Nieko naujo iš šio ministerio. Mes kažkada kažką padarysime, bet jūs jau dabar pirkit elektromobilius. Kitaip mokėsit kasmet už savo dūmijančias vežėčias. Geležinė logika…
Tatai yra suprantama, tad padėtis turi būti aptariama. Nes įsivyravus egnovežyklėms, egna galėtų brangti, kas paveiktų ir tuos gyventojus, kurie vežyklėmis nesinaudotų. O naudojantieji – degalus prisimintų su ilgesiu. Taip gali nutikti. Todėl, kol nutars, siūlyčiau paprastą išeitį – prie įkrovimo stotelių tiesti buitinės įtampos laidus. Toms lengvoms vežyklėms, kurias pavardinau anksčiau, pakaktų. Na, ir vyktų reikalingas agnos taupumas.
Kad ir tokiu būdu – greito ir itin greito įkrovimo stoteles įrenginėtų atskiros įmonės, o už jų naudojimą mokėtų tie, kurie jungtųsi. Lėto įkrovimo stoteles, reikalaujančias nedidelio pasiruošimo, įsivesti galėtų paprastų egnovežyklių (kaip Citroen Ami ir pan.) savininkai.
Ir jau laikas būtų pagalvoti apie judesnes vežykles, kaip antai egnodviračiai, egnoriedžiai (moto-) ir panašaus pobūdžio, pvz. dengti egnoriedžiai. Tai jie yra apie vieno metro pločio ir du su puse metro ilgio (dviviečiai išilgai), jų tilpti gali daugiau, jais daugiau vietovių galima pasiekti. Yra šalių, kur jiems skiriamos sužymėtos vietos statymui. Galima taip sudėlioti, kad beveik keturi tokie tilptų vienoje įprastoje juostomis pažymėtoje vietoje. Taigi, tai veiksmingas vietos taupymas.
Ir dabar mes visi mokame už kaimynų kurą naudojančių automobilių malonumą, – tik sveikatos kainą. Išmetamos dujos yra vienas didžiausių vėžio ir kitų ligų sukėlėjų mieste.
Nieko naujo iš šio ministerio. Mes kažkada kažką padarysime, bet jūs jau dabar pirkit elektromobilius. Kitaip mokėsit kasmet už savo dūmijančias vežėčias. Geležinė logika…
NA KA BEDZIAI PASIRUOSE UZ BUTUS MOKET DAR DAUGIAU ?????? JUK TOS STOTELES STATYS JUK UZ JUSU PINIGELIUS….
Tatai yra suprantama, tad padėtis turi būti aptariama. Nes įsivyravus egnovežyklėms, egna galėtų brangti, kas paveiktų ir tuos gyventojus, kurie vežyklėmis nesinaudotų. O naudojantieji – degalus prisimintų su ilgesiu. Taip gali nutikti. Todėl, kol nutars, siūlyčiau paprastą išeitį – prie įkrovimo stotelių tiesti buitinės įtampos laidus. Toms lengvoms vežyklėms, kurias pavardinau anksčiau, pakaktų. Na, ir vyktų reikalingas agnos taupumas.
Bet galima ir kitaip išspręsti.
Kad ir tokiu būdu – greito ir itin greito įkrovimo stoteles įrenginėtų atskiros įmonės, o už jų naudojimą mokėtų tie, kurie jungtųsi. Lėto įkrovimo stoteles, reikalaujančias nedidelio pasiruošimo, įsivesti galėtų paprastų egnovežyklių (kaip Citroen Ami ir pan.) savininkai.
Ir jau laikas būtų pagalvoti apie judesnes vežykles, kaip antai egnodviračiai, egnoriedžiai (moto-) ir panašaus pobūdžio, pvz. dengti egnoriedžiai. Tai jie yra apie vieno metro pločio ir du su puse metro ilgio (dviviečiai išilgai), jų tilpti gali daugiau, jais daugiau vietovių galima pasiekti. Yra šalių, kur jiems skiriamos sužymėtos vietos statymui. Galima taip sudėlioti, kad beveik keturi tokie tilptų vienoje įprastoje juostomis pažymėtoje vietoje. Taigi, tai veiksmingas vietos taupymas.
Puikus sprendimas pritariu siulau 30%
O TU UZ TAI MOKESI ????? JUK KALEDU SENIS TO NEFINANSUOS….
Ir dabar mes visi mokame už kaimynų kurą naudojančių automobilių malonumą, – tik sveikatos kainą. Išmetamos dujos yra vienas didžiausių vėžio ir kitų ligų sukėlėjų mieste.