Rengiant stoties rajono daugiau nei 30 hektarų ploto pertvarką kaip geriausias iš trijų variantų siūlomas antrasis – nuosaikus atnaujinimas. Pagal jį Stoties aikštės zonoje būtų kuriamas naujas susisiekimo paslaugų mazgas, kuriame sutelkiamos pagrindinės funkcijos, rašo portalas 15min.lt.

Antroji alternatyva kaip geriausia nurodoma baigtame rengti detaliojo plano strateginiame pasekmių aplinkai vertinime (SPAV). 

„Tokiu būdu sukuriama galimybė organizuoti vieningą keleivių aptarnavimo centrą, kuris turėtų tiesioginę jungtį su pietine miesto dalimi – Naujininkų rajonu“, – rašoma dokumente.

Portalas anksčiau skelbė, jog pagal antrąją schemą abi – traukinių ir autobusų – stotys liktų savo vietose, tačiau būtų įvesta miesto viešojo terminalo jungtis į jas abi. Be to, siūloma išlaikyti ir rekonstruoti dabartinį Stoties aikštės skverą. Šiuo atveju būtų pertvarkoma Stoties aikštė, statomas naujas tiltas. 

„Atsižvelgsime į ekspertų rekomendacijas ir į išrinktą SPAV alternatyvą“, – portalas cituoja projekto koordinatorių, Vilniaus miesto vyriausiojo architekto skyriaus patarėją Vytautą Lelį.

Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu SPAV atliko įmonė „Civitta“. Atliekant šį vertinimą, buvo lyginamos teritorijos modernizavimo alternatyvos ir jų įtaka aplinkai gamtosaugos, ekonominiais, socialinės gerovės ir kultūriniais aspektais.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

16 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist