Gatves ne tik reikia siaurinti gyvenamuose rajonuose (apgalvotai ir ne atgrubnagiškai), bet ir naikinti greitkelius kelius per centrą, paliekant juos viešam transportui. Žalgirio g. ar Geležiakas yra nonsensas. Miestas nėra tranzito ir begalinio užsigriozdinimo automobiliais, nuodijančiais orą ir bjaurojančiais vaizdą, vieta, o gyvenama erdvė,jai reikia gero viešo susisiekimo, patogios infrastruktūros, patogaus pasiekiamumo pėsčiomis ir smulkaus netaršaus transporto priemonėmis.
Kaimuose tikrai sunku be automobilių dėl prastai išpėtotos viešotransporto infrastruktūros. Gal kaip tik todėl atvykę iš miestelių, kaimų daugiausia ir naudoja automobilius vilniaus mieste, neorėdami ir nemokėdami keisti įpročių:/
Senojoje (Piromonto) miesto dalyje gatvės siauros, ištisiniai kamščiai. Tačiau daugiaaukščiai pastatai dygsta vienas po kito, miesto centras tankinamas. Argi neturėtų būti paskaičiuojama, kiek automobilių gali praleisti gatvės atkarpa per tam tikrą laiką? 16.30h atkarpą nuo žaliojo tilto iki Žirmūnų žiedo važiuojam 30-40 min., o gi šią teritoriją planuojama gausiai užstatyti. Kokie sprendimai?
KamsTčei ten, kur jų niekada anksčiau nebuvo, atsiranda ir kasmet didėja ne dėl eismo juostos 50cm mažesnio pločio, o dėl nuolatinio gyventojų gausėjimo ir tuo pat metu jokių viešojo transporto alternatyvų nevystymo, taip miestą dar labiau pasmerkiant automobilizmui. Dauguma kandidatų atvirkščiai supranta kamsTčių didėjimo priežastis, nes jų siūlomi metodai jiems “išspręsti” (per automobilių infrastruktūros skatinimą, patoginimą ir vystymą) tik dar labiau padidins automobilių naudojimą mieste. Nes tai jau yra (ir panašu kad išliks) prioritetinė priemonė, primygtinai peršama visiems naujai atsirandantiems ir atvykstantiems į Vilnių žmonėms. Galiu garantuoti, kad kamsTčei, net ir įgyvendinus visas straipsnyje minimas priemones ir dar daugiau – išplatinus kelius ir pristačius naujų viadukų – ir toliau didės. Nes tokiu būdu mes patys investuosime į jų padidinimą, į susisiekimo automobiliais infrastruktūros plėtrą ir tokio kelionės būdo populiarinimą.
Jei kas netikit, ar iš tiesų viskas taip veikia, padarom eksperimentą: naikinam mokamą parkingą miesto centre (t.y. priimame naudingą priemonę vairuotojams) ir stebim atvykimo automobiliu tendencijų kaitą, t.y. kamsTčius centre. Ar padidės, ar sumažės; kokią kaitą tai paskatins. Tai yra ta pati logika mikrokosme.
Tai ne gatvių siaurinimas, o važiuojamosios dalies užgrobimas apmokestinant už parkavimą, po labai gražiu lozungu – ,,GATVIŲ HUMANIZAVIMAS ” ir tik nereikia kvailinti, visi tai supranta PONAI VALDININKAI !!!
Siaura gatvė = gulintis policininkas, kuris veikia visoje gatvėje. Deja greičio ribojimas daugumai Vilniuje negalioja. Visur ir nuolat greitis viršijamas.
Gatves ne tik reikia siaurinti gyvenamuose rajonuose (apgalvotai ir ne atgrubnagiškai), bet ir naikinti greitkelius kelius per centrą, paliekant juos viešam transportui. Žalgirio g. ar Geležiakas yra nonsensas. Miestas nėra tranzito ir begalinio užsigriozdinimo automobiliais, nuodijančiais orą ir bjaurojančiais vaizdą, vieta, o gyvenama erdvė,jai reikia gero viešo susisiekimo, patogios infrastruktūros, patogaus pasiekiamumo pėsčiomis ir smulkaus netaršaus transporto priemonėmis.
