Šiais metais prie skaidraus verslo iniciatyvos „Baltoji banga“ narių prisijungė pirmoji keleivių vežimo organizatoriaus paslaugas teikianti įmonė UAB „Oryo“, valdanti prekės ženklą „eTAKSI“. Nors keleivių vežimo paslaugų sektorius neretai siejamas su šešėline ekonomika, prie skaidraus verslo atstovų prisijungusi įmonė – puikus pavyzdys, kaip šioje paslaugų srityje galima suvaldyti šešėlinės rizikos veiksnius ir puoselėti sąžiningą verslą.   

„Baltąja banga“ vartotojams siunčiame žinią, kad šiuo ženklu pažymėtas prekes ar paslaugas teikia skaidriai veikianti įmonė. Visuomenės sąmoningumui ir atsakingumui augant, ši žinia įgyja vis didesnę reikšmę. Todėl neabejojame, kad „eTAKSI“ įsitraukimas į „Baltosios bangos“ iniciatyvą ne tik suteiks svarų pranašumą bendrovei, bet ir paskatins teigiamus pokyčius rinkoje. Daliai paslaugų sektoriaus vis dar skendint šešėlyje, labai svarbu, kad kuo daugiau šios srities įmonių imtų rodyti pavyzdį kitiems rinkos dalyviams“, – pažymi Rūta Skyrienė, „Baltosios bangos“ Tarybos narė ir asociacijos „Investors‘ Forum“ vykdomoji direktorė.

Verslininkai pastebi, kad skaidrios įmonės vardą pelnyti nėra lengva, tačiau tikisi, jog šios pastangos sulauks grįžtamojo ryšio ateityje. Prie skaidraus verslo bendruomenės prijungusi „eTAKSI“ tikisi ne tik išlaikyti klientų pasitikėjimą teikiamomis paslaugomis, bet viso keleivių vežimo paslaugų sektoriaus skaidrinimo.

„Per daugiau kaip 10 veiklos metų laikydamiesi skaidraus ir etiško verslo principų subūrėme 2000 profesionalių vairuotojų komandą bei pelnėme didelį keleivių pasitikėjimą. Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau kaip 300 000 keleivių. Džiaugiamės tapę pirmaisiais keleivių vežimo paslaugų sektoriaus atstovais, kurie prisijungė prie „Baltosios bangos“ iniciatyvos, žyminčios, kad bendrovė veikia skaidriai ir etiškai. Tikimės, kad šiuo pavyzdžiu užkrėsime ir kitus keleivių vežimo paslaugų rinkos dalyvius“, – sako UAB „Oryo“ direktorius Laimonas Žmuidinavičius.

Siekdama užtikrinti skaidrumą visuose veiklos procesuose ir skatinti bei garantuoti sąžiningą darbuotojų elgesį, UAB „Oryo“, valdanti prekės ženklą „eTAKSI“ sukūrė visą priemonių sistemą. Dar 2012 m. įmonė tradicinį taksi radijo ryšį pakeitė modernia taksi iškvietimo sistema, kur duomenų perdavimui naudojamas  mobilusis ryšys ir internetas. Prieš daugiau nei penkerius metus Lietuvos rinkai buvo pristatyta pirmoji mobilioji programėlė „eTAKSI“. Pasak įmonės vadovų, šie ir kiti sprendimai leido užtikrinti skaidrią kainą, parinkti optimalų maršrutą bei įpareigojo vairuotojus kokybiškai aptarnauti keleivius, kurie po kiekvienos kelionės gali palikti savo atsiliepimą apie vairuotoją ir kelionę. Po kiekvienos kelionės vairuotojai privalo keleiviams išrašyti kvitą arba sąskaitą – faktūrą.

„Jaučiame atsakomybę ne tik savo darbuotojams ir klientams, bet ir visuomenei, todėl mūsų įmonė nuosekliai skatina skaidrią veiklą. 2012 m. atsisakėme grynųjų pinigų – atsiskaitymai už paslaugas vairuotojams vykdomi tik per mokėjimo įstaigų licencijas turinčius partnerius, atlyginimai darbuotojams mokami laiku ir skaidriai, užtikrinant visas socialines garantijas. Sudarydami sutartis su vežėjais įpareigojame juos laikytis sąžiningo klientų aptarnavimo principų bei visų jų veiklą reglamentuojančių LR įstatymų ir teisės aktų“, – komentuoja L. Žmuidinavičius.

Anot jo, jau šiuo metu „eTAKSI” paslaugos verslui teikiamos tik elektroniniu atsiskaitymo būdu, o vis labiau tobulėjant mokėjimų technologijoms ateities keleivių vežimo verslas taps dar skaidresnis – bus galima atsiskaityti ir mobiliaisiais mokėjimais, tad visos transakcijos bus skaidrios.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist