Transportas

S. Gentvilas: elektromobilių įkrovimo vietos – 20 proc. parkingo

Aplinkos ministras Simonas Gentvilas siūlo, kad statant ir rekonstruojant pastatus elektromobilių įkrovimo prieigos turės sudaryti 20 proc. bendrų automobilių  vietų skaičiaus. 

Be to, turės būti įrengtas ir elektros kabelių tinklas, kad vėliau kiekvienoje vietoje būtų galima įrengti elektromobilių stoteles, praneša Aplinkos ministerija. 

Pasak jos, statybos techninio reglamento pakeitimai galiotų statant ar rekonstruojant ir gyvenamuosius, ir negyvenamuosius pastatus, ir atnaujinant pačias stovėjimo aikšteles. 

 

Vadinamoji „penktadalio taisyklė” galios tuo atveju, jei pastate ar automobilių aikštelėje bus įrengtos daugiau kaip 5 automobilių vietos. 

Dabar reglamentas nenumato būtinybės įrengti įkrovimo stotelių šalia gyvenamųjų namų, o negyvenamiems pastatams numatyta kas penktoje vietoje nutiesti kabelį, jeigu aikštelėje yra daugiau kaip 10 vietų. 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
16 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
9 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
XooX
XooX
16 dienas (-ų)

Nieko naujo iš šio ministerio. Mes kažkada kažką padarysime, bet jūs jau dabar pirkit elektromobilius. Kitaip mokėsit kasmet už savo dūmijančias vežėčias. Geležinė logika…

BUTAI BRANGS
BUTAI BRANGS
16 dienas (-ų)

NA KA BEDZIAI PASIRUOSE UZ BUTUS MOKET DAR DAUGIAU ?????? JUK TOS STOTELES STATYS JUK UZ JUSU PINIGELIUS….

Vaclovas
Vaclovas
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  BUTAI BRANGS

Tatai yra suprantama, tad padėtis turi būti aptariama. Nes įsivyravus egnovežyklėms, egna galėtų brangti, kas paveiktų ir tuos gyventojus, kurie vežyklėmis nesinaudotų. O naudojantieji – degalus prisimintų su ilgesiu. Taip gali nutikti. Todėl, kol nutars, siūlyčiau paprastą išeitį – prie įkrovimo stotelių tiesti buitinės įtampos laidus. Toms lengvoms vežyklėms, kurias pavardinau anksčiau, pakaktų. Na, ir vyktų reikalingas agnos taupumas.

Paskutinį kartą redaguota 16 dienas (-ų) (Vaclovas)
Vaclovas
Vaclovas
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  BUTAI BRANGS

Bet galima ir kitaip išspręsti.

Vaclovas
Vaclovas
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  BUTAI BRANGS

Kad ir tokiu būdu – greito ir itin greito įkrovimo stoteles įrenginėtų atskiros įmonės, o už jų naudojimą mokėtų tie, kurie jungtųsi. Lėto įkrovimo stoteles, reikalaujančias nedidelio pasiruošimo, įsivesti galėtų paprastų egnovežyklių (kaip Citroen Ami ir pan.) savininkai.

Vaclovas
Vaclovas
16 dienas (-ų)

Ir jau laikas būtų pagalvoti apie judesnes vežykles, kaip antai egnodviračiai, egnoriedžiai (moto-) ir panašaus pobūdžio, pvz. dengti egnoriedžiai. Tai jie yra apie vieno metro pločio ir du su puse metro ilgio (dviviečiai išilgai), jų tilpti gali daugiau, jais daugiau vietovių galima pasiekti. Yra šalių, kur jiems skiriamos sužymėtos vietos statymui. Galima taip sudėlioti, kad beveik keturi tokie tilptų vienoje įprastoje juostomis pažymėtoje vietoje. Taigi, tai veiksmingas vietos taupymas.

Paskutinį kartą redaguota 16 dienas (-ų) (Vaclovas)
Žinovas...
Žinovas...
16 dienas (-ų)

Puikus sprendimas pritariu siulau 30%

BEZDONIS
BEZDONIS
16 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Žinovas...

O TU UZ TAI MOKESI ????? JUK KALEDU SENIS TO NEFINANSUOS….

Artūras
Artūras
15 dienas (-ų)
Atsakinėti į  BEZDONIS

Ir dabar mes visi mokame už kaimynų kurą naudojančių automobilių malonumą, – tik sveikatos kainą. Išmetamos dujos yra vienas didžiausių vėžio ir kitų ligų sukėlėjų mieste.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button