Tau reikia grižti atgal į kaimą.
Kaimuose tikrai sunku be automobilių dėl prastai išpėtotos viešotransporto infrastruktūros. Gal kaip tik todėl atvykę iš miestelių, kaimų daugiausia ir naudoja automobilius vilniaus mieste, neorėdami ir nemokėdami keisti įpročių:/
Kamščiai atsirado, kai panaikino žalias rodykles, kur važiuodavau 15 min., pot to teko tą pačią atkarpą važiuoti 30 min.
Senojoje (Piromonto) miesto dalyje gatvės siauros, ištisiniai kamščiai. Tačiau daugiaaukščiai pastatai dygsta vienas po kito, miesto centras tankinamas. Argi neturėtų būti paskaičiuojama, kiek automobilių gali praleisti gatvės atkarpa per tam tikrą laiką? 16.30h atkarpą nuo žaliojo tilto iki Žirmūnų žiedo važiuojam 30-40 min., o gi šią teritoriją planuojama gausiai užstatyti. Kokie sprendimai?
KamsTčei ten, kur jų niekada anksčiau nebuvo, atsiranda ir kasmet didėja ne dėl eismo juostos 50cm mažesnio pločio, o dėl nuolatinio gyventojų gausėjimo ir tuo pat metu jokių viešojo transporto alternatyvų nevystymo, taip miestą dar labiau pasmerkiant automobilizmui. Dauguma kandidatų atvirkščiai supranta kamsTčių didėjimo priežastis, nes jų siūlomi metodai jiems “išspręsti” (per automobilių infrastruktūros skatinimą, patoginimą ir vystymą) tik dar labiau padidins automobilių naudojimą mieste. Nes tai jau yra (ir panašu kad išliks) prioritetinė priemonė, primygtinai peršama visiems naujai atsirandantiems ir atvykstantiems į Vilnių žmonėms. Galiu garantuoti, kad kamsTčei, net ir įgyvendinus visas straipsnyje minimas priemones ir dar daugiau – išplatinus kelius ir pristačius naujų viadukų – ir toliau didės. Nes tokiu būdu mes patys investuosime į jų padidinimą, į susisiekimo automobiliais infrastruktūros plėtrą ir tokio kelionės būdo populiarinimą.
Jei kas netikit, ar iš tiesų viskas taip veikia, padarom eksperimentą: naikinam mokamą parkingą miesto centre (t.y. priimame naudingą priemonę vairuotojams) ir stebim atvykimo automobiliu tendencijų kaitą, t.y. kamsTčius centre. Ar padidės, ar sumažės; kokią kaitą tai paskatins. Tai yra ta pati logika mikrokosme.
Kamščiai atsirado, kai panaikino žalias rodykles, kur važiuodavau 15 min., pot to teko tą pačią atkarpą važiuoti 30 min.
Prieš siaurinant siūlau pasivaikščiot
Didžiąją dalį automobilių reikia išgrūsti iš miesto centro
Kartu su kaimiečiais.
Tai ne gatvių siaurinimas, o važiuojamosios dalies užgrobimas apmokestinant už parkavimą, po labai gražiu lozungu – ,,GATVIŲ HUMANIZAVIMAS ” ir tik nereikia kvailinti, visi tai supranta PONAI VALDININKAI !!!
Tik durnius gali siaurint gatves toke mieste kaip vilnius.siaurinkit kelmeje taurageje rokiskije kur vieni seniai like,gyvena
Gal tu nekomentuok kai visiškai nesupranti apie ką komentuoji…
Eik po veliu simasiaus draugeli
Siaura gatvė = gulintis policininkas, kuris veikia visoje gatvėje. Deja greičio ribojimas daugumai Vilniuje negalioja. Visur ir nuolat greitis viršijamas.