Transportas

Lietuvos gėda laikomo Vilniaus-Utenos plento rekonstrukcija turėtų prasidėti 2023-iųjų pirmoje pusėje

Susisiekimo ministras Marius Skuodis teigia, kad jau yra pradėti priešprojektiniai sprendimai dėl Lietuvos plento A14 Vilnius-Utena, kurį planuojama visiškai rekonstruoti iki 2025 m. Anot jo, šis, vienintelis šalies magistralinis kelias su betono danga yra šalies gėda, ir darbus ministras sieks pradėti kuo anksčiau.

„Kelias yra tragedija ir nėra ko slėpti. Tai yra Lietuvos gėda ir per tiek metų mes nesugebame sutvarkyti plento, kuris yra esminis visam Šiaurės Lietuvos regionui“, – antradienį „Žinių radijui“ sakė M. Skuodis.

Pasak M. Skuodžio, darbus ministras siekia pradėti kuo greičiau, tačiau, jo teigimu, užtrunkama planuojant rekonstravimo darbų projektus bei rengiant kitus reikalingus dokumentus.

 

„Norėtųsi man asmeniškai greičiau, bet reikia priešprojektinių pasiūlymų, kad būtume tikri ir jie būtų pristatyti visuomenei. Kokio plento reikia, kiekvienas ten keliaujantis žmogus žino, bet mano atsakomybė yra, kad būtų įvertinta iš kaštų naudos pusės ir būtų priimti optimaliausi sprendimai“, – kalbėjo ministras.

M. Skuodžio teigimu, šiandien jau yra pradėti priešprojektiniai sprendimai ir kitų metų pradžioje turėtų būti skelbiami projektavimo darbai.

„Vakar aš asmeniškai pirmą kartą susitikau su paslaugų tiekėjais, kurie šiuo metu atlieka jau priešprojektinių sprendimų studiją, kad nustatytų, koks plentas turėtų būti“, – kalbėjo ministras.

 

„Iki kitų metų pirmo antro ketvirčio sankirtos mums nepriklausomi ekspertai turi pasakyti, kokio pločio turėtų būti kelias, kaip turėtų būti sujungti jungiamieji keliai. Kai tik turėsime atsakymus, iškart skelbsime projektavimo darbus visai atkarpai“, – pridūrė M. Skuodis.

Anot ministro, optimaliausias scenarijus, kad 2023 m. pirmoje pusėje būtų pradėti rangos darbai.

„Labai optimistinis scenarijus, 2023 m. pirmą pusę mes jau ten matysime vykdomus rangos darbus. Aš jau darysiu viską, kad taip ir būtų, nes tokių kelių Lietuvoje būti negali, čia jau yra ir eismo saugumo klausimas“,– pabrėžė ministras.

 

ELTA primena, kad Vilniaus-Utenos plento, kurio bendras ilgis 95,6 km, rekonstruota tik pirmieji 21,5 km. Paskirsčius darbus penkiais etapais, per artimiausius metus planuojama rekonstruoti likusius 74,1 km. Kaip teigia ministerija, rekonstravimo darbai gali kainuoti nuo 150 mln. iki 189 mln. eurų, priklausimai nuo pasirinktos kelio rekonstrukcijos.

Magistralė Vilnius–Utena yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Kelias A14 Vilnius–Utena – vienas problemiškiausių Lietuvoje. Tai bene vienintelis kelias su cementbetonio danga, kuri yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
22 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
13 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
LIETUVOS GEDA
LIETUVOS GEDA
1 mėnesį

FAKTISKAI VISI LIETUVOS KELIAI…YRA LIETUVOS GEDA…NET GREITKELIAI JAU PANASEJA I SUNKELIUS..SU PROVEZOMIS, DUOBEMIS, LOPAIS ANT LOPU…TURIME TUKSTANCIUS KILOMETRU ZVYRKELIU. IS ESMES VISI KELIAI YRA SOVIETINIAI KAIP IR VISA LIKUSI INFRASTRUKTURA. NEPRIKLAUSOMOJE LIETUVOJE NUTIESTA TIK KOKS SIMTAS KM KELIU..JUOKINGA KAI GIRIAMASI NEPRIKLAUSOMOS LIETUVOS PASIEKIMAIS…KELIUOSE TIKRAI JU NERA IR JAIS NET NEKVEPIA.

Artūras
Artūras
1 mėnesį
Atsakinėti į  LIETUVOS GEDA

Netiesa

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
1 mėnesį

Lietuvos gėda yra miestų viešasis transportas, sukurtas posovietinių serijinių nevykėlių, tokių kaip Pakalnis. Pažiūrėkite vien į Urban Rail net > Europe žemėlapį, esame visiški liūzeriai, o jie toliau apie kelius šneka.

hmmm
hmmm
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

gražus pasisakymas, bet visai ne į temą:D

Bob
Bob
1 mėnesį
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Na, pažiūrėjau Urban Rail žemėlapį – ir nieko ten nėra apie mus 😉

Anzelmas
Anzelmas
1 mėnesį

mirties kelias

KELIAS
KELIAS
1 mėnesį
Atsakinėti į  Anzelmas

O PRIE KO CIA KALTAS KELIAS JEI VAIRUOTOJAI SILPNAPROCIAI ?????

Artūras
Artūras
1 mėnesį
Atsakinėti į  Anzelmas

Žudo perdidelis greitis ir rizikingi lenkimai, o ne kelias

lol
lol
1 mėnesį

as labai tikiuose, kad nebus dvieju juostu kelias…

Rita
Rita
1 mėnesį
Atsakinėti į  lol

butu gerai, 4 juostos 🙂

KELIAS
KELIAS
1 mėnesį
Atsakinėti į  lol

TIKEKIS….BUS 2 EISMO JUOSTU.

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
1 mėnesį
Atsakinėti į  lol

Galėtų Skuodis dar 5 km automagistralės nuo savo valdymo pridėti, o šiaip tai visa trasa iki Molėtų turėtų būti suplanuota taip, kad galima pamažu kelią versti automagistrale.

rekonstrukcija turėtų prasidėti 2023
rekonstrukcija turėtų prasidėti 2023
1 mėnesį

ir tai dar didesnė gėda

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button