Jeigu ir būtų nuspręsta daryti tokias pinigų išlaidas, dviračių kelias neturėtų eiti šalia greitkelio, bet driektis turėtų visiškai atskirai pro Trakus ir kitas turizmui bei poilsiui tinkamas vietoves!
Gal pradžiai tikrą dviračių taką is Naujininkų iki centro ar Vingio parko. Važiuoti su kartu automobiliais ir autobusais bendrame eisme yra mirtinai pavojinga ir nuo dyzelio dūmų garantuotas vėžys.
Sutvarkyti Vilnius – Nemenčinė. Vilnius – Trakai – Vievis – Vilnius (arba bent jau Vilnius – Trakai). Vilnius – Riešė – būtų puiku. Ir nuočia prasidėtų dviračių turizmas. O po to ir apie Vilnius – Kaunas galima galvoti, bet galima galvoti ir apie Vilnius – Elektrėnai / Kaunas – Elektrėnai. Tik darykit.
Tai kad dar Verkiu parkas – Centras net nepabaigtas
Vilnius – Trakai – Birštonas – Kaunas – Zapyškis – Mikytai …keltas… Vilkija – Jurbarkas – Pagėgiai – Šilutė – Kintai – Dreverna (Ventė) – Vilhelmo kanalas – Klaipėda – Palanga. Štai, pasiūlymas, darykit! Kai kurios atkarpos jau +/- yra.
Jeigu ir būtų nuspręsta daryti tokias pinigų išlaidas, dviračių kelias neturėtų eiti šalia greitkelio, bet driektis turėtų visiškai atskirai pro Trakus ir kitas turizmui bei poilsiui tinkamas vietoves!
Gal pradžiai tikrą dviračių taką is Naujininkų iki centro ar Vingio parko. Važiuoti su kartu automobiliais ir autobusais bendrame eisme yra mirtinai pavojinga ir nuo dyzelio dūmų garantuotas vėžys.
Sutvarkyti Vilnius – Nemenčinė. Vilnius – Trakai – Vievis – Vilnius (arba bent jau Vilnius – Trakai). Vilnius – Riešė – būtų puiku. Ir nuočia prasidėtų dviračių turizmas. O po to ir apie Vilnius – Kaunas galima galvoti, bet galima galvoti ir apie Vilnius – Elektrėnai / Kaunas – Elektrėnai. Tik darykit.
as siulau taka iki Rygos, o vilnieciai iki Belmonto gali ir plentu vazineti
DviračiŲ
gal pirma bent iki Traku nutieskit..