Transportas

Kitų metų biudžete siūloma skirti lėšų keliui Vilnius-Utena

Kitų metų valstybės biudžete siūloma Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, numatyti papildomą 2,5 mln. eurų sumą atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus.

Tokį pasiūlymą 2021 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektui įregistravo Utenoje išrinktas Seimo narys konservatorius Edmundas Pupinis.

Pasak jo, 1985 m. baigtas nutiesti magistralinis kelias A14 (Vilnius-Utena) yra vienas prasčiausių Lietuvos kelių. Cementbetonio danga yra sutrūkinėjusi, deformacinės dangos siūlės nesutvarkytos, vis atsinaujina dangos plyšiai bei iškilos. Anot parlamentaro, prasta kelio danga lemia didėjančias kelio priežiūros išlaidas, augančius autotransporto priemonių eksploatacijos kaštus ir laiko sąnaudas, nepakankamą važiavimo komfortą, didina avaringumą.

“Nors 2018-2020 m. vykdyti atskirų kelio ruožų remonto darbai, didžioji magistralės dalis išlieka nerekonstruota. Todėl siūlymu siekiama nustatyti, jog Susisiekimo ministerijai, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimui, būtų numatyta papildoma 2,5 mln. eurų suma atlikti kelio A14 rekonstrukcijos galimybių studijos ruošimo ir projektavimo darbus”, – sako pasiūlymo autorius E. Pupinis.

Jis nurodo ir galimą lėšų šaltinį – valstybinių įmonių dividendai.


Jadvyga Bieliavska (ELTA)

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

24 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.


Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Hihihaha
Hihihaha
6 dienas (-ų)

😀 Juokaujat gal su savo 2,5mil? Dirbu prie keliu, uz tokius pinigus 3-4km max bus sutvarkyta 😀 Apsisike perka sraigtasparnius uz 300 Milijonu, o Pilieciai kratosi per ta betonkeli, del netvarkingo kelio zusta tevu vaikai, patys tevai, o jie duoda 2,5 Milijono asfaltui, stfu…

Paskutinį kartą redaguota 6 dienas (-ų) (Hihihaha)
Auksinis kardas
Auksinis kardas
9 dienas (-ų)

O gal geriau būtų remontuoti geležinkelio liniją į Uteną? Ne?

antanas
antanas
9 dienas (-ų)

Ten nebereikia jokios galimybių studijos, reikia tiesiog DARYTI ir bent iki Molėtų nutiesti keturių eismo juostų magistralinį kelią, kas jau padaryta iki Nemenčinės/Maišiagalos sankryžos. Tai puiki galimybė vystyti regionus ir mažinti atskirtį Molėtų, Ignalinos, Utenos rajonuose. Vilniečiai ir sostinės svečiai turėtų saugų ir patogų kelią savaitgaliais lankytis viename gražiausių šalies kampelių, kas paskatintų turizmą, bei padėtų vietiniam verslui. Regiono gyventojams atsirastų naujų galimybių greičiau pasiekti sostinę, lankytis kultūriniuose renginiuose, ar tiesiog saugiau vykti į darbą, nes esamame kelyje eismo sąlygos labai pavojingos, o šiltuoju metų laiku penktadieniais/sekmadieniais eismo intensyvumas sukelia daug iššūkių vairuotojams saugiai keliauti.

Jūra
Jūra
9 dienas (-ų)

Labai teisingas siūlymas. Šis kelias itin avaringas ir pavojingas. Turėtų būti remontuojamas prioritetine tvarka, nes ne vien jo būklė pavojinga, bet ir daug žvėrių partrenkiama. Judėjimas yra labai intensyvus. Tai yra praščiausias asfaltuotas kelias Lietuvoje, kuriuo teko važiuoti.

Back to top button