Lietuvos geležinkeliai” – valstybės dalis. Tokią žinią paskelbė bendrovė, išlydėjusi į kelionę pirmuosius traukinius, papuoštus valstybės simboliu – Vyčiu.

„Lietuvos geležinkeliai” siekia tapti didžiausią naudą Lietuvos žmonėms kuriančia bendrove. Tai vienas iš penkių svarbiausių bendrovės prioritetų, simboliškai pristatytas Valstybės dienos išvakarėse.

„Praeityje Lietuvos geležinkeliai” sulaukė daug pagrįstos kritikos dėl neskaidraus paramos skirstymo, įtartinų sandorių. Dėl savo uždarumo bendrovė net buvo pradėta vadinti „valstybe valstybėje”. Mes visa tai siekiame pakeisti iš esmės. Pirmiausia, vadovaudamiesi atvirumo ir skaidrumo principais. Esame ne praeities stereotipų saistoma bendrovė, mes esame valstybės dalis ir didžiuodamiesi tuo šiandien sveikiname Lietuvą su artėjančia Valstybės diena”, – trečiadienį Vilniaus geležinkelio stotyje surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo „Lietuvos geležinkelių” generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Liepos 5 dieną renginyje į kelionę palydėti pirmieji Lietuvos valstybės simboliu Vyčiu papuošti „Lietuvos geležinkelių” traukiniai. Profesorius Liudas Mažylis, kuris surado svarbiausią Lietuvos valstybės atkūrimo dokumentą – Vasario 16-osios akto originalą, susisiekimo ministras Rokas Masiulis ir „Lietuvos geležinkelių” vadovas M. Bartuška atidengė pirmuosius simbolius ant bendrovės traukinių.

Traukiniai. vytis

Per artimiausius mėnesius planuojama valstybės simboliais papuošti visus traukinius ir lokomotyvus.

Pasak „Lietuvos geležinkelių” vadovo, tai simbolinis žingsnis, iliustruojantis vieną iš penkių svarbiausių bendrovės prioritetų – tapti įmone, kuriančia didžiausią naudą Lietuvos žmonėms. Visa tai žymi pirmieji nuveikti darbai ir ambicingi tikslai.

„Dar metų pradžioje paviešinome visą informaciją apie anksčiau suteiktą paramą ir vidaus sandorius, patvirtinome naują paramos teikimo tvarką, kurios pagrindinis principas – maksimalus viešumas. Didiname konkurenciją viešuosiuose pirkimuose ir pradėjome reguliariai organizuoti viešus susitikimus su potencialiais konkursų dalyviais, kad suteiktume jiems visą reikalingą informaciją ir pritrauktume kuo daugiau dalyvių. Birželį pradėjome įgyvendinti ambicingą efektyvumo didinimo programą „LG Efektas”. Kurios vien tik viena iš dalių – administracijos valdymo pertvarka – leis bendrovei kasmet sutaupyti apie 9 mln. Eur. Tai tik pradžia siekiant užsibrėžtų ambicingų tikslų”, – teigia M. Bartuška.

„Lietuvos geležinkeliai” išsikėlė ir visuomenei pristatė penkis prioritetus: tapti bendrove, teikiančia didžiausią naudą Lietuvos žmonėms, suburti geriausią komandą Lietuvoje, atsidurti tarp penkių didžiausių krovinių vežėjų Europos Sąjungoje, sukurti sąlygas keleiviams pasiekti pajūrį traukiniais per greičiau nei 3 valandas ir kelionę į Europą vykdyti 240 km/val. greičiu.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist