Lietuvą su Baltijos šalimis ir Vakarų Europos sostinėmis geležinkelio linija sujungsiantis projektas „Rail Baltica“ įgauna pagreitį – šių metų vasarį Kaune jau pradėti parengiamieji darbai europinės vėžės ruože tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono tiesimui.

Svarbiausi projekto darbai prasidės vasarą. Šio „Rail Baltica“ įrengimo etapo metu bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio: nutiesti 9 kilometrai naujo europinės vėžės geležinkelio ir 2 kilometrai sugretinto europinės ir plačiosios vėžės geležinkelio kelio bei rekonstruota 3,6 kilometrai esamo plačiosios vėžės geležinkelio.

Dėl vykdomų sudėtingų darbų šių metų gegužę planuojama laikinai uždaryti traukinių eismą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties. Šiuo metu įrengiama laikina stotis Palemone, tvarkoma infrastruktūra, siekiant užtikrinti patogias keliones derinami traukinių ir viešojo Kauno miesto transporto tvarkaraščiai, o daugiausia keleivių sulaukiantiems traukiniams organizuojami užsakomieji reisai autobusu susisiekimui nuo Palemono iki Kauno miesto centro ir atgal užtikrinti.

„Nors traukinių eismas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties bus sustabdytas, sieksime, kad keleiviai ir toliau iš Vilniaus ar kitų tarpinių maršruto stotelių į Kauną važiuotų traukiniais. Tam nuo Palemono organizuojame užsakomuosius reisus autobusu bei kartu su Kauno miesto savivaldybe deriname viešojo transporto tvarkaraštį, kad keleiviai galėtų patogiai tęsti kelionę iki Kauno miesto centro“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

Detalesnę informaciją apie maršruto Vilnius–Kaunas traukinių eismą vasaros metu „Lietuvos geležinkeliai“ pristatys kovo pabaigoje.

„Rail Baltica“ – didžiausias Baltijos regiono infrastruktūros projektas per pastarąjį šimtmetį. Moderni greitoji „Rail Baltica“ jungtis suteiks patogią, saugią ir aplinkai nekenkiančią keleivių judėjimo alternatyvą, o geležinkelio linija sujungs Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Nutiesus „Rail Baltica“, keliones pradės šiuolaikiški ir modernūs elektriniai traukiniai, važiuosiantys 250 km/h greičiu.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist