Atsižvelgdama į gaunamus pranešimus dėl netinkamo keleivių aptarnavimo tarptautiniame Vilniaus oro uoste, Susisiekimo ministerija kreipėsi į Transporto kompetencijų agentūrą atlikti šių paslaugų teikimo patikrinimą ir įvertinti keleivių vežimo iš terminalo iki orlaivio ar iš orlaivio iki terminalo autobusais paslaugas.

„Ne kartą užduotas klausimas dėl netvarkingų, išklerusių autobusų, kuriais keleiviai vežami iki lėktuvų. Vis dėlto žodiniai aptarimai nepriverčia paslaugas teikiančių bendrovių reaguoti rimtai. Vilniaus oro uostas yra valstybės vartai, juose teikiamų paslaugų kokybė formuoja įspūdį apie visą šalį. Bet koks aplaidumas teikiant paslaugas keleiviams negali būti toleruojamas“, – sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Susisiekimo ministeriją pastaruoju metu pasiekė keleivių nusiskundimai dėl prastos vežimo autobusu tarp orlaivio ir keleivių terminalo paslaugos kokybės, naudojamų netvarkingų autobusų.

Atlikti sostinės oro uoste teikiamų paslaugų patikrinimą pavesta Transporto kompetencijų agentūrai, kaip antžeminių paslaugų teikimą Lietuvos tarptautiniuose oro uostuose prižiūrinčiai ir kontroliuojančiai institucijai.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

8 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist