Balandžio 26-osios naktį iš Vilniaus oro uosto pakilo vienas didžiausių keleivinių orlaivių „Boeing 767“. Sostinės oro vartai jau yra aptarnavę panašaus dydžio lėktuvus, tačiau šis „Boeing 767“ pažymėjo reguliarių užsakomųjų tolimųjų skrydžių pradžią Lietuvos oro uostų istorijoje

Nors ne vienam mūsų šalies keliautojui skrydžiai į tolimąsias šalis asocijuojasi su už Atlanto esančia ir svajonių šalimi vadinama Amerika, iš Vilniaus pradėjo skraidyti orlaivis, galintis įveikti kur kas daugiau kilometrų. Palyginimui, iki JAV rytinės pakrantės, Niujorko, tenka skristi 6950 km, iki Madagaskaro – 8452 km.

Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovo Aurimo Stikliūno teigimu, Vilniaus oro vartai suteiks visas operacines galimybes, skirtas aptarnauti šiems ilgųjų nuotolių skrydžiams.

„Labai džiaugiamės istoriniu įvykiu Vilniaus oro uoste. Tai puiki galimybė mūsų šalies keliautojams iš arti pažinti šią egzotinę šalį – Madagaskarą. Taip pat džiugu, kad didesnio tipo orlaiviai vis dažniau apsilanko mūsų sostinės oro vartuose“, – teigia A. Stikliūnas.

Anksčiau Vilniaus oro uostas yra aptarnavęs panašaus dydžio ar net didesnius orlaivius. Tai dažniausiai būdavo įvairūs tarptautiniai ar kariniai skrydžiai. Skraidydami didelio tipo orlaiviais, tokiais kaip „Boeing 747“ ar minimu „Boeing 767“ į Lietuvą atvyksta užsienio valstybių aukščiausios valdžios atstovai. Dukart per savaitę Vilniuje nusileidžia krovinius skraidinantis orlaivis „Airbus A330-200F“.

Teigiama, kad bene dažniausiai iš Vilniaus oro uosto kylantys „Airbus A320“ arba „Boeing 737“ talpina apie 180 keleivių, o į Madagaskarą išskridęs „Boeing 767“ talpina net 259 ekonominės klasės ir 8 verslo klasės vietas.

Skrydis į Madagaskarą organizuojamas kelionių organizatoriaus „ITAKA Lietuva“ bendradarbiaujant su italų oro bendrove „Blue Panorama Airlines“.

„ITAKA Lietuva“ poilsiautojus iš Vilniaus oro uosto skraidina nuo pernai metų. Nuo šio pavasario kelionių organizatorius pradeda rengti atostogų skrydžius ir iš Kauno. Kompanijos generalinis direktorius Dominikas Milowskis užsimezgusią partnerystę vertina labai pozityviai.

„Metus laiko gyvuojantis mūsų bendradarbiavimas plėtojasi sklandžiai. Turiu pastebėti Vilniaus oro vartų komandos įsigilinimą ir reikiamus pasiūlymus tiek kalbant apie skrydžių technines procedūras, tiek ir apie rinkodarinius veiksmus oro uoste“, – kalba D. Milowskis.

„ITAKA Lietuva“ vadovas pažymi, kad pirmasis tolimųjų reisų orlaivis, kurio keliautojai buvo išlydėti su sveikinimais ir staigmenomis, iš Vilniaus kilo pasiekęs 100 proc. vietų užpildymo rodiklį. Jo teigimu, siūlyti Lietuvos keliautojams atostogas tolimojoje Madagaskaro Bė saloje nuspręsta atsižvelgus į keletą aplinkybių.

„Turime kelionių didelio tipo orlaiviais organizavimo patirties skrendant iš Lenkijos oro uostų. Tai todėl nusprendėme pabandyti ir pasiūlyti tokius skrydžius Lietuvos keliautojams, juolab kad anksčiau tolimųjų reguliarių užsakomųjų tiesioginių skrydžių iš Vilniaus nebuvo rengta. Kita vertus, žinome, kad Lietuvos keliautojai vyksta atostogauti į egzotiškas šalis. Taigi, matome potencialą organizuoti tokias išskirtines išvykas“, – sako D. Milowskis.

Skrydis nuo Vilniaus iki Madagaskaro Bė salos užtrunka apie 11 valandų.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

0 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist