MadeinVilnius.lt – Vilniaus naujienų dienoraštis
Oro uostas

Šią savaitę keičiasi eismo tvarka ant Vilniaus oro uosto keleivių išleidimo panduso

Vilniaus oro uoste per artimiausias dvi naktis bus baigtas vienas iš paskutinių „Kiss and Fly“ zonos paruošimo etapų, kurio metu ant keleivių išleidimo panduso (išvykimo terminalo link) bus atliekamas horizontalus ir vertikalus kelio ženklinimas pagal būsimą eismo organizavimo schemą. Šių darbų metu eismas pandusu nebus ribojamas ir vyks įprastine tvarka.

Ant panduso išvykimo terminalo link įrengus ženklinimą, automobiliai galės sustoti ir išleisti keleivius tik dešinėje panduso pusėje, kairė pusė – bus skirta tik pravažiavimui toliau arba išvažiavimui iš „Kiss and Fly“ zonos.

Planuojama, kad panduso atnaujinimo ir pritaikymo naujai sistemai darbai bus baigti jau spalio mėnesio viduryje, o naujoji „Kiss and Fly“ eismo srauto kontrolės sistema šiame ruože startuos jau ateinančių metų pradžioje. Jos įrengimu siekiama mažinti transporto spūstis oro uosto prieigose, o pačią eismo sistemą padaryti aiškesne ir efektyvesne.

Rugsėjo mėnesį buvo atlikti panduso važiuojamosios dalies remonto darbai: pakeista asfalto danga, kai kur atsisakyta šaligatvių bortų, taip privažiavimą padarant patogesniu keleiviams. Taip pat bus investuojama į apšvietimo gerinimą, sudarytos patogesnės sąlygos greičiau atvykti skubiosios pagalbos tarnyboms, patogiai išsilaipinti keleiviams, atnaujinama įranga žmonėms su negalia.

Vilniaus oro uosto atstovai primena, kad keleivius išlydėti galima ir centrinėje automobilių aikštelėje, priešais oro uostą, kur 15 minučių leidžiama stovėti nemokamai. Išvykimo terminalą taip pat galima pasiekti liftu ir laiptais, vedančiais į antrą aukštą.

Po rekonstrukcijos, nuo kitų metų pradžios, vairuotojai, norėdami išleisti keleivius ant panduso galės užvažiuoti vieną kartą per valandą ir stovėti iki 10 minučių, ilgesnis stovėjimo laikas bus apmokestinamas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

30 skaitytojai (-ų) įvertino

2
PARAŠYKITE KOMENTARĄ

avatar
2 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
Evaldasrimis Recent comment authors
  Užsisakyti komentarų pranešimus  
naujausius seniausius labiausi vertinti
Pranešti apie
Evaldas
Skaitytojas
Evaldas

Toks įspūdis, kad visos investicijos tik tam, kad kviesti miesto taksi turėtų kuo daugiau kliūčių paimti keleivius iš oro uosto. Su atvežimu bėdų nebuvo niekad. “Pamiršo” parašyti, kad aikštelė “nemokama 15 min” yra viną kartą per 180min. Pandusas leis nemokamai įvažiuoti dešimčiai min. (daug) 1 kart per 60 min. Prasidės “šlagbauminiai nesusipratimai, numerių nenuskaitymai , pamiršimai, kamščiai. Sustojimas tik dešinėje mažina vietą keleivio išleidimui – tolygu laukimui, tolygu nemokamo laiko praleidimui, tolygu mokėjimui arba kamščiams. Vienintelis patogus dalykas – nebus bordiūrų, nereiks kilnoti ant jų dičkių lagaminų.

rimis
Skaitytojas
rimis

Taigi. Buvo patogu, tai reikia padaryti, kad būtų kuo nepatogiau. Gal išvis uždarykite tą įvažiavimą – tegu keleiviai pėsti kulniuoja.

Panašūs pranešimai

Lietuvos oro uostai: stebimas nuoseklus rezultatų augimas

Made in Vilnius

Spalį skrydžių skaičius augo visuose Lietuvos oro uostuose

ELTA

Vilniaus oro uoste keleiviai bus vežami elektriniais autobusais

BNS

Paskelbtos nešvariausios oro linijos: dviejų pirmųjų vietų lėktuvai skraido ir iš Vilniaus

Donatas Andrijauskas

Susisiekimo ministerija: Lietuvoje lėktuvai išmetė mažiau teršalų nei pernai

ELTA

Vilniaus oro uosto vizija 2020 metams: mūsų laukia nuosaikaus augimo laikotarpis

Aneta Kurowska

Šis internetinis portalas naudoja slapukus (angl. cookies), kad pagerintų jūsų naršymo kokybę. Slapukus galite atšaukti bet kada. Sutinku Skaityti daugiau

Privatumo ir slapukų politika