Oro uostas

Vilniaus oro uoste bus atnaujintas mažųjų orlaivių peronas

Kelių ir tiltų statybos bendrovė „Fegda“ už 4,9 mln. eurų rekonstruos Vilniaus oro uosto orlaivių peroną. Darbai vyks pietinėje oro uosto teritorijos dalyje, kur dažniausiai parkuojasi mažieji, privatūs orlaiviai. 

Tris oro uostus valdanti bendrovė Lietuvos oro uostai su mažiausią kainą pasiūliusia ir konkursą laimėjusia „Fegda“ spalio 23 dieną pasirašė dvejų metų trukmės rangos sutartį, BNS pranešė įmonė.

„Fegda“ iki kitų metų rugsėjo rekonstruos 25,2 tūkst. kv. metrų ploto peroną, nuties 2,2 km paviršinių nuotekų tinklų ir nugriaus vandens rezervuarus. Dar vieneri metai skirti pranešimui apie defektus. 

 

Projektas yra viena iš Vilniaus oro uosto perono rekonstrukcijos programos dalių. Europos Sąjungos (ES) fondai finansuos iki 49,5 proc. projekto išlaidų.

Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius keturiems Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos projektams rugsėjį skyrė 12 mln. eurų paramos.  

Riedėjimo takų atnaujinimo ir perono rekonstrukcijos darbai oro uoste prasidėjo šiemet birželį. Pirmųjų etapų metu iki metų pabaigos vakarinėje dalyje atnaujinami du riedėjimo takai ir įrengiamas papildomas takas, rekonstruojami šiaurinis peronas bei orlaivių stovėjimo vietos.

 

2021 metais planuojama rekonstruoti dar du riedėjimo takus, įrengti naują taką. Darbus už 34 mln. eurų (su PVM) atlieka kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“. 

Šis projektas savo apimtimi viršys 2017 metais įgyvendintą Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako rekonstrukciją, kainavusią 25 mln. eurų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
5 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
0 Komentarai
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Back to top button