V. Benkunskas pristatė transporto politikos programą Vilniui: dėmesys infrastruktūrai, viešajam ir alternatyviam transportui bei kritika A. Zuokui

Komentarai 17

  1. vilnietis L says:

    Gatves, kurių eismo juostos plotis yra per didelis, tai yra – viršyja STR numatytą plotį, TURI būti siaurinamos iki STR pločių, nes yra nemažai gatvių kur sovietmečiu asfalto jūros prilietos ir dviejų eismo juostų gatvės plotis yra maždaug kaip 2,5 dabartinių juostų plotis. Resursų ir pinigų švaistymas su nesaugumo didinimu, nes kuo platesnė juosta tuo labiau norisi lėkti. Aš už greitą važiajimą, bet ten kur yra vieta tai daryti.

  2. Artūras says:

    Kandidatas be vizijos, plano ir idėjų. Nusišneka dėl Metro, o nemokamas dviračių pavežimas autobusu iki kalno viršaus.. čia gal pajuokavo?

  3. Vilnietis says:

    Is komentuotoju nuomoniu matosi koks sio kandidato potencialas tapti meru. Ir aciu Dievui.

  4. Klounas tas benkunskas says:

    Jis yra Šimašiaus šunelis . Koks jis kandidatas į merus ? Apgailėtinas mero garsiakalbis.

  5. zydras dangus says:

    Tas gatviu tvarkymas bus tradicinis pinigu “isisavinimas” darant lopus, daugiabuciu kiemai bus paversti C02 kameromis, transporto sistemoje jokiu pokyciu, kurie taptu efektyvus (ty greitas beginis transportas). Benkunskai beviltiska programa, tai 50 -tu gryzimas atgal i sovietmeti, bye bey bey su tokia programa

  6. ochtu says:

    nujomajo skaičiavimai jog tramvajaus nereikia parengti pagal esamus keleivių skaičius, tai aišku kad dabartinė sistema nepajėgi daugiau pervežti. jei kibiras pilnas tai juo daugiau nepasemsi, tilto irgi niekas nestatato pagal tai kiek žmonių toje vietoje plaukia per upę.
    Olžtynas, Tamperė, Lundas, Orhusas, Odensė labai milijoniniai miestai kurie tramvajų įsirengė per paskutinius penkis metus. Dar reik Šimašiaus kad išlįstų paaiškinti jog tramvajus atgyvenęs. Nė velnio, ateities miestas bus labai panašus į miestus 1900 metais, kur gatvėje buvo pilna tramvajų, dviratininkų ir pėsčiųjų. Tramavjų bus daugiau už metro nes tramvajus pigiau ir patogiau žmonėms nes nereikia lįsti į požemius

  7. Be alternatyvų says:

    Gatvės šiuolaikiniame mieste TURI būti siaurinamos, automobilių eismas ribojamas.

    • Henrikas says:

      Pritariu

      • Ramuma says:

        Pritariu

  8. Horn says:

    Visiškai jums pritariu. Labai tikiuosi, jog vilniečiai išsirinks miesto vadovus, kurie tes pradėtus pokyčius. Tik reik pradėti galvoti apie beginį VT.

  9. Bob says:

    Imbrasas grįžo. Skystokai, jokių įdomių idėjų – bandymas įtikti visiems.

  10. Jonas says:

    Kokybiškas gatvių sutvarkymas nemažinant važiuojamosios dalies pločio yra liūdnas pinigų švaistymas, nes kišami pinigai į perteklinį asfaltą, ir toliau dar dvidešimčiai metų iki kitos rekonstrukcijos užkonservuojamos plačios, nejaukios ir pavojingos sovietinės gatvės.

    • Vardas says:

      Būtent. Panašu, kad su nauju meru gausime seną-gerą “užkonservuokime klaidas dešimtmečiams”. Pun not intended

      • Henrikas says:

        Good one


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist