Pažangaus ir inovatyvaus švietimo siekiantis Vilnius sostinės ugdymo procesų pokyčius patikėjo švietimo ekspertei Unei Kaunaitei. Šiandien ji pradeda vadovauti Vilniaus švietimo pažangos centrui (VŠPC).

Vienoje iš keturių Vilniaus savivaldybės prioritetinių sričių – švietimo sektoriuje – dirbsiantii VŠPC direktorė rūpinsis tuo, kad sostinės gyventojai būtų patenkinti ugdymo kokybe savo mieste, kiti Lietuvos miestai lygiuotųsi į Vilnių, kad jo pranašumai švietimo srityje trauktų ir kitų šalių dėmesį.

„Pasaulis keičiasi greičiau nei ugdymo programos, todėl naujajai centro vadovei keliame tikslą į mokymo procesą pažvelgti kūrybiškai ir ambicingai. Kartu dirbsime, kad naujausios švietimo inovacijos pasiektų ugdymo įstaigas, o šiuolaikiniu ugdymo turiniu džiaugtųsi bei didžiuotųsi ir patys moksleiviai, ir jų tėvai“, – sakė Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas.

U. Kaunaitė yra baigusi Šv. Andriaus ir Kembridžo universitetus (Jungtinė Karalystė). Prieš tapdama VŠPC vadove U. Kaunaitė yra dirbusi premjero patarėja švietimo, mokslo, kultūros ir sporto klausimams, programos „Kurk Lietuvai“ projektų vadove, buvo Kembridžo universiteto INSTRUCT švietimo tyrimų grupės nare, dirbo laisvai samdoma švietimo eksperte, šiuo metu yra Nacionalinės švietimo agentūros ir Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ekspertų darbo tarybų narė.

„Kiekvienas vaikas Vilniuje, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, turi turėti galimybę eiti į mokyklą, kurioje gali įgyti visapusiškai kokybišką išsilavinimą ir gerai jaustis.Vilniaus švietimo pažangos centras turi padėti mokykloms diegti pažangias ugdymo inovacijas, stiprinti pedagogų ir kitų švietimo bendruomenės narių kompetencijas bei padėti jiems kurti stiprią mokyklos bendruomenę, gerą emocinį klimatą mokyklose. Tikiuosi, kad prisijungusi prie komandos padėsiu įgyvendinti šiuos tikslus“, – teigia U. Kaunaitė.

Vilniaus švietimo pažangos centrui deleguota spręsti mokytojų trūkumo problemą, užsiimti lyderių pritraukimu į sostinės švietimo įstaigas, inicijuoti mokytojų prestižą auginančias programas, skatinančias rinktis pedagogo profesiją, rūpintis mokytojų kvalifikacijos kėlimu ir persikvalifikavimu, pedagogo kvalifikaciją įgijusiųjų ir pedagoginės patirties turinčiųjų sugrįžimu į mokyklas.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

6 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist