Transportas

Lietuva – antra šalis, kur automobilių daugėja sparčiausiai

Lietuva yra antroje vietoje tarp Europos Sąjungos šalių, kur lengvųjų automobilių daugėja sparčiausiai. Kaip rodo „Eurostat“ statistika, kurią skelbia tinklaraštis Euroblogas.lt, per penkerius metus Rumunijoje automobilių padaugėjo 34 proc. Tuo tarpu Lietuvoje automobilių padaugėjo 20 proc.

Po Lietuvos rikiuojasi Vengrija – čia per penkerius metus automobilių padaugėjo 19 proc.  Ketvirtą vietą dalijasi Slovakija ir Lenkija, kur mašinų padaugėjo 18 proc.

Pagal mašinų skaičių 1000 gyventojų Lietuva dar atsilieka

Tiesa, pagal automobilių skaičių tūkstančiui gyventojų Lietuva dar atsilieka nuo lyderių. Lietuvoje 2019 metais vidutiniškai savo mašina važinėjo kas antras gyventojas – tūkstančiui žmonių priskaičiuojami 536 automobiliai.

 

Pagal gyventojų ir automobilių santykį pirmaujančiame Liuksemburge registruoti 681 automobiliai, Italijoje – 663, Kipre – 645, Suomijoje ir Lenkijoje – po 642.

Mažiausiai mašinų tūkstančiui gyventojų yra Rumunijoje (357), Latvijoje (381) ir Vengrijoje (390).

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
18 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
9 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vytautas
Vytautas
23 dienas (-ų)

Nieko blogo tame nėra. Mieste vis dar pilna vietų, kur viešasis nevažinėja. Vis daugiau žmonių renkasi būstą priemiestyje ar už miesto. Kazkaip gi reik pasiekti mokyklas, darželius, darbus? VT lėtas ir nepatogus. Bei kodėl aš turiu keltis valanda anksčiau ir valanda anksčiau žadinti vaikus, važiuoti tam dvokiančiam ir šaltam VT, kad tik ponai daugiau uždirbtų iš savo propaguojamo verslo?
Praregėkite pagaliau žmonės. Pažiūrėkite kokias mašinas jie ar jų žmonos, meilužės, vyrai vairuoja ir kokius būstus perka. O jus važinėkite “vielabraukiais”…?

Paskutinį kartą redaguota 23 dienas (-ų) (Vytautas)
Nereikalingas
Nereikalingas
22 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Vytautas

Nieko tu nevazineji vt, melagi!

TRANSPORTAS
TRANSPORTAS
23 dienas (-ų)

JEI ATSILIEKA TAI IR DAUGEJA…KAIP IR VISAME PASAULYJE TENDENCIJOS TOS PACIOS…DALIAI ZMONIU TURTEJANT JIE ISSIKELIA IS MIESTU I PRIEMESCIUS TAI IR TRANSPORTO REIKES VIS DAUGIAU…NEREIK GALVOT KAD AUTOMOBILIU MAZES NES TIE KURIE VERTINA SVARU ORA IR NORI GRAZIAI GYVENT TIKRAI NEGYVENS DAUGIABUTYJE MIESTE IR VAZINES AUTOBUSAIS.MIESTUOSE GYVENS IR AUTOBUSAIS VAZINES TIK PATS ZEMIAUSIAS SOCIALINIS SLUOKSNIS KA IS DALIES JAU MATOME DABAR…

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
23 dienas (-ų)

Lietuvoje individualus automobilis (įpraskime šį terminą tapatinti su elektromobiliu) yra nacionalinio charakterio bruožas. Su latviais to negalime lyginti. Pvz. mes jau 50 metų riedame visai kitokios kategorijos keliais nei kaimynai. Latviai beje ir individualaus žirgo praeityje taip nemylėjo kaip mes, ir vežikų daugumą Rygoje XX a. pradžioje sudarė lietuviai…. Laužyti nacionalinio charakterio ypatumus nėra išmintinga (bandymus tą daryti šiandiena matome Vilniaus merijoje), viską keisti reikia protingai ir atsargiai. Nieko bloga neatsitiks jeigu tapsime ir daugiausiai turinčio individualaus transporto šalių trejetuko nariais.

Nereikalingas
Nereikalingas
22 dienas (-ų)
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Nedrisk lauzyti lietuvio baudziauniko buro mentaliteto. Donelaiti uzdraust. Teise i vyzas, tacka ir bambali!

MikrorajonVibes
MikrorajonVibes
23 dienas (-ų)

Kitaip ir negali būti. Pvz. Lietuvos sostinė piktybiškai neinvestuoja į viešąjį transportą tik jau trečdalį amžiaus šneka kažkokius vaflius apie BRT (kurio vis tiek niekada nestato ir jis net nėra 2030 ‘strategijos’ dalim). Tokį rezultatą buvo galima nuspėti kaip galima nuspėti ir tai, kad situacija su šalies automobilizacija tik blogės. Ar kas nors iš 2030 ‘strategiją’ sukūrusiu posovietinių nevykėlių, nesuprantančių, kaip turi atrodyti ES sostinės transporto sistema, prisiims atsakomybę už savo kliedesius kai, įgyvendinus tos strategijos apgailėtinus infrastruktūros projektus, situacija su automobilizacija bus dar blogesnė nei yra šiandien?

Paulius
Paulius
23 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

Pilnai sutinku, tikrai labai liūdna žiurėti į Vilniaus VT – deja, manau kad tai nėra sovetinio mentaliteto valdininkų problema. Kodėl? Dauguma dabartinės komandos sprendimų yra gerai apskaičiuoti – jie yra skirti tik savo tiksliniam rinkėjui ir užtikrina tolimesnį palaikymą. Matomai, viešasis transportas arba nėra aktualus tiksliniam rinkėjui (visai tikėtina), arba tai būtų šios kandencijos resursų švaistymas – ilgalaikis projektas, o dividentus galimai gaus jau kiti politiniai veikėjai.

VISUOMENINIS TRANSPORTAS
VISUOMENINIS TRANSPORTAS
23 dienas (-ų)
Atsakinėti į  MikrorajonVibes

AS GYVENAU TOJE LIETUVOJE KAI VISI NAUDOJOSI VISUOMENINIU TRANSPORTU…IR DVIRACIAIS ..I DARBUS VAZIUODAVOM AUTIKAIS IS DARBU AUTIKAIS I KITA MIESTA AUTIKAIS AR TRAUKINIU…I KAIMA AUTIKU…I KITA SALI TRAUKINIU….T.Y DABARTINES VALDZIOS SIEKEMYBEJE…ACIU.. BET PATIKEKITE TAI YRA TOOOOTALUS KOSMARAS…TIKIUOSI KAD NIEKADA NEBEGRISIME I TA KOSMARA…CIA TIK ZODZIAIS ATRODO VISKAS GRAZU BET REALYBEJE ..SNINGA, LYJA TU PUSVALANDI SALI STOTELEJE SU VAIKAIS KOL ATVAZIUOS AUTOBUSAS…PO VALANDOS VAZIAVIMO DAR 10 MIN EINI PER LIETU IKI NAMU TEMPTDAMAS KREPSI SU PIRKINIAIS IR VERKENCIAIS VAIKAIS…

Nereikalingas
Nereikalingas
22 dienas (-ų)

Lt laisva 30m. Per ta laika buvo nesunku po vakarus pavazinet ir pamatyt kaip ten viesasis organizuotas.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button