Transportas

Lietuvoje bus galima legaliai viršyti greitį

Lietuvoje startuoja pirmoji iniciatyva, skirta suteikti galimybę adrenalino mėgėjams legaliai ir saugiai lenktyniauti traukos (angliškai drag) lenktynėse – „Legalus dragas“.

Neturėdami tam skirtų vietų lenktyniauti legaliai, vairuotojai dažnai tai daro nesaugiai tiek savo, tiek aplinkinių atžvilgiu. Projektas „Legalus dragas“ inicijuotas siekiant išvengti skaudžių pasekmių dalyvaujant nelegaliose varžybose, kartu suteikti galimybę adrenalino mėgėjams pasidžiaugti greičiu. Projektą organizuoja Lietuvos kelių policijos tarnyba, bendradarbiaudama su ilgamečiais traukos lenktynių organizatoriais DragFest.LT ir Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF).

„Kelių policininkai puikiai žino, kad šalyje yra nemažai vairuotojų, mėgstančių paspausti akseleratorių, todėl džiaugiamės, kad jiems bus sudaryta galimybė tai daryti legaliai, saugioje vietoje. Kviečiame tai daryti legaliose lenktynėse, o ne šalies keliuose, kur to tikrai netoleruosime“, – teigia Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys.

 

Projekto “Legalus dragas” metu savivaldybėse numatyta įrengti lenktynių vietas. Jose turės būti įvykdyti tokie lenktynių saugumo reikalavimai, kaip tinkama lenktynių trasa bei kelio danga, dalyvių instruktavimas bei priežiūra, saugios vietos žiūrovams, medicinos atstovų, ugniagesių dalyvavimas ir pan. Projektu taip pat siekiama populiarinti legalų traukos varžybų sportą, skatinti saugų eismą, rodyti saugų pavyzdį jaunimui, auginti naująją sportininkų kartą bei kurti šventę žiūrovams ir dalyviams.

Pirmoji prie iniciatyvos prisijungusi savivaldybė – Alytaus miesto savivaldybė. Jau birželio 28 dieną, sekmadienį, Dzūkijos sostinėje įvyks pirmasis renginys ,,Legalus dragas Alytus 2020“. Pirmajame renginyje galės dalyvauti visi norintys automobilių sporto entuziastai, besilaikantys organizatorių nustatytų privalomų dalyvių saugumo reikalavimų.

 „Džiaugiamės, kad pagaliau pribrendome organizuoti legalias, vadinasi, ir saugias traukos lenktynes adrenalino mėgėjams, nes iki šiol jaunimas tiesiog žaisdavo su likimu, rizikuodavo savo ir aplinkinių sveikata ir gyvybe. Dar smagiau, kad Alytus pirmasis parodė pavyzdį ir lyderystę, kad tokių legalių drago vietų Lietuvoje atsirastų daugiau”, – sako Alytaus meras Nerijus Cesiulis.

 

Daugiau informacijos apie renginį.

Dragas – tai automobilių traukos varžybos, kuriose automobiliai startuoja po du, tarpusavyje varžantis siekdami įveikti 402,336m (1/4 mylios) trasą pirmi. Lietuvoje traukos varžybos vyksta jau daugiau nei 20 metų ir kasmet pritraukia vis daugiau sportininkų ir gerbėjų.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
25 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
10 mėnesius

Geras sumanymas. Tačiau dėl greičio keliuose, manau, Lietuvoje lazda yra perlenkiama.Važinėjau praeitą vasarą švedų Laplandijos keliais ir buvau maloniai nustebintas, kad daugelyje paprastų kelių, kurių danga tikrai nėra pavyzdinė, galima rasti ir blogesnių nei Lietuvoje atvejų, leistinas greitis yra 110 km.

Jonas
Jonas
10 mėnesius
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Švedų šiaurė yra labai retai apgyvendinta, todėl eismas minimalus ir leidžiamas didelis greitis. Lietuvos dviejų juostų keliai, kuriuose techniškai būtų galimas leisti važiuoti greičiau jungia ganėtinai tankiai apgyvendintas teritorijas ir/arba turi daug krovininio tranzitinio eismo (iš/į Latvijos/Rusijos/Baltarusijos/Lenkijos). Skandinavijos šiaurėje tranzito nėra, nes tie keliai niekur neveda – ten nėra nei Maskvos, nei Sankt Peterburgo į kuriuos judėtų dideli krovininiai srautai, yra tik keli maži miesteliai labai dideliam plote.

Algis
Algis
9 mėnesius
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Pritariu, perlenkta. Tokios pat magistralės Vokietijoje, nėra ribojimų. Krovininio dar daugiau, viskas ką Jonas parašė galioja dvigubai, bet limitų nėra. Dalis važiuoja 160, dalis 200 ir viskas OK. Visą atsakomybę prisiima greičiau važiuojantis. Kiek žmonių seniau sumokėjo baudas nes viršijo 110, po to susėdo keli diedukai kabinete, ir patvirtino 130 vasarą, nes “dauguma tokiu greičiu važiuoja” – o keliai nepasikeitė. LT kokybės magistralėse 130 vasarą – perlenktas ribojimas. Be abejo, ne per rūką, ne per kamščius, ne per lietų, ne naktį, tik esant puikiam matomumui ir retam eismui. Stovi už kalniukų, pyškina radarais, rašo baudas būtent esant idealioms eismo sąlygoms.… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button