Oro uostas

Bus atnaujinamas Vilniaus oro uosto aerodromas

Vilniaus oro uostas, prieš dvejus metus atnaujinęs pagrindinį orlaivių kilimo ir tūpimo taką, ruošiasi rekonstruoti ir aerodromą – oro uosto dalį, kurioje orlaiviai manevruoja, stovi ir yra aptarnaujami. Dėl šių darbų oro uostas nebus uždaromas.

Pasak Vilniaus oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, norima atnaujinti pagrindines aerodromo dangas, kurios nebuvo rekonstruotos atnaujinant taką 2017 metais.

„Pagerės orlaivių eismo sąlygos, labai svarbu tai, kad mažės ir jų daroma įtaka aplinkai. Šiuos būtinus pokyčius akcentuojame ne tik mes, bet ir oro bendrovės, antžeminio aptarnavimo kompanijos, kai kurie kiti verslai, kurie dirba būtent oro uosto teritorijoje“, – sakė D. Čiuplys.

 

Bendrovė Lietuvos oro uostai praėjusią savaitę paskelbė rekonstrukcijos rangovo konkursą, jam paraiškų laukiama iki gruodžio 13 dienos.

Konkurso vertės bendrovė neatskleidė, tačiau sako, kad investicijos atsipirks per 10 metų.

Įmonė nurodo, kad plėsti oro uosto infrastruktūrą reikia ir dėl augančio keleivių srauto. 

 

Pasak Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos programos projektų vadovo Arno Dūmano, šiuo metu oro uoste, be kilimo ir tūpimo tako, yra penki riedėjimo takai. Numatyta vieną jų pratęsti, kad orlaivių manevravimo trukmė sutrumpėtų, todėl mažės tarša.

„Labai svarbus etapas bus šiaurinio perono rangos projektas, kuris bus įgyvendintas įvertinus per pastaruosius dešimt metų pasikeitusių tradicinių orlaivių parką ir jo poreikius. Kituose etapuose bus atnaujintos likusių riedėjimo takų dangos, kurios privalo būti atnaujinamos kas 10-15 metų, taip pat bus įrengta nauja šiaurinio perono jungtis su kilimo ir tūpimo taku“, – sakė A. Dūmanas.

Darbus tikimasi pradėti 2020 metų pavasarį, o baigti – 2022-ųjų pradžioje.

 

Autorius: Erika Alonderytė

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
10 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
8 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Gyventojai
Gyventojai
1 metus

Mes tai labai laukiam, kada pagaliau bus suprasta/nuspręsta, kad oro uostą plėtoti reikia užmiestyje (kaip ir beveik visur kitur pasaulyje).

Simona
Simona
1 metus
Atsakinėti į  Gyventojai

Bet dėl miestų augimo tie oro uostai vėl atsiras miestuose. Aplink didelius miestus (beveik visur pasaulyje) atsiranda nauji oro uostai, kurie vėl tampa miestų dalimi, nes žmonės nori gyventi visur. Beje, niekas nenori ilgai keliauti nuo oro uosto iki miesto centro, tai nepritraukia naujų investicijų ir lankytojų.

Vilnius
Vilnius
1 metus
Atsakinėti į  Simona

O Vilnius didelis miestas? Kokia liniuote čia matuojate? Vilnius – ne Londonas, lyginkit su panašaus dydžio miestais, pavyzdžiui – Oslu. Ar Gardemoen tapo/taps Oslo dalimi? Nepanašu. Ar trukdo turizmui/investicijoms? Tikrai ne.

Simona
Simona
1 metus
Atsakinėti į  Vilnius

Ar jūs tikrai norėtumėte iki oro uosto važiuoti 40 ar 50 km? Pusvalandis traukiniu (virš 40 min automobiliu), mano nuomone, iki oro uosto yra daug. Aš ir atostogoms stengiuosi nesirinkti miesto, kurio oro uostas yra toli. Mūsų visų kantrybės lygis skiriasi, tai suprantu, kad kažkas tame problemos nemato. Bet grįžtant prie esmės – ar Lietuva tokia turtinga šalis, kad savo turimą veikiantį oro uostą iškeltų į užmiestį?

Vilnius
Vilnius
1 metus
Atsakinėti į  Simona

30 min traukiniu ar 20 min su taxi – nematau esminio skirtumo. Oro uostas taip arti miesto centro kaip Vilniuje kaip tik yra brangus malonumas, nes ta žemė, kurią oro uostas užima yra galėtų būti brangiai parduota ar panaudota visuomeninėms reikmėms, tokioms kaip nauja mokykla ar darželis.

Simona
Simona
1 metus
Atsakinėti į  Vilnius

Jūs sakote, kad žemė šalia pramonės rajono ir taboro yra brangesnė, negu žemė naujam oro uostui ir naujo oro uosto statybos kaštai? Vilniuje vietos tiek mokykloms, tiek darželiams nėra taip sudėtinga rasti, sunkiau rasti pinigų jų statybai.

hmm
hmm
1 metus
Atsakinėti į  Gyventojai

o tai ką reikės daryt tada su vatos mėgstamu pastatėliu su kolonomis?:) juk sunyks, pranyks, vatai liūdesio dienelės bus:)

Andrius
Andrius
1 metus
Atsakinėti į  Gyventojai

Realiausiai atrodytų oro uostas, kuris būtų statomas už Vilniaus, pavyzdžiui Elektrėnuose, tada galėtų veikti kaip Kauno ir Vilniaus oro uostas, o su miestais sujungtų koks nors greitasis traukinys, nemanau, kad tai bus nepatogu, ypač jei traukinys būtų nemokamas ir greitas. Taip daro didieji pasaulio miestai ir problemų nemato, na gal tik kad ten uostus su miestu jungia metro.

Rekomenduojamas VIDEO
Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button