Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai”, siekdama gerinti sąlygas darbuotojams ir didinti veiklos efektyvumą, pradeda rengti naujos centrinės būstinės Vilniuje analizę. Atsižvelgdama į jos išvadas ir nekilnojamojo turto (NT) ekspertų rekomendacijas, bendrovė spręs, kokiu efektyviausiu būdu Vilniaus stoties rajone įgyvendinti bendrą „Lietuvos geležinkelių” grupės centrinio biuro projektą.

Naujos centrinės būstinės galimybių analizę atliks NT paslaugų bendrovės „Newsec advisers LT” ekspertai. Jie įvertins bendro biuro poreikius, pateiks rekomendacijas ir kriterijus, įvertins galimas bendro biuro plėtojimo ekonomines alternatyvas, atliks biurų rinkos plėtotojų analizę ir suformuluos atrankos kriterijus.

„Siekiame didinti veiklos efektyvumą ir mažinti nekilnojamojo turto valdymo sąnaudas. Tuo pačiu norime gerinti sąlygas darbuotojams, jiems pasiūlyti šiuolaikinius poreikius atitinkančias darbo vietas su laisvalaikio ir bendrumo erdvėmis. Artimiausiu metu Vilniaus stoties rajone numatomi dideli pokyčiai, tad centrinės būstinės perkėlimas į šią vietą bus gera pradžia įgyvendinant geležinkelio stoties teritorijos modernizavimo projektą, kurio metu planuojame įkurti modernų verslo ir mobilumo centrą”, – sakė „Lietuvos geležinkelių” generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Šiuo metu „Lietuvos geležinkelių” centrinė būstinė ir jų padaliniai įsikūrę skirtingose vietose – dėl to patiriamos papildomos NT valdymo sąnaudos, logistikos bei laiko kaštai. Bendrovė iki 2021 metų ketina sutelkti grupės darbuotojus bendrame biure, kuris numatomas Geležinkelio gatvėje. Preliminariai skaičiuojama, jog naujojo centrinio biuro plotas sieks apie 20 tūkst. kvadratinių metrų, jame darbuosis apie 2 tūkst. grupės darbuotojų.

„Modernus bei energetiškai efektyvus biuras Naujamiesčio ir Naujininkų mikrorajonų sankirtoje – Geležinkelio gatvėje ne tik suteiks šiuolaikišką darbo erdvę atsinaujinančių „Lietuvos geležinkelių”  darbuotojams, bet ir prisidės prie aplinkinės teritorijos atgimimo.  Vilniaus stoties rajonas sparčiai keičiasi – naujojo biuro statybos šią transformaciją dar labiau pagreitins. „Lietuvos geležinkeliai” žengia kitų modernių valstybės įmonių pramintu keliu, kai atsisakoma centrinėse Vilniaus erdvėse esančio, energetiškai neefektyvaus NT bei ieškoma galimybių įsikurti besiplečiančiose miesto dalyse. Tokiu būdu ne tik sutaupoma lėšų, bet ir prisidedama prie miesto vystymosi”, – teigė „Newsec” konsultantas Gintaras Toločka.  

„Lietuvos geležinkeliai” šiemet birželį paskelbė, jog įgyvendina Vilniaus geležinkelio stoties teritorijos modernizavimo projektą „Vilnius Connect”. Jis apims mobilumo, modernių biurų, prekybos, paslaugų ir pramogų parką. Įvairias transporto rūšis apjungiantis „Vilnius Connect” centras atitiks Berlyno, Frankfurto, Vienos geležinkelio stočių koncepciją, kai vienoje vietoje galima gauti platų paslaugų spektrą – maitinimą, apsistojimą, biuro nuomą. Vilniaus geležinkelio stotis per metus sulaukia daugiau kaip 2 mln. keleivių.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist