Iš tų 70 procentų 25% yra vaikai, kuriems neleidžiama dalyvauti eisme, dar 30% senyvo amžiaus ir neįgalūs.
Tad tiems 30% kurie iš tikrųjų gali vykti dviračiu/paspirtuku – įvesti papildomi apsunkinimai el.paspirtukų naudojimui.
Ir ką darys tie 30% kurie vyksta toliau nei 15km (Įskaitant ir mane)?
Ryga 2x didesne, o kuom tramvajai geriau uz troleibusa? Jie gi tom paciom gatvem vazineja, stovi tose paciose kamsciuose. Jei kokia kad ir nedidele avarija, jos negali apvaziuoti. Atgyvena is tu laiku kol keliu nebuvo.
Pagal oficialius duomenis Rygoje gyvena mažiau žmonių negu Vilniuje. O šiaip, reikia orientuotis į pažangius miestus, o ne I Rygą, ten tramvajus puikiai atlieka savo darbą.
Jeigu visi vairuotų automobilius, tai nebūtų jokio malonumo vairuoti nes visas miestas stovėtų. Kaip vairuotojas turėtumėt būti suinteresuotas kad būtų kuo daugiau viešojo transporto ir takų pėstiesiems ir dviračiams, nes tie žmonės tada nestovės kartu su jumis kamščiuose ir jums bus smagiau vairuoti.
Žinau už ką nebalsuoti, ačiū. O dėl gatvių platinimo: turėtų būti uždrausta tankinti miestą centre, turėtų būti mažinamas iki nulio ibfrastrukturos mojestis statytojui, jei jis įgyvendina ne vertukslsus zeldinimo, o pvz. mokyklos, darzelio projektą salia vydtomo objekto ir perduoda visuonenei. Pabrangs NT centre, bet tsip ir turi būti, nes mojeti brangusi uz išmetamąsias dujas ir uždarytus langus, pastovią suto grūstį vos is kiemo isvaziavus nu nzn…
Jei centro nebetankini ir pradedi platinti gatves, tai to centro nebelieka, čia Amerika išmoko šitą pamoką 20 amžiuje, dar dabar daug miestų mirę dėl to – kai į centrą įmanoma atvažiuoti tik automobiliu nepatraukliomis gatvėmis, niekas į jį nebeatvažiuoja ir mašinų keleivių tankis toks mažas kad neužtenka atvažiuojančių biurams, komercijai. Centre lieka tik skurdas, visi apsigyvena priemiesčiupse, dirba ofisų parkuose prie greitkelių už keliasdešimt mylių, apsipirkinėja sandėliuose dviem savaitėm į priekį. Toks va gyvenimas, kokio Lietuvoj nenorėčiau.
Vienintelis teisingas sprendimas – tramvajai Vilniuje. Mūsų sostinė vienintelė Europoje, kuri neturi mobilaus visuomeninio transporto. Man tai didžiulė gėda, kad turistai stebisi, kad Lietuvos sostinė tėra didelis kaimas, nes čia net tramvajaus nėra. Be to specialistų paskaičiuota, kad tai pigiausias transportas. Vakarų Europoje daug mažesni miestai už Vilnių turi tramvajus. Palyginimui, Ryga ne kažin kiek didesnė, bet ten važinėja tramvajai keliolikoje linijų. Gėda, gėda ir dar kartą gėda, kad Vilnius tėra tik nususęs miestukas. Be tramvajų miestas niekada nebus tikru miestu. Beje, žinant ir Klaipėdos dislokacija, jai t.p. reikalinga nors viena tramvajaus linija.
8 metai Vilniaus savivaldybėje, tai kur tas patogus viešasis susisiekimas, kai su šiuo transportu į darba tektų važiuoti virš valandos, o mašina iki 15 min? Iš esmės veikėjas neturi net idėjos kaip sutvarkyti viešą transportą, tikriausiai ši problema yra tik dėl labai plačių gatvių ir iškart visi persės :)? Pirma padarykite patrauklų ir greitą susisiekimą ir kad vaikų į darželius ar mokyklą nereiktų į kitą miesto galą vežti. Nėra visai kompleksinio katymo.
Iš tų 70 procentų 25% yra vaikai, kuriems neleidžiama dalyvauti eisme, dar 30% senyvo amžiaus ir neįgalūs.
Tad tiems 30% kurie iš tikrųjų gali vykti dviračiu/paspirtuku – įvesti papildomi apsunkinimai el.paspirtukų naudojimui.
Ir ką darys tie 30% kurie vyksta toliau nei 15km (Įskaitant ir mane)?
Gal po 50 metų, kai jau neberūpės, ir bus kažkoks patrauklus viešasis transportas, anksčiau vargu ar sulauksime…
Ryga 2x didesne, o kuom tramvajai geriau uz troleibusa? Jie gi tom paciom gatvem vazineja, stovi tose paciose kamsciuose. Jei kokia kad ir nedidele avarija, jos negali apvaziuoti. Atgyvena is tu laiku kol keliu nebuvo.
Pagal oficialius duomenis Rygoje gyvena mažiau žmonių negu Vilniuje. O šiaip, reikia orientuotis į pažangius miestus, o ne I Rygą, ten tramvajus puikiai atlieka savo darbą.
Vilnieti ar pats šiuo metu dviračiu važinėji?
Aisku… už jį nebalsuosiu. Manęs i smirdanti tuberkuliozes inkubatoriu neįkiš.
O raskeviciui kaip geriau kai siknaskile platesne juk kai ieina maziau skauda.taip ir su gatvem.siauriau yra blogiau placiau yra geriau.
o tau kaip geriau?
Jūs tikrai mano palaikymo rinkimuose neturėsime.Aš noriu būtent vairuoti automobilį ir tokia jūsų politika manęs netenkina
Jeigu visi vairuotų automobilius, tai nebūtų jokio malonumo vairuoti nes visas miestas stovėtų. Kaip vairuotojas turėtumėt būti suinteresuotas kad būtų kuo daugiau viešojo transporto ir takų pėstiesiems ir dviračiams, nes tie žmonės tada nestovės kartu su jumis kamščiuose ir jums bus smagiau vairuoti.
sssŽiema irgi su dviračiu?
“kuo daugiau viešojo transporto ir takų pėstiesiems ir dviračiams”, bet tik ne gatvių siaurinimo sąskaita…
Žinau už ką nebalsuoti, ačiū. O dėl gatvių platinimo: turėtų būti uždrausta tankinti miestą centre, turėtų būti mažinamas iki nulio ibfrastrukturos mojestis statytojui, jei jis įgyvendina ne vertukslsus zeldinimo, o pvz. mokyklos, darzelio projektą salia vydtomo objekto ir perduoda visuonenei. Pabrangs NT centre, bet tsip ir turi būti, nes mojeti brangusi uz išmetamąsias dujas ir uždarytus langus, pastovią suto grūstį vos is kiemo isvaziavus nu nzn…
Jei centro nebetankini ir pradedi platinti gatves, tai to centro nebelieka, čia Amerika išmoko šitą pamoką 20 amžiuje, dar dabar daug miestų mirę dėl to – kai į centrą įmanoma atvažiuoti tik automobiliu nepatraukliomis gatvėmis, niekas į jį nebeatvažiuoja ir mašinų keleivių tankis toks mažas kad neužtenka atvažiuojančių biurams, komercijai. Centre lieka tik skurdas, visi apsigyvena priemiesčiupse, dirba ofisų parkuose prie greitkelių už keliasdešimt mylių, apsipirkinėja sandėliuose dviem savaitėm į priekį. Toks va gyvenimas, kokio Lietuvoj nenorėčiau.
👍 Dabartiniam merui Š. ir jo sekėjams tai papasakok…
Vienintelis teisingas sprendimas – tramvajai Vilniuje. Mūsų sostinė vienintelė Europoje, kuri neturi mobilaus visuomeninio transporto. Man tai didžiulė gėda, kad turistai stebisi, kad Lietuvos sostinė tėra didelis kaimas, nes čia net tramvajaus nėra. Be to specialistų paskaičiuota, kad tai pigiausias transportas. Vakarų Europoje daug mažesni miestai už Vilnių turi tramvajus. Palyginimui, Ryga ne kažin kiek didesnė, bet ten važinėja tramvajai keliolikoje linijų. Gėda, gėda ir dar kartą gėda, kad Vilnius tėra tik nususęs miestukas. Be tramvajų miestas niekada nebus tikru miestu. Beje, žinant ir Klaipėdos dislokacija, jai t.p. reikalinga nors viena tramvajaus linija.
apie troleibusus esi girdėjus?
Tramvajus į susiaurintas gatves 😂
8 metai Vilniaus savivaldybėje, tai kur tas patogus viešasis susisiekimas, kai su šiuo transportu į darba tektų važiuoti virš valandos, o mašina iki 15 min? Iš esmės veikėjas neturi net idėjos kaip sutvarkyti viešą transportą, tikriausiai ši problema yra tik dėl labai plačių gatvių ir iškart visi persės :)? Pirma padarykite patrauklų ir greitą susisiekimą ir kad vaikų į darželius ar mokyklą nereiktų į kitą miesto galą vežti. Nėra visai kompleksinio katymo.
Didesnio debilo dar nebuvau sutikęs…