais, nori sujungti Vilnių su Rygą ir Varšuvą. Apie tokius planus užsiminina „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.

Lietuvai ruošiantis iki 2024-ųjų visiškai elektrifikuoti ruožą Vilnius–Klaipėda, Linas Baužys sako, kad „LTG Link“ reikės 30-ies naujų traukinių, dalis kurių bus elektriniai, dalis hibridiniai – jie iki 100 kilometrų neelektrifikuoto ruožo galės važiuoti varomi iš anksto pakrautomis baterijomis.

Jis taip pat pasakoja apie būtinybę traukiniais sujungti Vilnių su Ryga ir Varšuva bei svarstymus apie geležinkelį iki Palangos.

 

„Matau dvi pagrindines kryptis, kurios mums būtinos. Tai yra Europos Sąjungos kaimyninių sostinių sujungimas – Vilnius–Ryga, kas, mano galva, yra būtina, ir Vilnius–Varšuva – su šiuo maršrutu turime matymą, kaip veiktume, ir yra susitarusios mūsų vyriausybės“, – sako Linas Baužys.

„Su Latvija diskusijos vyksta – žinau, kad mūsų Susisiekimo ministerija yra kalbėjusi jau su Latvijos ministerija, įtikinant kolegas Latvijoje dėl tokio mašruto būtinumo. Mūsų tikslas buvo bent jau bandomąjį važiavimą padaryti šią vasarą. Ar tai įvyks – laikas dar parodys“, – tvirtina „LTG Link“ vadovas .

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
76 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
7 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Tomcius
Tomcius
13 dienas (-ų)

Geriau padarytu greitaji traukini iki palangos be sustojimu. Butu kieta per 1-2 h ten buti …

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
16 dienas (-ų)

Jei sujungs lėtu traukiniu su Varšuva anksčiau, tai juo aišku važiuos gerokai mažiau žmonių, nei važiuotų pabaigta greitąją Rail Baltica. Važiuos tik entuziastai ar šiaip pakeliauti mėgėjai. Tad, jei taip padarys LTG, geriau tegul nerodo keleivių lėtąja jungtim skaičių Pakalniui ir kitoms Vilniaus savivaldybės medūzoms, nes tie pradės šautki, kad skaičiai yra per maži greitam maršrutui tiesti ir reikalaus nutraukti tiesimą.

Nereikalingas
Nereikalingas
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Lėtas traukinys yra dėl Lenkijos pusės, dalis ruožo, 60km/h buvo (tebėra?).

Pakalnis
Pakalnis
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Nereikalingas

Taip, yra 60km/h linija su kuria į Varšuvą galima nuvažiuoti per kelias dienas. Ta linija važinėja labai mažai žmonių. Pagal VMS skaičiavimus ir transporto sistemų supratimą, tai reiškia, kad moderniu greitu traukiniu, kuriuo į Varšuvą būtų galima nuvažiuoti per kelias valandas, irgi važiuos lygiai tiek pat žmonių. Būtent dėl to greitos linijos tiesti neapsimoka ir ji niekada nEATSiPIrKZ.

Nereikalingas
Nereikalingas
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Pakalnis

Prie ko čia VMS. LG sprendžia dėl linijų tiesimo ir maršrutų sudarymo.

Robertas
Robertas
16 dienas (-ų)

Kaip Vilnių sujungs su Varšuva, jeigu vežės nėra? Su persėdimu Kaune?

Justas
Justas
15 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Robertas

Lietuvoj sumontuota SUW 2000 sistema, anksčiau buvo traukinys Varšuva – Vilnius https://youtu.be/-pHExOfYkYg?t=580

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button