„Pasistačiau automobilį raudonoje zonoje, nepastebėjau ženklo ir sumokėjau už geltoną. Gavau baudą. Ar ji gali būti panaikinta?” – tokie ir panašūs klausimai neretai yra užduodami gyventojų įvairiose „Facebook“ grupėse. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) atsako, kad visi atvejai yra vertinami individualiai, neretai baudos yra naikinamos.

,,Rinkliavos mokestis arba gautas pranešimas (geltonas lapelis) nėra bauda. Tai tik pranešimas, kuris informuoja vairuotoją apie neapmokėtą rinkliavos mokestį už automobilio stovėjimą. Pranešimas apie neapmokėtą rinkliavos mokestį gali būti anuliuojamas įvairiais atvejais”, – sako Greta Vasiliauskaitė, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) Komunikacijos specialistė.

Bendrovė išvardino atvejus, kuomet baudos gali būti panaikintos. Visgi bendrovė kiekvieną situaciją vertina individualiai, o pastebėjus neatitikimą ragina gyventojus nedelsiant rašyti el. laišką el. paštu [email protected].

Atvejai, dėl kurių bendrovė gali anuliuoti išrašytą baudą:

  • klientas sumoka ne už savo automobilio valstybinį numerį;
  • pamirštama palikti neįgalių asmenų automobilių statymo kortelę arba rezervuotos vietos leidimą;
  • neteisingai nurodomas automobilio valstybinis numeris gyventojo leidime, parkomate ir pan.

JUDU prašymus panaikinti baudą už neapmokėtą rinkliavos mokestį gauna neretai. Vertindami kiekvieną atvejį specialistai atsižvelgia į tai, ar atvejis nėra pasikartojantis, ar gyventojas dažnai nusižengia ir kada paskutinį kartą buvo panaikinta rinkliava. Dažnai prašymai panaikinti baudą yra gaunami iš klientų, kurie pasistato automobilius šalia CUP prekybos centro.

„Prekybos centro „CUP“ parkingo aikštelė,  turbūt, yra viena dažniausių vietų, kurioje pasistačius automobilį randamas pranešimas apie neapmokėtą arba neteisingai apmokėtą rinkliavos mokestį. Pastebime, kad taip nutinka dėl to, jog neretai pamirštama atidžiau pasižiūrėti ir paanalizuoti aikštelėje esančius kelio ženklus. Tokiais atvejais, siūlome klientams nieko nelaukti parašyti mums el. paštu [email protected], įvertinę situaciją, paprastai, atsižvelgiame, tolerantiškai ir geranoriškai reaguojame – pagal nustatytas tvarkas galime pranešimą anuliuoti, žinoma, jei tik klientas pateikia tvarkingą įrodymą apie atliktą mokėjimą”, – komentuoja specialistė.

Gyventojai, gavę geltoną pranešimo lapelį, raginami atidžiai susipažinti su informacija, ypač, jeigu pastebėjo neatitikimus ir nori kreiptis į bendrovę dėl baudos anuliavimo. Vairuotojai, padarę klaidą, taip pat raginami kreiptis į bendrovę iš karto. Jie privalo nurodyti teisingus duomenis, aprašyti situaciją ir pateikti savo kontaktus.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.MadeinVilnius.lt

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

14 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist