Oro uostas

Siekiama, kad atsirastų skrydis iš Vilniaus į Londono Sitį (atnaujinta)

Tiesioginis skrydis iš Vilniaus į vieną didžiausių pasaulyje finansinių centrų Londono Sitį galėtų atsirasti jau kitų metų pavasarį, sako ūkio ministras Virginijus Sinkevičius.

„Ilgą laiką buvo kovojama dėl verslo skrydžio į Londoną. Buvo svarstomas Hitrou oro uostas, bet ten nėra laisvų laikų, tad buvo pasirinktas Londono Sičio oro uostas. Esame praradę ne vieną investiciją dėl susisiekimo tarp Londono ir Vilniaus nebuvimo, Londonas yra pagrindinis maršrutas, kurį nurodo investuotojai kalbėdami apie iššūkius investuojant Lietuvoje“, – BNS sakė ūkio ministras.

Trečiadienį V. Sinkevičius ir susisiekimo ministrą Roką Masiulį pavaduojantis aplinkos ministras Kęstutis Navickas pasirašė įsakymą dėl šalies ekonominei ir socialinei plėtrai gyvybiškai svarbaus maršruto Vilniaus oro uostas – Londonos Sičio oro uostas nustatymo.

 

V. Sinkevičiaus teigimu, rugsėjį ketinama skelbti šiuo maršrutu skrydžius organizuoti norinčios oro linijų bendrovės konkursą.

„Tikimės, kad konkurse dalyvaus bent kelios oro linijos. (…) Jeigu viskas gerai, metų pabaigoje oro linijos turėtų pradėti pardavinėti skrydžių bilietus ir pirmieji lėktuvai pradėtų skristi apie 2019 metų pavasarį“, – kalbėjo ūkio ministras.

Konkurso nugalėtojui valstybė suteiktų tam tikrą finansinė pagalbą. Europos Sąjunga (ES) draudžia valstybei remti oro uostus arba bendroves. Be papildomo Europos Komisijos (EK) leidimo naujiems skrydžiams galima skirti tik nedidelę pagalbą – 200 tūkst. eurų per trejus metus.

 

Ministrų pasirašytame įsakyme nurodoma, kad reguliarius skrydžius šiuo maršrutu organizuos konkurso būdu parinkta oro linijų bendrovė. Teigiama, skrydžiai turėtų būti organizuojami 6-12 kartų per savaitę. Skrydžiai turės būti vykdomi visus metus, bilietai platinami rinkos kainomis.

Oro linijų bendrovė turės užtikrinti, kad skraidins ne mažiau kaip 98 sėdimų vietų turinčiais orlaiviais.

Šiuo metu iš Vilniaus oro uosto oro linijų bendrovės skraidina į Londono Lutono ir Standstedo oro uostus. Keleivius skraidina tik pigių skrydžių įmonės – Vengrijos „Wizz Air“ ir Airijos „Ryanair“.

 
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
0 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
1 Komentaras
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
johny bravo
johny bravo
3 metus

londone galetu leistis tik Bombardier C series, EMB170-190 arba Avro BAe146. air Baltic’as turi viena is ju. daugiau konkurentu nematau. Nemanau, kad mums to reikia noreciau pamatyti market research’a. Ta pati pinigu plovimo istorija buvo ir su vueling.com is barsos, pora srydziu padare 50k pasieme ir lbnkt. sugalvokite ka nors geriau uz tuos 200k. peace

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button