Kokybiškas miegas yra labai svarbus kiekvienam žmogui. Su miego sutrikimais esame susidūrę visi, bet dėl to nereikėtų nerimauti. Imtis veiksmų derėtų jeigu sunkiai užmiegate, dažnai pabundate naktį ar jaučiatės prastai pailsėję ilgiau nei savaitę. Tai yra rimtas signalas, kad jūsų organizmui reikia pagalbos.  Žmonės, kurie parastai išsimiega yra irzlūs, prasto nuotaikos, jiems sunku sutelkti dėmesį. Dėl to kenčia santykiai su artimaisiais ir efektyvumas darbo metu. Deja, bet daugelis žmonių susidūrę su miego sutrikimais skuba ieškoti vaistų, kurie padėtų greičiau užmigti. Vis dėlto, dažnas tokių vaistų vartojimas gali sukelti nemalonių šalutinių padarinių. Yra daug natūralių būdų, kurie gali pagerinti jūsų poilsį.

Sportas

Visą dieną praleidę darbe prie kompiuterio neišvarginate savo kūno fiziškai. Mažas fizinis aktyvumas gali lemti prastą miego kokybę. Stenkitės į savo darbotvarkę įtraukti reguliarias treniruotes. Tai neprivalo būti aktyvios jėgos treniruotės, pakanka trumpų pabėgiojimų lauke ar pasivaikščiojimų gamtoje. Mokslininkai nustatė, kad žmonės, kurie sportavo bent tris kartus per savaitę rečiau skundėsi miego sutrikimais. Taip yra dėl to, kad fiziniai pratimai stiprina natūralaus miego hormono melatonino gamybą. Dėl šios priežasties, po treniruočių lengviau panirsite į miego pasaulį. Svarbu atminti, kad nepatartina sportuoti likus kelioms valandoms iki gulimosi į lovą. Tokiu atveju dėl didelio kūno stimuliavimo greitai ir ramiai užmigti gali nepavykti.

Komfortas

Aplinka turi įtakos jūsų miegui. Miegamajame derėtų atsisakyti ryškių šviestuvų kitų akinančių šviesos šaltinių, kurie neleidžia užmigti. Neverta kambaryje laikyti televizoriaus ar kitų išmaniųjų prietaisų, nes jų skleidžiama mėlynoji šviesa suaktyvina jūsų smegenys, o tai apsunkina miegą. Prieš eidami miegoti gerai pravėdinkite patalpas, kad galėtumėte kvėpuoti šviežiu oru. Rekomenduojama, kad kambarys būtų vėsus, nes tai leidžia greičiau užmigti. Labai svarbu atkreipti dėmesį ir į miego rūbus. Investuokite į kokybišką, orui pralaidžią miego aprangą, kuri nevaržys jūsų judesių miego metu. Šiuo metu labai populiarios pižamos moterims pagamintos iš šilko. Tai natūrali, prabangi ir ypatingai švelni medžiaga, kuri tobulai priglunda prie kūno. 

Miego ritualai

Susikurkite malonų miego ritualą, kuris padės jūsų kūnui ir protui pranešti apie artėjantį miego laiką. Bent valandą iki miego nesinaudokite telefonu, o vietoje to verčiau skaitykite knygą ar klausykitės ramios muzikos. Po šilto dušo apsivilkite patogiais miego rūbais ir apsigaubkite chalatu – tai leis nusiteikti miego laikui. Švelnių ir kokybiškų chalatų galite rasti apsilankę https://www.miestomada.lt/49-chalatai. Prieš miegą skirkite laiką arbatos puodeliui ar meditacijai. Kasdieniai ritualai leis jūsų kūnui palaikyti normalų poilsio ritmą. 

Tinkamas maistas

Daugelis net nesusimąsto, kad maistas ir gėrimai, kuriuos vartojame prieš miegą turi įtakos poilsio kokybei. Stenkitės bent porą valandų prieš miegą nevalgyti sunkiai virškinamų maisto produktų, atsisakykite didelių porcijų. Verčiau rinkitės sveikus užkandžius, kurie naktį neleis išalkti, bet neapkraus jūsų skrandžio. Rekomenduojama atsisakyti alkoholio bei kofeino. Nustebsite, bet kofeino turi ne tik kava. Stipriai prabudinti gali net ir žalios ar juodos arbatos puodelis. Dėl to, būtina pasidomėti kokius maisto produktus jūsų organizmas toleruoja geriausiai, kad naktį nevargintų rėmuo ar kiti virškinimo sutrikimais. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

1 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar reikalingas greičio matuoklis Gedimino prospekte?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.